"پنجشنبه","Saturday" => "شنبه","Sunday" => "يكشنبه","Monday" => "دوشنبه","Tuesday" => "سه شنبه","Wednesday" => "چهارشنبه","Friday" => "جمعه"); $month = Array("فروردين","ارديبهشت","خرداد","تير","مرداد","شهريور","مهر","آبان","آذر","دي","بهمن","اسفند"); list( $gyear, $gmonth, $gday ) = preg_split ( '/-/', '2005-02-13' ); list( $jyear, $jmonth, $jday ) = gregorian_to_jalali($gyear, $gmonth, $gday); echo "
" . $week["Sunday"] . " ". $jday . " " . $month[--$jmonth] . " " . $jyear . "
" ?>

سه روز پس از بازى ضعيف تيم ملى: اولين پاس گل مهدوى كيا پنجمين گل زندى در بوندسليگاي آلمان، ايران ورزشي

هفته بيست و يكم رقابت هاى فوتبال دسته اول باشگاه هاى آلمان با خوشحالى و موفقيت ايرانى هاى شاغل در آن آغاز شد.عصر ديروز و در جريان ۷ بازى برگزار شده اين هفته هامبورگ با حساب ۱-۲ ميهمان پرقدرت خود اشتوتگارت را شكست داد كه پاس گل دوم اين تيم را مهدى مهدوى كيا داد. مهدوى در اين بازى از ابتدا در تركيب تيمش حضور داشت و در دقيقه ۷۹ جاى خود را به بركو داد. كايزرسلاترن نيز در خانه خود با حساب ۱-۲ هانزاروستوك را از پيش رو برداشت.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

در اين مسابقه فريدون زندى ملى پوش ايرانى لاترن در شروع نيمه دوم به جاى سيرياكو اسفورزا هافبك كهنه كار و سوييسى تيمش وارد ميدان شد و در دقيقه ۵۱ گل دوم تيمش را به ثمر رساند تا پنجمين گل خود را در اين فصل به ثمر رسانده باشد.
نتايج كامل بازيهاى عصر ديروز بدين شرح است:
بوروسيا دورتموند يك (كولر ۲۱) - بوخوم صفر
فرايبورگ صفر - هانوفر صفر
هامبورگ ۲ (باربارز ،۱۷ فان بويتن ۵۴) - اشتوتگارت يك (ژابيكس ۱۵)
هرتابرلين ۲ (كواچ ۳۰- پنالتى، ويچنيارك ۹۰) - نورنبرگ يك (مينتال ۷۹)
كايزرسلاترن ۲ (سايتس ،۵ زندى ۵۱) - هانزاروستوك يك (پريكا ۸۳)
شالكه ۳ (آساموا ،۱۳ ساند ،۳۵ هنكه ۸۵) - ولفسبورگ صفر
وردربرمن ۲ (هانت ،۲۹ زيدن ۸۸) - مونشن گلادباخ صفر
در پايان رقابت هاى اين هفته امشب باير لوركوزن ميزبان ماينتس خواهد بود و بايرن مونيخ در خانه آرمينيا بيله فلد به ميدان خواهد رفت.

در همين زمينه:

دنبالک:
http://mag.gooya.ws/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/18263

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'سه روز پس از بازى ضعيف تيم ملى: اولين پاس گل مهدوى كيا پنجمين گل زندى در بوندسليگاي آلمان، ايران ورزشي' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016