"پنجشنبه","Saturday" => "شنبه","Sunday" => "يكشنبه","Monday" => "دوشنبه","Tuesday" => "سه شنبه","Wednesday" => "چهارشنبه","Friday" => "جمعه"); $month = Array("فروردين","ارديبهشت","خرداد","تير","مرداد","شهريور","مهر","آبان","آذر","دي","بهمن","اسفند"); list( $gyear, $gmonth, $gday ) = preg_split ( '/-/', '2005-03-03' ); list( $jyear, $jmonth, $jday ) = gregorian_to_jalali($gyear, $gmonth, $gday); echo "
" . $week["Thursday"] . " ". $jday . " " . $month[--$jmonth] . " " . $jyear . "
" ?>

در ديدار يک چهارم نهايي جام حذفي، هاشميان پس از مدت ها براي بايرن مونيخ گل زد

خبرنامه گويا:

پس از وردربرمن، مدافع عنوان قهرماني جام حذفي سال گذشته آلمان، اف. س. شالکه و آرمينيا بيلفلد، اف. س. بايرن مونيخ نيز توانست به مرحله نيمه نهايي جام حذفي برسد.

Bayern.jpg
کلوديو پيزارو، مهاجم پرويي بايرن مونيخ با چهار گل ستاره اين
ديدار بود. در تصوير او را در آغوش مکاي مي بينيد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

بايرن مونيخ رکورددار قهرماني در جام حذفي آلمان، چهارشنبه شب با نتيجه 7 بر صفر تيم فرايبورگ را در هم کوبيد. نيمه نخست اين ديدار با نتيجه 5 بر صفر به پايان رسيد و در نيمه دوم نيز دو گل ديگر از خط دروازه فرايبورگ عبور کرد. در اين ديدار که در فرايبورگ برگزار مي شد، کلوديو پيزارو، مهاجم موفق تيم ملي پرو، چهار بار در دقايق 7، 10، 39 و 60، ميشائيل بالاک کاپيتان تيم ملي فوتبال آلمان، با يک شوت زيباي از راه دور، در دقيقه 26، روي مکاي در دقيقه 34 و وحيد هاشميان در دقيقه 76 دروازه فرايبورگ را گشودند.

وحيد هاشميان

وحيد هاشميان با اولين حضور امسال خود در ميدان توانست توانايي خود را نشان دهد و در موقعيتي در داخل هيجده قدم حريف، توپي را که به نظر خطرساز نبود با حرکت چرخشي بدن به زيبايي به گوشه دروازه فرايبورگ شليک کرد که اين توپ زميني پس از اصابت به تير عمودي به نرمي در تور دروازه فرايبورگ جاي گرفت.

نتايج ديدارهاي ديگر جام حذفي باشگاه هاي آلمان که سه شنبه و چهارشنبه برگزار شد از اين قرار است:
آرمينيا بيلفلد 1 - هانزا روستوک صفر
تيم آماتور بايرن مونيخ صفر - وردربرمن 3
اف س شالکه 3 – هانوفر 1

در همين زمينه:

دنبالک:
http://mag.gooya.ws/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/18914

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'در ديدار يک چهارم نهايي جام حذفي، هاشميان پس از مدت ها براي بايرن مونيخ گل زد' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016