"پنجشنبه","Saturday" => "شنبه","Sunday" => "يكشنبه","Monday" => "دوشنبه","Tuesday" => "سه شنبه","Wednesday" => "چهارشنبه","Friday" => "جمعه"); $month = Array("فروردين","ارديبهشت","خرداد","تير","مرداد","شهريور","مهر","آبان","آذر","دي","بهمن","اسفند"); list( $gyear, $gmonth, $gday ) = preg_split ( '/-/', '2005-02-05' ); list( $jyear, $jmonth, $jday ) = gregorian_to_jalali($gyear, $gmonth, $gday); echo "
" . $week["Saturday"] . " ". $jday . " " . $month[--$jmonth] . " " . $jyear . "
" ?>

برانکو درگفتگوی تفصیلی با روزنامه الوسط چاپ بحرین: خاطره آن شکست تلخ را از بین می بریم، مهر

* اطمینان دارم ایران به جام جهانی می رود
* زندی برگ برنده من در دیدار با بحرین است

برانکو و فرکي

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان در مصاحبه مفصلی با روزنامه الوسط چاپ بحرین به سوالات خبرنگاران این روزنامه پاسخ داد و گفت: مطمئن هستم که تیم ملی فوتبال ایران قطعا به رقابتهای جام جهانی صعود خواهد کرد.
به گزارش خبرنگار" مهر" این روزنامه درمقدمه مصاحبه خود با سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان آورده است: برانکو رابطه بسیار نزدیک و مستحکمی با استریچکو دارد وهردومربی با شناخت کامل از یکدیگر به مصاف هم می روند. سرمربی ایران یک مربی بزرگ است که به همراه تیم ملی کرواسی به مقام سوم جهان دست پیدا کرده است. اوبسیارمتواضع و قابل احترام است که به همه حریفانش احترام می گذارد وشناخت بسیارخوبی هم از همه حریفانش دارد. اوبا تیم ملی ایران به یک مربی شناخته شده درجهان تبدیل شده که همه می شناسندش ومی دانند که ایوانکوویچ یکی از بزرگترین مربیان آسیاست. برانکو آنقدردرایران خوب عمل کرد که مسئولان فدراسیون فوتبال این کشوررا بران داشت که قرارداد خود را با این مربی تمدید کنند.
برانکو ایوانکوویچ در این مصاحبه گفته است: اطمینان دارم که تیم ملی فوتبال ایران به جام جهانی را پیدا خواهد کرد ودیداربرابر بحرین دروازه رسیدن ایران به این رقابتها خواهد بود. ما بازیکنان بسیارخوبی دارم که برای رسیدن به جام جهانی لحظه شماری می کنند ومی خواهند در دیدارهای اینده قدرت واقعی خود را نشان دهند.
سرمربی تیم ملی کشورمان درادامه گفت: ما دردیداربا بوسنی نیمی از بازیکنان خود را در اختیار نداشتیم اما توانستیم این تیم اروپایی را شکست دهیم وثابت کنیم که همه بازیکنان ما در شرایط مطلوبی قرار دارند.
برانکودرجواب این سوال که با توجه به اینکه شما درگروه سختی قراردارید آسیا به صعود امیدوارید گفت: من اطمینان دارم که تیم ملی ایران به جام جهانی راه پیدا خواهد کرد. اعتقاد من به این موضوع از آنجا نشات می گیرد که شناخت بسیارخوبی ازانگیزه و قدرت بازیکنان دارم و مطمئنم که آنها می خواهد به جام جهانی برسند. بازی با بحرین مثل پیکان خط حمله این صعود خواهد بود و ما باید این دیدار را با پیروزی به پایان برسانیم.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در اظهارنظری پیرامون استریچکوهموطن ورقیب خود گفت: اومربی بزرگی است که مثل برادر من است. ما سالهاست باهم دوست هستیم وشناخت بسیار خوبی از یکدیگر داریم. استریچکو یک مربی باشخصیه است که کمتر به داور اعتراض می کند و بیشتربه فکرهدایت تیمش است. با این حال در این بازی ما باید رودرروی یکدیگرقراربگیریم.
برانکو ایوانکوویچ در مورد تیم ملی بحرین گفت : من دیدارهای این تیم در رقابتهای جام خلیج فارس را تماشا کردم و می دانم که این تیم با هدایت مربی مقتدرش یعنی استریچکو از چه قدرتی برخورداراست. آنها طی چند سال گذشته پیشرفت خوبی داشته اند و توانسته اند درلیست فیفا به صعود قابل توجهی دست پیدا کنند. با این حال این را هم نباید فراموش کرد که همین تیم بحرین در مسابقات جام ملتهای آسیا با چهارگل مغلوب تیم ملی ایران شده است.
سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان ادامه داد: بحرین تیم بسیار پرقدرتی است که با کسب مقام چهارمی جام ملتهای آسیا و ارائه بازیهای قابل قبول خودش را در نقشه فوتبال آسیا تحمیل کرده است.
برانکو ایوانکوویچ در جواب این سوال روزنامه الوسط که پرسیده است نقاط ضعف و قوت بحرین را نام ببرید گفته است : متاسفم از اینکه نمی توانم به این سوال شما پاسخ بدهم. من نقاط ضعف و قوت تیم شما را می دانم اما باید آنها را تا روز بازی پیش خودم نگه دارم. اما این را بگویم که تیم بحرین ازخط هافبک وخط حمله بسیار خوبی سود می برد که دو بازیکن خطرناک دارد.
سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان از اشاره به نام این دوبازیکن هم خودداری کرد وگفت: دراین مورد هم شرمنده هستم چون این مسائل باید پیش خودم بماند تا روزبازی ازانها استفاده کنم.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

برانکو در جواب این سوال که شما از شکست چهار سال پیش مقابل بحرین چه خاطره ای دارید و ان بازی چه تاثیری در بازی روزچهارشنبه خواهد داشت گفت : قطعا هیچ کدام ازعلاقمندان به فوتبال در ایران آن بازی را فراموش نخواهد کرد. آن بازی روی سرنوشت فوتبال ایران تاثیر مستقیم داشت ومطمئنا تا سالها در خاطره ایرانیان باقی خواهد ماند. البته یک شوک مثبت مثل پیروزی بربحرین دردیدارروزچهارشنبه می تواند تا حدود بسیارزیادی این ذهنیت را از بین ببرد.
ایوانکوویچ در مورد پیوستن فریدون زندی به اردوی تیم ملی گفت: من بازیهای اورا پیگیری کرده ام وبه نوع بازی اش اشراف دارم. مطمئن باشید راه استفاده از زندی را بلد هستم واوبرگ برنده من دردیداربرابربحرین خواهد بود.

سرمربی تیم ملی کشورمان در مورد تیمهای صعود کننده از این گروه گفت: قطعا تیمهای ایران، ژاپن وبحرین شانس زیادی برای صعود دارند، اما نمی توان کره شمالی را نادیده گرفت. آنها هم تیم خوبی هستند که درچند سال اخیر پیشرفت خوبی داشته اند و نمی توان قدرت آنها را نادیده گرفت.
برانکو ایوانکوویچ درپایان این مصاحبه مفصل ابراز امیدواری کرده است که دیدارروزچهارشنبه ایران وبحرین فوتبالی جوانمردانه وزیبا باشد ونتیجه ان به سود تیم ملی فوتبال ایران رقم بخورد.

در همين زمينه:

دنبالک:
http://mag.gooya.ws/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/17919

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'برانکو درگفتگوی تفصیلی با روزنامه الوسط چاپ بحرین: خاطره آن شکست تلخ را از بین می بریم، مهر' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016