"پنجشنبه","Saturday" => "شنبه","Sunday" => "يكشنبه","Monday" => "دوشنبه","Tuesday" => "سه شنبه","Wednesday" => "چهارشنبه","Friday" => "جمعه"); $month = Array("فروردين","ارديبهشت","خرداد","تير","مرداد","شهريور","مهر","آبان","آذر","دي","بهمن","اسفند"); list( $gyear, $gmonth, $gday ) = preg_split ( '/-/', '2005-01-31' ); list( $jyear, $jmonth, $jday ) = gregorian_to_jalali($gyear, $gmonth, $gday); echo "
" . $week["Monday"] . " ". $jday . " " . $month[--$jmonth] . " " . $jyear . "
" ?>

مهدوي‌كيا: بحرين را در بدترين شكل شكست خواهيم داد، ايسنا

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس ورزشي - فوتبال
مهدي مهدوي‌كيا گفت:‌ به دليل مصدوميت و با نظر پزشك تيم هامبورگ نمي‌توانم تيم ملي ايران را در بازي دوستانه برابر بوسني همراهي كنم.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، مهدي مهدوي‌كيا قرار بود امروز به همراه فريدون زندي براي بازي تداركاتي مقابل بوسني و ديدار با بحرين از سري رقابتهاي مقدماتي جام جهاني به تيم ملي ملحق شود ولي مصدوميت مهدوي‌كيا در بازي روز شنبه هامبورگ برابر ماينس به گونه‌اي بوده است كه وي را از سفر به ايران بازداشته است و بايد تحت نظر پزشك هامبورگ به مداوا بپردازد.

مهدوي‌كيا در گفت‌وگو با خبرنگار ايسنا اظهار داشت: متاسفانه عليرغم فراهم بودن شرايط براي بازگشت به ايران مصدوميت بي‌موقع وضعيتي را ايجاد كرده كه با تاكيد پزشك تيم هامبورگ از سفر به تهران منصرف شدم ولي قطعا تحت هر شرايطي براي بازي برابر بحرين به ايران خواهم آمد.

وي افزود: بر اثر صدمه‌اي كه در بازي مقابل ماينس در محوطه‌ي 18 قدم تيم حريف خورده‌ام، قلم و زانوي پايم ورم كرده و به شدت درد مي‌كند. بايد حداقل سه روز استراحت مطلق داشته باشم.

مهدوي‌كيا با تاكيد بر اينكه فقط مصدوميت مانع پرواز به تهران شده است، خاطرنشان كرد: تمام شرايط براي حضور زندي نيز در تهران فراهم بود ولي وي نيز با شرايط خاص خودش قطعا براي بازي بحرين به تهران خواهد آمد.

بازيكن تيم ملي فوتبال كشورمان تاكيد كرد: تمام تلاشم را به كار خواهم گرفت تا براي ديدار ايران - بحرين با آمادگي كامل به اردوي تيم ملي ملحق شوم.

وي كه پس از مدتها دوري از تركيب اصلي هامبورگ در ديدار برابر ماينس نود دقيقه بازي كرد به خبرنگار ايسنا، گفت: «توماس دال» سرمربي تيم از عملكردم رضايت كامل داشت و خبرنگاران و روزنامه‌نگاران آلماني نيز پس از بازي در مصاحبه‌هايي نظر مساعد خود را از بازگشت مجدد من به تركيب هامبورگ اعلام كردند كه اميدوارم با تلاش بيشتر بتوانم جايگاه ثابت خود را در اين تيم بدست آورم.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

وي افزود: سعي مي‌كنم با تمرينات مداوم و حفظ وضعيت نرمال بدني‌ام به گونه‌اي عمل كنم كه “دال“ مجبور به استفاده از من در بازيهاي آينده باشد.

مهدوي‌كيا همچنين با اشاره به ديدار تيم ملي فوتبال ايران و بحرين تصريح كرد: تيم ايران شناخت خوب و شفافي از بحرين دارد. شكست اين تيم در جام ملتهاي آسيا در چين ثابت كرد كه عليرغم تمام حاشيه‌سازيهاي اين تيم، مي‌توان با قاطعيت به پيروزي رسيد.

وي افزود: مهم بازي اول است كه مطمئنم با هوشياري و دقت عمل مضاعف تيم با دست پر از منامه بازخواهيم گشت، شكست بحرين در منامه راه را براي صعود آسان‌تر به جام جهاني هموار خواهد كرد.

ملي‌پوش ايراني تيم هامبورگ آلمان با اشاره به حساسيستهاي كاذب ايجاد شده در قبل از ديدار برابر بحرين تاكيد كرد: كافي است توانمنديهاي فوتبال ايران را درك كنيم و منطقي بازي كنيم. قطعا بحرين با بدترين شكل ممكن متحمل شكست خواهد شد.

در همين زمينه:

دنبالک:
http://mag.gooya.ws/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/17689

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'مهدوي‌كيا: بحرين را در بدترين شكل شكست خواهيم داد، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016