"پنجشنبه","Saturday" => "شنبه","Sunday" => "يكشنبه","Monday" => "دوشنبه","Tuesday" => "سه شنبه","Wednesday" => "چهارشنبه","Friday" => "جمعه"); $month = Array("فروردين","ارديبهشت","خرداد","تير","مرداد","شهريور","مهر","آبان","آذر","دي","بهمن","اسفند"); list( $gyear, $gmonth, $gday ) = preg_split ( '/-/', '2005-02-09' ); list( $jyear, $jmonth, $jday ) = gregorian_to_jalali($gyear, $gmonth, $gday); echo "
" . $week["Wednesday"] . " ". $jday . " " . $month[--$jmonth] . " " . $jyear . "
" ?>

پیروزی قاطع کره جنوبی در اولین دیدار، صدرنشینی در ورزشگاه جام جهانی، مهر

تیم ملی فوتبال کره جنوبی موفق شد در اولین دیدار خود در چارچوب مسابقات مقدماتی جام جهانی با دو گل تیم ملی کویت را شکست دهد.
به گزارش خبرنگار اعزامی " مهر" به بحرین ، در چارچوب مرحله دوم مسابقات مقدماتی جام جهانی 2006 آلمان عصر امروز دو تیم کره جنوبی و کویت در ورزشگاه جام جهانی سئول به مصاف هم رفتند که در پایان تیم میزبان موفق شد با دو گل مهمان خود را شکست دهد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

براساس این گزارش ، کره جنوبی که در حضور تماشاگران خودی به مصاف حریف رفته بود در دقیقه 24 توسط گلزن اول خود لی دو کوک به گل برتری دست پیدا کرد. این تیم در نیمه دوم نیز توسط یان پی لی در دقیقه 81 یک گل دیگر وارد دروازه کویت کرد تا پیروزی مقتدرانه ای در اولین دیدار داشته باشد.
با توجه به تساوی یک بریک عربستان و ازبکستان در اولین دیدار ، تیم ملی کره جنوبی با این پیروزی در صدر جدول گروه اول قرار گرفت تا شانس زیادی برای صعود به جام جهانی داشته باشد.
تنها دیدارباقی مانده روز اول گروههای اول و دوم مسابقات مقدماتی جام جهانی تا ساعاتی دیگر در ورزشگاه ملی منامه بین دو تیم ایران و بحرین برگزار خواهد شد.

در همين زمينه:

دنبالک:
http://mag.gooya.ws/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/18085

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'پیروزی قاطع کره جنوبی در اولین دیدار، صدرنشینی در ورزشگاه جام جهانی، مهر' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016