"پنجشنبه","Saturday" => "شنبه","Sunday" => "يكشنبه","Monday" => "دوشنبه","Tuesday" => "سه شنبه","Wednesday" => "چهارشنبه","Friday" => "جمعه"); $month = Array("فروردين","ارديبهشت","خرداد","تير","مرداد","شهريور","مهر","آبان","آذر","دي","بهمن","اسفند"); list( $gyear, $gmonth, $gday ) = preg_split ( '/-/', '2005-02-22' ); list( $jyear, $jmonth, $jday ) = gregorian_to_jalali($gyear, $gmonth, $gday); echo "
" . $week["Tuesday"] . " ". $jday . " " . $month[--$jmonth] . " " . $jyear . "
" ?>

دروازه بان اول ژاپن به بازی ایران نمی رسد، سينا

تهران، خبرگزاری سینا _ سیدعلی بلندنظر

"یوشیکاتسو کاواگوچی" دروازه بان تیم ملی ژاپن به علت مصدومیت ممکن است نتواند در دیدار این تیم دربرابر ایران در روز 25 مارس(پنجم فروردین) به این کشور سفر کند.

به گزارش سینا و به نقل از پایگاه اینترنتی رویترز از توکیو، باشگاه "جوبیلو ایواتا" امروز اعلام کرد این دروازه بان در جریان تمرین دچار شکستگی انگشت شد و نمی تواند این تیم را در دیدار افتتاحیه لیگ ژاپن همراهی کند، پزشکان این تیم معتقدند بهبودی او بیش از یک ماه به طول خواهد انجامید.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

دروازه بان 29 ساله ژاپن شاید بازی خانگی ژاپن در برابر بحرین را در روز 30 ماه مارس از دست بدهد و "سیگو ناکازاکی" دروازه بان ناگویا در تیم ملی جایگزین وی خواهد شد.

"سابورو کاوابوچی" رییس فدراسیون فوتبال ژاپن در این باره گفت: این خبر بدی برای تیم و مربی آن زیکو است اما فرصتی را در اختیار جوانانی مانند "ماساشی اوگورو" است که در دیدار با کره شمالی بازی خوبی از خود به نمایش گذاشت.

اوگورو در دیدار با کره شمالی یکی از عوامل برد کمرنگ دو بر یک تیم میزبان بود.

هشت تیم در مرحله نهایی رقابتهای مقدماتی جام جهانی در دو گروه قرار دارند و دو تیم نخست هر گروه به طور مستقیم به جام جهانی 2006 آلمان راه می یابند.

در همين زمينه:

دنبالک:
http://mag.gooya.ws/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/18631

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'دروازه بان اول ژاپن به بازی ایران نمی رسد، سينا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016