"پنجشنبه","Saturday" => "شنبه","Sunday" => "يكشنبه","Monday" => "دوشنبه","Tuesday" => "سه شنبه","Wednesday" => "چهارشنبه","Friday" => "جمعه"); $month = Array("فروردين","ارديبهشت","خرداد","تير","مرداد","شهريور","مهر","آبان","آذر","دي","بهمن","اسفند"); list( $gyear, $gmonth, $gday ) = preg_split ( '/-/', '2005-03-11' ); list( $jyear, $jmonth, $jday ) = gregorian_to_jalali($gyear, $gmonth, $gday); echo "
" . $week["Friday"] . " ". $jday . " " . $month[--$jmonth] . " " . $jyear . "
" ?>

برانكو ايوانكوويچ: اسامي تيم ملي دوشنبه اعلام مي‌شود، ايسنا

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: ورزشي - فوتبال


سرمربي تيم ملي فوتبال كشورمان، عملكرد دو نماينده‌ي ايران را در ليگ قهرمانان آسيا مثبت ارزيابي كرد و گفت: پاس و سپاهان نتيجه‌ي لازم را به دست آوردند.

برانكو ايوانكوويچ در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، اظهار كرد: پاس توانست برابر سرسخت‌ترين حريف خود در اين مرحله بازي خوبي را از خود به نمايش بگذارد و مهم‌تر از آن توانست سه امتياز اين ديدار مهم را به دست آورد. هميشه در چنين تورنمنت‌هايي نتيجه‌ي ديدار نخست مي‌تواند در ديدارهاي بعدي سرنوشت‌ساز باشد.

وي درباره‌ي نتيجه‌ي تساوي فولاد مباركه سپاهان، ديگر نماينده ايران در ليگ قهرمانان آسيا برابر الشباب عربستان، گفت: سپاهان نيز نتيجه‌ي خوبي را به دست آورد و كسب اين يك امتياز به دليل رقابت بين فوتبال ايران و عربستان و با توجه به برگزاري اين ديدار در خانه‌ي حريف مي‌تواند در آينده كمك زيادي به سپاهان براي صعود به مرحله‌ي بعد باشد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

ايوانكوويچ درباره‌ي سفر خود به امارات و گفت‌وگو با لژيونرهاي شاغل در ليگ اين كشور، گفت: من با مجيدي و نيكبخت درباره‌ي وضعيتشان صحبت كردم اما به دليل ديدار الاهلي برابر السد كه در قطر برگزار مي‌شد امكان گفت‌وگو به وجود نيامد، بنابراين با او صحبت نكردم.

وي از صحبت درباره‌ي وضعيت نيكبخت امتناع كرد و گفت: روز دوشنبه اسامي تيم ملي را اعلام مي‌كنم و بعد از آن مي‌توانيم درباره‌ي بازيكني خاص صحبت كنيم.

برانكو در پاسخ به سوال خبرنگار ايسنا كه دليل تاخير در تمرينات تيم ملي را جويا شده بود، تصريح كرد: اجازه بدهيد روز دوشنبه در كنفرانس مطبوعاتي در اين باره گفت‌وگو كنيم.

در همين زمينه:

دنبالک:
http://mag.gooya.ws/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/19209

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'برانكو ايوانكوويچ: اسامي تيم ملي دوشنبه اعلام مي‌شود، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016