"پنجشنبه","Saturday" => "شنبه","Sunday" => "يكشنبه","Monday" => "دوشنبه","Tuesday" => "سه شنبه","Wednesday" => "چهارشنبه","Friday" => "جمعه"); $month = Array("فروردين","ارديبهشت","خرداد","تير","مرداد","شهريور","مهر","آبان","آذر","دي","بهمن","اسفند"); list( $gyear, $gmonth, $gday ) = preg_split ( '/-/', '2005-02-04' ); list( $jyear, $jmonth, $jday ) = gregorian_to_jalali($gyear, $gmonth, $gday); echo "
" . $week["Friday"] . " ". $jday . " " . $month[--$jmonth] . " " . $jyear . "
" ?>

بداوي و گل محمدي نيز مصدوم شدند! ايسنا

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس ورزشي - فوتبال
سرمربي تيم ملي فوتبال كشورمان، گفت: شرايط و امكانات اردويي در جزيره‌ي كيش بسيار عالي است و تشكيل اردوي نهايي پيش از ديدار برابر بحرين به سود ما خواهد بود.
برانكو ايوانكوويچ در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، اظهار كرد: بازيكنان حاضر در اردو همه از آمادگي بالايي برخوردار هستند و انگيزه‌ي فراواني در ميان آنها براي مقابله با بحرين وجود دارد. اما تنها نگراني من و كادر فني مصدوميت بداوي و گل محمدي است كه در جريان ديدار با بوسني و هرزگوين به وجود آمد.
وي از حضور ميرزاپور و آمادگي وي براي ديدار برابر بحرين ابراز اطمينان كرد و افزود: به طور قطع او به ديدار نخست ما در اين مرحله خواهد رسيد و از بابت ميرزاپور نگراني نداريم.
ايوانكوويچ با بيان اين كه اعضاي كادر فني به دقت ديدار برابر بوسني را آناليز و تجزيه كرده‌اند، ادامه داد: در هنگام تجزيه‌ي اين بازي، نقاط ضعف و قوت را شناسايي كرديم و به طور قطع تمام تلاش خود را خواهيم كرد تا با گوشزد كردن نقاط ضعف اين مسايل را تا پيش از ديدار برابر بحرين مرتفع كنيم.
وي از حضور رحمان رضايي در اردوي كيش خبر داد و گفت:‌ رضايي زودتر از ساير لژيونرها به تيم ملي مي‌پيوندد و انتظار دارم امشب يا فردا صبح او به اردوي ما در كيش ملحق شود.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

سرمربي تيم ملي درباره‌ي اعلام نهايي ليست تيم ملي، گفت: ليست نهايي تيم ملي يك روز پيش از سفر ما به بحرين يعني روز يكشنبه اعلام خواهد شد.
برانكو كه تنها از نتيجه‌ي ديدار بحرين و لبنان خبر داشت درباره‌ي تيم ملي بحرين، گفت: بازي اين دو تيم را مشاهده نكردم اما مي‌دانم كه تيم بحرين براي ديدار برابر ما انگيزه‌ي فراواني دارد اما بازيكنان ما نيز از انگيزه‌ي فراواني براي شكست بحرين برخوردار هستند.

در همين زمينه:

دنبالک:
http://mag.gooya.ws/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/17870

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'بداوي و گل محمدي نيز مصدوم شدند! ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016