"پنجشنبه","Saturday" => "شنبه","Sunday" => "يكشنبه","Monday" => "دوشنبه","Tuesday" => "سه شنبه","Wednesday" => "چهارشنبه","Friday" => "جمعه"); $month = Array("فروردين","ارديبهشت","خرداد","تير","مرداد","شهريور","مهر","آبان","آذر","دي","بهمن","اسفند"); list( $gyear, $gmonth, $gday ) = preg_split ( '/-/', '2005-02-09' ); list( $jyear, $jmonth, $jday ) = gregorian_to_jalali($gyear, $gmonth, $gday); echo "
" . $week["Wednesday"] . " ". $jday . " " . $month[--$jmonth] . " " . $jyear . "
" ?>

تیم ملی ژاپن در دقیقه 90 از اولین ناکامی فرار کرد، کره شمالی غافلگیر کننده ظاهر شد، مهر

دیدار تیم های ملی فوتبال ژاپن و کره شمالی در چارچوب رقابتهای مقدماتی جام جهانی با نتیجه 2 بر1 به سود ژاپن به پایان رسید.
به گزارش خبرنگار اعزامی " مهر" به بحرین، در این دیدار که از ساعت 14 به وقت تهران در ورزشگاه سایتاما ژاپن آغاز شد ابتدا تیم میزبان در دقیقه 4 توسط ماتسو اوگاساوارا به گل برتری دست یافت. نیمه اول این دیدار با همین نتیجه به پایان رسید اما در نیمه دوم و دردقیقه 62 نون سونگ موفق شد گل تساوی را به ثمر برساند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

در حالی که این دیدار با نتیجه مساوی یک بریک درحال پایان یافتن بود شاگردان زیکو برزیلی با خوش شانسی هر چه تمام در ثانیه های وقت اضافه توسط اوگورو به گل پیروزی دست یافتند تا در اولین دیدار خانگی شان سه امتیاز را به حسابشان واریز کنند. تیم ملی کره شمالی هر چند دراین دیدار بازنده شد اما نمایشی غافلگیر کننده داشت و نشان داد که می تواند در دیدارهای آینده برای بحرین و ایران هم خطرساز باشد.
دیداردیگر این گروه را تا ساعاتی دیگرتیم های ایران و بحرین در ورزشگاه ملی منامه برگزار خواهند کرد.

در همين زمينه:

دنبالک:
http://mag.gooya.ws/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/18084

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'تیم ملی ژاپن در دقیقه 90 از اولین ناکامی فرار کرد، کره شمالی غافلگیر کننده ظاهر شد، مهر' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016