"پنجشنبه","Saturday" => "شنبه","Sunday" => "يكشنبه","Monday" => "دوشنبه","Tuesday" => "سه شنبه","Wednesday" => "چهارشنبه","Friday" => "جمعه"); $month = Array("فروردين","ارديبهشت","خرداد","تير","مرداد","شهريور","مهر","آبان","آذر","دي","بهمن","اسفند"); list( $gyear, $gmonth, $gday ) = preg_split ( '/-/', '2005-02-05' ); list( $jyear, $jmonth, $jday ) = gregorian_to_jalali($gyear, $gmonth, $gday); echo "
" . $week["Saturday"] . " ". $jday . " " . $month[--$jmonth] . " " . $jyear . "
" ?>

حسين فركي در پاسخ به مطالب روزنامه‌ي الايام بحرين: جنگ‌هاي رواني بحريني‌ها كارساز نيست، ايسنا

حسين فركي

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس ورزشي - فوتبال
مربي تيم ملي فوتبال كشورمان در پاسخ به مطالب روزنامه‌ي الايام چاپ بحرين، گفت: حاشيه‌سازي‌ها و جنگ‌هاي رواني بحريني‌ها ديگر كارساز نيست و بازيكنان جوان و در عين حال با تجربه‌ي ما قدرت خود را در زمين نشان خواهند داد.
حسين فركي در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، اظهار كرد: كادر فني معتقد است كه دروازه‌بان‌ و خط دفاعي تيم ملي ايران بسيار خوب است فقط با زمان بيشتر و تمرينات مداوم نقاط تاريك در خط دفاعي مرتفع خواهد شد و تا روز بازي با بحرين اين مشكلات حل مي‌شود.
وي تيم ملي كشورمان را تيمي جوان و در عين حال باتجربه ارزيابي كرد و افزود: در سه يا چهار سال گذشته در مسابقات و تورنمنت‌هاي مهمي همچون ديدار برابر آلمان، رم و بوسني هرزگوين شركت كرده‌ايم و بازيكنان جوان ما تجربه بسيار زيادي در ديدارهاي مهم دارند، با صحبت‌هايي كه كادر فني از چندي پيش با ملي‌پوشان داشته و هم اكنون نيز دارند شكي نداريم كه در منامه اسير حاشيه‌سازي بحريني‌ها نمي‌شويم.
فركي ادامه داد: توصيه‌هاي لازم را به بازيكنان كرده‌ايم و آنها از لحاظ روحي و رواني به طور كامل تجهيز شده‌اند و به مردم قول مي‌دهيم كه مشكلاتي را كه در بازي چهار سال پيش با آن گريبانگير بوديم در بازي هفته‌ي جاري نداشته باشيم چرا كه شرايط اردوي فعلي با شرايط تيم ملي در رقابت‌هاي مقدماتي جام جهاني 2002 به طور كلي متفاوت است.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

مربي تيم ملي با مناسب توصيف كردن شرايط اردوي تيم ملي در كيش،‌ خاطر نشان كرد: 48 ساعت پيش از ديدار برابر بحرين به منامه مي‌رويم و در آنجا همه‌ي تسهيلات را براي ملي‌پوشان فراهم كرده‌ايم و در عين حفاظت، شرايط آرامي را براي بازيكنان در منامه تدارك ديده‌ايم.
فركي ادامه داد: بايد گذشته را فراموش كرد چرا كه شرايط تيم‌ ملي با آن زمان قابل قياس نيست و مطمئن هستيم كه بدون كوچك‌ترين مشكل در بحرين بازي خود را انجام خواهيم داد و از نظر فني نيز، كار خود را پيگيري مي‌كنيم اما با تمامي اين مسائل، فوتبال به اين دليل جذاب است كه قابل پيش بيني نيست اما اميدواريم لطف خداوند مانند هميشه يار ما باشد.

در همين زمينه:

دنبالک:
http://mag.gooya.ws/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/17930

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'حسين فركي در پاسخ به مطالب روزنامه‌ي الايام بحرين: جنگ‌هاي رواني بحريني‌ها كارساز نيست، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016