"پنجشنبه","Saturday" => "شنبه","Sunday" => "يكشنبه","Monday" => "دوشنبه","Tuesday" => "سه شنبه","Wednesday" => "چهارشنبه","Friday" => "جمعه"); $month = Array("فروردين","ارديبهشت","خرداد","تير","مرداد","شهريور","مهر","آبان","آذر","دي","بهمن","اسفند"); list( $gyear, $gmonth, $gday ) = preg_split ( '/-/', '2005-02-16' ); list( $jyear, $jmonth, $jday ) = gregorian_to_jalali($gyear, $gmonth, $gday); echo "
" . $week["Wednesday"] . " ". $jday . " " . $month[--$jmonth] . " " . $jyear . "
" ?>

پیروزی تیم فوتبال استقلال مقابل پاس، مهر

اولین دیدار از هفته بیستم رقابتهای فوتبال لیگ برتر با پیروزی تیم فوتبال استقلال مقابل پاس به پایان رسید
به گزارش خبرنگار " مهر" در این دیدار که به قضاوت ایرج نظری و در ورزشگاه آزادی تهران برگزار شد تیم فوتبال استقلال موفق شد با نتیجه 2 بر1 تیم پاس را شکست دهد.
در حالی که پاس نیمه اول را با گل دقیقه 34 آرش برهانی به پایان رسانده بود در نیمه دوم از موقعیت هایش استفاده نکرد تا مصطفی دنیزلی بازنده نیمه مربیان باشد. در نیمه دوم پاس دو موقعیت عالی توسط آرش برهانی را از دست داد. در این دو صحنه وحید طالبلو موقعیت های تک به تک پاس را گرفت.
در دقیقه 60 این دیدار پاس ارسالی سیاوش اکبرپور ازجناح راست با ضربه بغل پای آرام رضا عنایتی همراه شد تا توپ درو از دستان نیما نکیسا به تور دروازه پاس برسد. در ادامه این دیدار پاس تلاش بسیاری برای به ثمر رساندن گل پیروزی از خود نشان داد اما کم تحرک شدن مهاجمان این تیم اجازه نداد آنها بتوانند به گل برسند.
در دقیقه 82 و در حالی که استقلال به مراتب بهتر از پاس بازی می کرد سانتر گیلائوری از جناح چپ روی سر فرزاد مجیدی نشست که ضربه او را نیما نکیسا به طور ناقص دفع کرد اما این فرزاد مجیدی بود که توپ سرگردان را به گل دوم تیمش تبدیل کرد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

پس از این گل امیر قلعه نویی دو مدافع را به میدان فرستاد تا از پیروزی تیمش محافظت کند. در دقیقه 89 این دیدار احمد کاظم با خطا برروی رضا عنایتی کارت زرد دوم و در نهایت کارت قرمز را از داور دریافت کرد تا در اوج حملات پاس این تیم 10 نفره به کارش ادامه دهد. دو دقیقه بعد و در حالیکه بازیکنان پاس روی دروازه استقلال خیمه زده بودند محمد نصرتی دیگر بازیکن پاس نیز به خاطر انجام حرکت غیر ورزشی برروی حسین کاظمی با کارت قرمز داور از بازی اخراج شد.
پاسی ها در آخرین ثانیه های وقت اضافه می توانستند از شکست فرار کنند اما ضربه عیسی ترائوره با بدشانسی به تیر دروازه برخورد کرد تا سومین توپی باشد که در این دیدار با تیر دروازه استقلال برخورد می کند. استقلال با این پیروزی 33 امتیازی شد و در همان مکان چهارم باقی ماند.
در این دیدار حسین کاظمی - امیرحسین صادقی - از استقلال و حمیدرضا رجبی و آرش برهانی از تیم پاس کارت زرد دریافت کردند و نصرتی و احمد کاظم با کارت قرمز مواجه شدند. ضمن اینکه در نیمه دوم این بازی میثم منیعی به جای خداداد عزیزی ، علیرضا اکبرپور به جاری مهدی شیری ، مجید لامعی به جای حمیدرضا رجبی ، سبو شهبازیان به جای سیاوش اکبرپور ، محسن بیاتی نیا به جای مجید لامعی و پیروز قربانی به جای فرزاد مجیدی وارد میدان شدند.
سایر دیدارهای هفته بیستم فردا برگزار خواهد شد.

در همين زمينه:

دنبالک:
http://mag.gooya.ws/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/18397

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'پیروزی تیم فوتبال استقلال مقابل پاس، مهر' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016