"پنجشنبه","Saturday" => "شنبه","Sunday" => "يكشنبه","Monday" => "دوشنبه","Tuesday" => "سه شنبه","Wednesday" => "چهارشنبه","Friday" => "جمعه"); $month = Array("فروردين","ارديبهشت","خرداد","تير","مرداد","شهريور","مهر","آبان","آذر","دي","بهمن","اسفند"); list( $gyear, $gmonth, $gday ) = preg_split ( '/-/', '2005-01-31' ); list( $jyear, $jmonth, $jday ) = gregorian_to_jalali($gyear, $gmonth, $gday); echo "
" . $week["Monday"] . " ". $jday . " " . $month[--$jmonth] . " " . $jyear . "
" ?>

برانكو: وضعيت تيم بسيار راضي‌ كننده است، ايسنا

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس ورزشي - فوتبال
سرمربي تيم ملي فوتبال پس از تمرين امروز تيم ملي گفت: از وضعيت كلي تيم بسيار بسيار راضي‌ام.
به گزارش خبرنگار ايسنا، برانكو ايوانكوويچ اظهار داشت: در تمرينات امروز نيز علوي، عزيزي و ميرزاپور به علت مصدوميت نتوانستند تمرين كنند و به بازي با بوسني نمي‌رسند. البته پزشكان در تلاش هستند تا مشكل ميرزاپور را حل كنند و وي به احتمال زياد به بازي با بحرين مي‌رسد.
برانكو در ادامه با اشاره به مصدوميت مبعلي گفت: مصدوميت اين بازيكن پيچيده شده است، زيرا وي از يك مصدوميت كهنه رنج مي‌برد. من عكس پاي او را خواهم ديد تا وضعيت وي به طور كامل مشخص شود.
برانكو هم‌چنين تصريح كرد: فرهاد مجيدي نيز بعد از بازي امشب در ليگ امارات بلافاصله به ايران مي‌آيد و از فردا به تمرينات تيم ملي ملحق مي‌شود.
ايوانكويچ در مورد حضور مجدد نويدكيا در تيم ملي گفت:‌ از حضور وي بسيار خوشحال هستم. او در تمرين امروز بسيار خوب كار كرد و به نظر مي‌رسد دوران مصدوميت را به خوبي پشت سر گذاشته و اكنون لازم است تا به شرايط آرماني براي مسابقه برسد.
وي هم‌چنين در مورد ساير لژيونرها گفت: باشگاه‌هاي بازيكنان از حضور آن‌ها براي بازي با بوسني جلوگيري كردند ولي همگي براي بازي با بحرين به ايران مي‌آيند و حداقل دو جلسه تمرين دسته‌جمعي پيش از بازي با بحرين و با كليه‌ي نفرات خواهيم داشت.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

برانكو در مورد حضور زندي در بازي برابر بحرين تصريح كرد: او را دعوت كردم كه بازي كند، ولي بايد شرايط زندي را نيز در نظر گرفت.
سرمربي تيم ملي ايران هم‌چنين در مورد اظهار نظر نيكبخت واحدي كه از آمادگي خود براي حضور در ديدار برابر بحرين خبر داده بود، تصريح كرد: معلوم است كه نيكبخت به اين بازي مي‌رسد اما وي مدت زيادي است كه مصدوم بوده و در شرايط بازي قرار ندارد، بنابراين با اين شرايط و در حالي كه حتي باشگاه وي در بازي امشب از او استفاده نمي‌كند، چگونه مي‌توان از نيكبخت در بازي با بحرين استفاده كرد.
گفتني است آخرين تمرين تيم ملي پيش از رويارويي با تيم بوسني، فردا برگزار مي‌شود.

در همين زمينه:

دنبالک:
http://mag.gooya.ws/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/17690

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'برانكو: وضعيت تيم بسيار راضي‌ كننده است، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016