"پنجشنبه","Saturday" => "شنبه","Sunday" => "يكشنبه","Monday" => "دوشنبه","Tuesday" => "سه شنبه","Wednesday" => "چهارشنبه","Friday" => "جمعه"); $month = Array("فروردين","ارديبهشت","خرداد","تير","مرداد","شهريور","مهر","آبان","آذر","دي","بهمن","اسفند"); list( $gyear, $gmonth, $gday ) = preg_split ( '/-/', '2005-02-12' ); list( $jyear, $jmonth, $jday ) = gregorian_to_jalali($gyear, $gmonth, $gday); echo "
" . $week["Saturday"] . " ". $jday . " " . $month[--$jmonth] . " " . $jyear . "
" ?>

برانکو: من‌ با واقعيت‌ زندگى‌ مى‌کنم! يوريچيچ‌ اغراق‌ کرد به‌ خواست‌ خود رسيديم، خبر ورزشي‌


ايوانکوويچ:
تيم‌ملى‌ اولين‌ گام‌ را با مساوى‌ آغاز کرد و اين‌ نتيجه‌ خوبى‌ براى‌ شروع‌ است. ما از منامه‌ خاطرات‌ تلخى‌ داشتيم‌ و در آخرين‌ بازيمان‌ 3 بر 1 از اين‌ تيم‌ شکست‌ خورديم‌ اما اکنون‌ با 1 امتياز از جهنم‌ منامه‌ بازگشتيم‌ تا دنبال‌ 9 امتياز ديگر باشيم‌ و به‌ جام‌جهانى‌ برويم.

- آقاى‌ ايوانکوويچ! تيم‌ ايران‌ در اولين‌ بازى‌ در منامه‌ به‌ تساوى‌ دست‌ يافت، ديدگاه‌ شما از اين‌ تساوى‌ چيست؟
ما با تيم‌ بسيار خوبى‌ بازى‌ کرديم‌ و بحرين‌ به‌ هر حال‌ تيم‌ چهارم‌ آسياست‌ و آنها فوتبال‌ را به‌ خوبى‌ بازى‌ مى‌کنند و در آينده‌ نيز بهتر و بهتر خواهند شد اما به‌ عقيده‌ من‌ يک‌ امتياز در منامه‌ نتيجه‌ خوبى‌ بود، گرچه‌ اگر 3 امتياز به‌ دست‌ مى‌آورديم‌ بهتر بود اما من‌ با واقعيت‌ زندگى‌ مى‌کنم‌ و در فوتبال‌ نزديک‌ جهان، گرفتن‌ 1 امتياز از بحرين‌ در خانه‌اش‌ نتيجه‌اى‌ مناسب‌ است‌ و بايد به‌ فکر بازيهاى‌ آينده‌ باشيم.

- دفاع‌ ايران‌ در اين‌ بازى‌ بسيار روان‌ و منطقى‌ کار کرد.
کيفيت‌ خط‌ دفاعى‌ تيم‌ ايران‌ در اين‌ بازى‌ عالى‌ بود و من‌ از عملکرد دفاعى‌ تيم‌ بسيار راضى‌ هستم‌ و اگر دفاع‌ خوب‌ بود نتيجه‌ کار تيمى‌ است‌ و تمام‌ تيم‌ در دفاع‌ کمک‌ مى‌کردند.

- برخى‌ها از شما انتقاد مى‌کنند که‌ تيم‌ را هجومى‌ به‌ زمين‌ فرستاديد.
من‌ هميشه‌ تيم‌ را هجومى‌ ارنج‌ مى‌کنم‌ و با اينکه‌ نفرات‌ هجومى‌ را در زمين‌ قرار داده‌ بودم‌ اما نظم‌ دفاعى‌ ايران‌ بسيار عالى‌ بود.

- فکر نمى‌کنيد حملات‌ ما در اين‌ بازى‌ کم‌ بود؟
ما حملات‌ بسيار خوبى‌ را در اين‌ بازى‌ انجام‌ داديم‌ و اگر حملات‌ ما از بحرين‌ بيشتر نبود، مطمئن‌ هستم‌ کم‌تر هم‌ نبود اما ما مانند بازى‌هاى‌ گذشته‌ خود فرصت‌ ايجاد نکرديم‌ اما بايد به‌ ياد داشته‌ باشيم‌ با تيم‌ بحرين‌ و در خانه‌ اين‌ تيم‌ بازى‌ مى‌کرديم.

- در بازى‌ با ژاپن‌ هم‌ با همين‌ روش‌ بازى‌ خواهيم‌ کرد؟
براى‌ ژاپن‌ برنامه‌ خاصى‌ داريم‌ و ايران‌ متفاوتى‌ را در آزادى‌ خواهيد ديد و در آن‌ بازى‌ ما از ميزبانى‌ خود نهايت‌ استفاده‌ را خواهيم‌ کرد.

- بحرين‌ را چطور ديديد؟
آنها تيم‌ خوبى‌ هستند و مطمئن‌ هستم‌ ژاپن‌ و کره‌شمالى‌ در منامه‌ با مشکل‌ مواجه‌ خواهند شد. اين‌ تيم‌ پرس‌ کردن‌ و تخريب‌ بازى‌ حريفان‌ را به‌ خوبى‌ بلد است‌ و مى‌تواند بازى‌ را با تخريب‌ کردن‌ به‌ سود خود کند، آنها نشان‌ دادند بى‌دليل‌ به‌ اين‌ مرحله‌ نرسيده‌اند.

- شما از 1 امتياز بازى‌ راضى‌ هستيد؟
1 امتياز راضى‌کننده‌ است‌ و من‌ از نتيجه‌ به‌ دست‌ آمده‌ راضى‌ هستم، ما تلاش‌ زيادى‌ براى‌ گل‌ زدن‌ کرديم‌ اما به‌ خواست‌ خود نرسيديم. بدون‌ شک‌ در بازيهاى‌ آينده‌ امتيازات‌ لازم‌ را کسب‌ خواهيم‌ کرد و به‌ جام‌جهانى‌ مى‌رويم.

- داورى‌ بازى‌ را چطور ديديد؟


تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

من‌ در مورد داورى‌ حرف‌ نمى‌زنم‌ اما فکر نمى‌کنم‌ سطح‌ اين‌ داور در حد ديدارهايى‌ به‌ اين‌ حساسى‌ باشد.

- عملکرد فريدون‌ زندى‌ را چطور ارزيابى‌ مى‌کنيد؟
براى‌ اولين‌ حضور در ترکيب‌ تيم‌ملى‌ او عملکرد قابل‌ قبولى‌ داشت‌ و مطمئناً‌ در بازيهاى‌ آينده‌ تيم‌ او بهتر و بهتر خواهد شد. من‌ از نحوه‌ کار او راضى‌ هستم.

- پوريچيچ‌ در کنفرانس‌ مطبوعاتى‌ عنوان‌ کرده‌ بايد 5 گل‌ به‌ ايران‌ مى‌زدند.
بحرين‌ 5 فرصت‌ گل‌ هم‌ نداشت‌ که‌ به‌ ما 5 گل‌ بزند اما به‌ هر حال‌ او قصد داشت‌ از خودش‌ دفاع‌ کند و چنين‌ اغراق‌ کرد.

- از ميزبانى‌ بحرينى‌ها رضايت‌ داشتيد؟
بله، آنها ميزبان‌ خوبى‌ براى‌ تيم‌ ايران‌ بودند اما زمين‌ چمن‌ ورزشگاه‌ ملى‌ منامه‌ در حد برگزارى‌ اين‌ بازى‌ نبود و در طول‌ بازى‌ نه‌ بازيکنان‌ ما و نه‌ بازيکنان‌ بحرين‌ به‌ دليل‌ خرابى‌ زمين‌ نمى‌توانستند دستورات‌ مربيان‌ خود را انجام‌ دهند.

- حرف‌ خاصى‌ نداريد؟
ما در حفظ‌ توپ‌ خوب‌ عمل‌ کرديم‌ و به‌ خواسته‌ خود هم‌ رسيديم‌ و بايد به‌ حمايت‌ از تيم‌ملى‌ اين‌ تيم‌ را براى‌ بازيهاى‌ آينده‌ آماده‌ کرد. در اولين‌ گام‌ نتيجه‌ بدى‌ کسب‌ نکرديم‌ و اکنون‌ اين‌ بازى‌ تمام‌ شده‌ است‌ و بايد فقط‌ به‌ فکر ژاپن‌ باشيم.

در همين زمينه:

دنبالک:
http://mag.gooya.ws/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/18213

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'برانکو: من‌ با واقعيت‌ زندگى‌ مى‌کنم! يوريچيچ‌ اغراق‌ کرد به‌ خواست‌ خود رسيديم، خبر ورزشي‌' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016