"پنجشنبه","Saturday" => "شنبه","Sunday" => "يكشنبه","Monday" => "دوشنبه","Tuesday" => "سه شنبه","Wednesday" => "چهارشنبه","Friday" => "جمعه"); $month = Array("فروردين","ارديبهشت","خرداد","تير","مرداد","شهريور","مهر","آبان","آذر","دي","بهمن","اسفند"); list( $gyear, $gmonth, $gday ) = preg_split ( '/-/', '2005-02-11' ); list( $jyear, $jmonth, $jday ) = gregorian_to_jalali($gyear, $gmonth, $gday); echo "
" . $week["Friday"] . " ". $jday . " " . $month[--$jmonth] . " " . $jyear . "
" ?>

برانكو: فضاي بازي ايران و بحرين مبهم بود! ايسنا

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس ورزشي - فوتبال
سرمربي تيم ملي فوتبال ايران گفت: بازي ايران و بحرين در يك فضاي تاكتيكي مبهم برگزار شد.
برانكو ايوانكوويچ پس از بازگشت تيم ملي ايران به كشور به خبرنگار خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، گفت: شرايط بازي در كل از كيفيت لازم برخوردار نبود چرا كه ايران و بحرين هر دو از نظر تاكتيكي در يك فضاي مبهم كار مي‌كردند.
وي افزود: البته بازي به نحوي بود كه انتظارش را داشتم، براي آن كه مي‌دانستم بايد با حريف خوبي رو به رو شويم كه همه ما اين تيم را دست كم گرفته بوديم.
برانكو تصريح كرد: بحرين در جام ملت‌هاي آسيا و به خصوص در مرحله‌ي نيمه نهايي بسيار خوب كار كرد و در حال حاضر يكي از بهترين تيم‌هاي عربي است.
سرمربي تيم ملي ايران خاطر نشان كرد: هر دو تيم ايران و بحرين تلاش خود را براي پيروزي انجام دادند اما شرايط به هيچ عنوان مساعد نبود.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

ايوانكوويچ با اشاره به شرايط حاكم بر ورزشگاه ملي منامه تصريح كرد: در جوي كه سرشار از هواداران بحرين بود و آنها متعصبانه تيم خود را تشويق مي‌كردند، كيفيت بازي در حد مناسبي نبود.
وي در ادامه افزود: ايران در اين بازي حملاتي را ترتيب داد اما در هيچ يك از آنها فرصتي براي تيم ما ايجاد نكرد.
ايوانكوويچ در پايان در مورد تركيب تيم ملي ايران در اين بازي نيز تاكيد كرد: تركيب تيم يك تركيب هجومي بود و ايرادي نداشت اما نتيجه لازم را در پي نداشت.

در همين زمينه:

دنبالک:
http://mag.gooya.ws/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/18187

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'برانكو: فضاي بازي ايران و بحرين مبهم بود! ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016