"پنجشنبه","Saturday" => "شنبه","Sunday" => "يكشنبه","Monday" => "دوشنبه","Tuesday" => "سه شنبه","Wednesday" => "چهارشنبه","Friday" => "جمعه"); $month = Array("فروردين","ارديبهشت","خرداد","تير","مرداد","شهريور","مهر","آبان","آذر","دي","بهمن","اسفند"); list( $gyear, $gmonth, $gday ) = preg_split ( '/-/', '2005-02-12' ); list( $jyear, $jmonth, $jday ) = gregorian_to_jalali($gyear, $gmonth, $gday); echo "
" . $week["Saturday"] . " ". $jday . " " . $month[--$jmonth] . " " . $jyear . "
" ?>

فركي: هم حاشيه را برديم و همه نتيجه را، هر موقع نتيجه دلخواه را نمي‌گيريم دايي زيرسوال مي‌رود! ايسنا

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس ورزشي - فوتبال
مربي تيم ملي فوتبال كشورمان، گفت: ديدار برابر بحرين نتوانست رضايت كادر فني را جلب كند اما بايد پذيرفت كه بازيكنان ما كار مشكلي را در منامه به انجام رساندند.
حسين فركي در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، اظهار داشت: همه ما از جمله فدراسيون، كادر فني، بازيكنان، رسانه‌ها و مردم هم قسم شده‌ بوديم كه اين ديدار را با برد پشت سر بگذاريم اما كسب نتيجه‌ي تساوي در بحرين مقابل تيمي كه بازي‌هايش در جام خليج فارس همه را به وحشت انداخته بود نيز نتيجه‌ي خوبي محسوب مي‌شود.
وي افزود: برخي از بازيكنان پس از پايان بازي در صحبتي كه با من داشتند از عملكرد خود رضايت نداشتند ولي با توجه به ذهنيت منفي كه از گذشته براي اين ديدار به وجود آمده بود و حساسيت بازي با بحرين ما موفق شديم بر خلاف دوره‌ي پيشين رقابت‌هاي مقدماتي جام جهاني هم پيروز حاشيه باشيم و هم نتيجه‌ي اين ديدار.
فركي به انتقادات برخي از رسانه‌ها از نتيجه‌ي كسب شده در اين ديدار اشاره كرد و گفت: نمي‌دانم چرا توقعات آنقدر بالا رفته كه همه فكر مي‌كنند بحرين حريف آساني است و اميدوارم اين نوشتن‌ها در جهت راهنمايي ما و كمك به كادر فني تيم ملي باشد. كادر فني به همه چيز اشراف دارد و ما انتظار داريم كه حمايت از تيم ملي همچنان ادامه داشته باشد چرا كه كار اصلي ما هنوز آغاز نشده است.
وي در مورد دلايل اعلام شده از سوي برخي از بازيكنان براي عدم كسب سه امتياز در ديدار برابر بحرين، تصريح كرد: نمي‌خواهيم با اين مسايل عملكردمان را توجيه كنيم اما واقعيت اين است كه يك زمين خوب و با كيفيت بالا مي‌توانست ما را در راه پيروزي كمك كند اما دليل اصلي كه ما نتوانستيم در اين ديدار به پيروزي برسيم اين است كه تيم ما هماهنگ نبود و ما نتوانستيم در آخرين ديدار تداركاتي از بيش از 50 درصد توانايي خود استفاده كنيم اين در حالي است كه بحرين در شش بازي آخر از بازيكنان خود به طور كامل استفاده كرده بود.
مربي تيم ملي درباره‌ي انتقاداتي كه از علي دايي پس از بازي برابر بحرين مطرح شده است به ايسنا گفت: هميشه وقتي تيم ملي به نتيجه‌ي دلخواه مطبوعات و مردم دست پيدا نمي‌كند، متاسفانه دايي زير سوال برده مي‌شود اما در هر صورت بايد بپذيريم كه با توجه به بالا رفتن سن دايي، وي نمي‌تواند همانند يك بازيكن جوان تحرك داشته باشد ضمن آن كه بحريني‌ها روي دايي حساب ويژه‌اي باز كرده بودند و روي بهترين گلزن جهان يارگيري فشرده‌اي را انجام داده بودند و اين چنين دايي نتوانست مانند هميشه كار كند اما او هر لحظه بوي گل مي‌دهد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

فركي همچنين در مورد فريدون زندي و دليل استفاده از وي در تركيب اصلي در ديدار برابر بحرين به خبرنگار ايسنا، گفت: خوشحال مي‌شديم كه زندي در تهران به ما مي‌پيوست و بيشتر با تيم ملي تمرين مي‌كرد اما به دليل عدم اجازه‌ي كايزرسلاترن او مجبور شد در منامه به تيم ملي بپيوندد.
فركي افزود: زندي بسيار سريع توانست با ساير بازيكنان ارتباط عاطفي برقرار كند و من از بازيكنان تشكر مي‌كنم كه سريع او را جذب فضاي عاطفي تيم ملي كردند اما در مورد مسايل فني بايد بگويم كه او توانست رضايت اكثريت مردم و كادر فني را جلب كند و مطمئن هستم كه در ديدارهاي بعدي و با تمرينات بيشتر مي‌تواند براي تيم ملي مثمرثمرتر باشد.
وي در پاسخ به اين سوال كه آيا براي حل مشكل عدم هماهنگي لژيونرها با ساير بازيكنان براي ديدار با ژاپن هماهنگي با تيم‌هاي اروپايي به عمل آمده است يا خير، گفت: در حال مذاكره با اين تيم‌ها هستيم و به طور حتم پيش از بازي با ژاپن مي‌توانيم از وجود اين بازيكنان در تمرينات استفاده كنيم.

در همين زمينه:

دنبالک:
http://mag.gooya.ws/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/18237

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'فركي: هم حاشيه را برديم و همه نتيجه را، هر موقع نتيجه دلخواه را نمي‌گيريم دايي زيرسوال مي‌رود! ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016