"پنجشنبه","Saturday" => "شنبه","Sunday" => "يكشنبه","Monday" => "دوشنبه","Tuesday" => "سه شنبه","Wednesday" => "چهارشنبه","Friday" => "جمعه"); $month = Array("فروردين","ارديبهشت","خرداد","تير","مرداد","شهريور","مهر","آبان","آذر","دي","بهمن","اسفند"); list( $gyear, $gmonth, $gday ) = preg_split ( '/-/', '2005-02-09' ); list( $jyear, $jmonth, $jday ) = gregorian_to_jalali($gyear, $gmonth, $gday); echo "
" . $week["Wednesday"] . " ". $jday . " " . $month[--$jmonth] . " " . $jyear . "
" ?>

ازبکستان از شکست خانگی مقابل عربستان گریخت، مهر

تیم ملی فوتبال ازبکستان در اولین دیدار خود در چارچوب رقابتهای مقدماتی جام جهانی با خوش شانسی از اولین شکست خانگی گریخت.
به گزارش خبرنگار اعزامی " مهر" به بحرین ، در گروه اول مرحله دوم مسابقات مقدماتی جام جهانی عصر امروز یک دیدار در تاشکند برگزار شد که طی آن دو تیم ازبکستان و عربستان به تساوی یک بریک دست یافتند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

نیمه اول این دیدار با نتیجه مساوی بدون گل به پایان رسید تا دو تیم در نیمه دوم به مبارزه بپردازند. در این نیمه عربستان بهتر ظاهر شد و با به میدان فرستادن سامی الجابر مهاجم پابه سن گذاشته اما با تجربه خود توانستند توسط این بازیکن به گل برتری دست پیدا کنند. این تیم برتری خود را تا دقیقه 90 حفظ کرد اما در ثانیه های وقت اضافه ازبکستانی ها موفق شدند توسط تادجی جیوف گل تساوی را وارد دروازه مهمان خود کنند تا در اولین گام رسیدن به جام جهانی از یک شکست حتمی نجات یابند. تیم های کره جنوبی و کویت نیز در این گروه حضور دارند.

در همين زمينه:

دنبالک:
http://mag.gooya.ws/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/18086

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'ازبکستان از شکست خانگی مقابل عربستان گریخت، مهر' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016