"پنجشنبه","Saturday" => "شنبه","Sunday" => "يكشنبه","Monday" => "دوشنبه","Tuesday" => "سه شنبه","Wednesday" => "چهارشنبه","Friday" => "جمعه"); $month = Array("فروردين","ارديبهشت","خرداد","تير","مرداد","شهريور","مهر","آبان","آذر","دي","بهمن","اسفند"); list( $gyear, $gmonth, $gday ) = preg_split ( '/-/', '2005-02-06' ); list( $jyear, $jmonth, $jday ) = gregorian_to_jalali($gyear, $gmonth, $gday); echo "
" . $week["Sunday"] . " ". $jday . " " . $month[--$jmonth] . " " . $jyear . "
" ?>

يحيي گل محمدي: «روحيه»‌ اصلي‌ترين يار ما در ديدار با بحرين است، ايسنا

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس ورزشي - فوتبال
مدافع با تجربه‌ي تيم ملي كشورمان با ابراز رضايت از شرايط اردويي، روحيه‌ي ملي‌پوشان را پيش از حضور در منامه بسيار خوب توصيف كرد.
يحيي گل محمدي در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، با مثبت ارزيابي كردن شرايط روحي و رواني تيم ملي، درباره‌ي ديدار چهارشنبه‌ شب ايران برابر بحرين، گفت: در تمامي تورنمنت‌ها و مسابقات گروهي، ديدار نخست از حساسيت بالايي برخوردار است چرا كه نتيجه‌ي حاصله مي‌تواند در ديدارهاي بعدي تاثيرگذار باشد بنابراين ما بايد در ديدار برابر بحرين بهترين بازي خود را به نمايش بگذاريم تا ضمن شكست اين تيم، بتوانيم از لحاظ روحي خود را براي ديدار بعدي بيمه كنيم.
وي هدف نخست بازيكنان و كادر فني را شكست بحرين و انتقام ديدار چهار سال پيش عنوان كرد و افزود: به لحاظ فني بازيكنان ايران و بحرين قابل قياس نيستند و آنها نمي‌توانند در زمين با ما رقابت كنند اما پيشينه‌ي تيم‌هاي عربي نشان مي‌دهد كه آنها وقتي نمي‌توانند در زمين با تيمي رقابت كند سعي مي‌كنند براي حريف حاشيه درست كنند و به طور قطع آنها در ديدار برابر ما نيز از اين حربه‌ها استفاده مي‌كنند اما شكي ندارم بازيكنان ما اسير حاشيه‌سازي بحريني‌ها نخواهند شد.
گل محمدي درباره‌ي شرايط تمريني و اردوي تيم ملي از ابتداي اردو تاكنون، گفت: تمرينات منظم و با برنامه‌اي را از شروع كمپ تاكنون داشته‌ايم و نكته‌ي بارز در تيم ملي جديت و انگيزه‌ي فراوان ملي‌پوشان جوان و با تجربه‌ي تيم است كه همگي از شكست بحرين سخن مي‌گويند و به طور قطع اين روحيه‌ مي‌تواند بهترين يار ما در ديدار چهارشنبه باشد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

وي در رابطه با وضعيت خود تصريح كرد: من نيز در كنار ساير ملي‌پوشان تمرينات خوبي را انجام داده‌ام و از لحاظ بدني مشكل خاصي ندارم و تمام تلاش خود را خواهم كرد، در اين ديدار اگر در تركيب اصلي بودم يكي از بهترين بازي‌هاي خود را انجام دهم.
مدافع تيم ملي كشورمان درباره‌ي برگزاري اردوي تيم ملي در كيش معتقد است: با توجه به شرايط آب و هوايي تهران و سرماي طاقت فرساي اين شهر، برپايي اردو در كيش تصميم بسيار مناسبي بود و فكر مي‌كنم اگر مي‌خواستيم در تهران به تمرينات خودمان ادامه بدهيم به مشكلاتي از قبيل سرماخوردگي، صدمه ديدگي و ... برخورد مي‌كرديم.
گل محمدي در پايان از تمام مردم كشورمان التماس دعا داشت و گفت: دعاي مردم خوب ايران مي‌تواند بهترين پشتوانه‌ي ما در ديدار برابر بحرين باشد و ما نيز قول مي‌دهيم در اين ديدار از جان خود مايه بگذاريم.

در همين زمينه:

دنبالک:
http://mag.gooya.ws/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/17952

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'يحيي گل محمدي: «روحيه»‌ اصلي‌ترين يار ما در ديدار با بحرين است، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016