"پنجشنبه","Saturday" => "شنبه","Sunday" => "يكشنبه","Monday" => "دوشنبه","Tuesday" => "سه شنبه","Wednesday" => "چهارشنبه","Friday" => "جمعه"); $month = Array("فروردين","ارديبهشت","خرداد","تير","مرداد","شهريور","مهر","آبان","آذر","دي","بهمن","اسفند"); list( $gyear, $gmonth, $gday ) = preg_split ( '/-/', '2005-01-30' ); list( $jyear, $jmonth, $jday ) = gregorian_to_jalali($gyear, $gmonth, $gday); echo "
" . $week["Sunday"] . " ". $jday . " " . $month[--$jmonth] . " " . $jyear . "
" ?>

مهدوي‌كيا، هاشميان و مجيدي هم به جمع غايبان پيوستند، برانكو: لژيونرها به بازي با بوسني نمي‌رسند! ايسنا

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس ورزشي - فوتبال
سرمربي تيم ملي فوتبال ايران با اشاره به بازي تداركاتي تيم ملي در مقابل بوسني و هرزگوين گفت: به جز حسين كعبي كه به اردو پيوسته، به احتمال زياد لژيونرهاي ديگر تيم ملي به بازي تداركاتي روز چهارشنبه نمي‌رسند.
برانكو ايوانكوويچ در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، اظهار داشت: طي تماسي كه با فريدون زندي، مهدي مهدوي‌كيا و وحيد هاشميان داشتم آنها به علت مشكلاتي كه در رابطه با بازي باشگاهي خود دارند به احتمال زياد به اين بازي نخواهند رسيد و علي كريمي و مجيدي نيز اين مشكل را دارند. رحمان رضايي هم به دليل بازي مسينا مقابل تيم رم به اين بازي نمي‌رسد.
سرمربي تيم ملي فوتبال با بيان اينكه محرم نويدكيا فردا به تيم ملي مي‌پيوندد ادامه داد: اين بازيكنان بعد از بازي با بوسني به تيم ملي ملحق مي شوند.
وي افزود: مشكل اصلي ما در مورد بازي با بوسني نبود تمامي بازيكنانمان است و سعي داريم از نفراتي كه كمتر بازي كرده‌اند استفاده كنيم.
برانكو با اشاره به بازي مقابل بوسني گفت: اين بازي به دليل قدرت بدني خوب بازيكنان حريف مي‌تواند در روند آماده‌سازي تيم موثر باشد و تيم را آماده براي بازي مقابل بحرين كند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

وي با اشاره به پيشرفت كشورهاي عربي در رشته‌ي فوتبال در سال‌هاي اخير گفت: از چند سال پيش تاكنون كشورهاي عربي پيشرفت خيلي خوبي كرده‌اند و تيم بحرين نيز از اين قاعده مستثني نيست و آنها توانسته‌اند در دو سال اخير جز بهترين تيم‌هاي آسيايي باشند. همچنين در مسابقات جام ملت‌هاي آسيا و جام كشورهاي خليج فارس نيز اين قضيه را ثابت كردند.
وي در مورد تجربه‌ي چهار سال گذشته در مقابل تيم بحرين گفت: ما بايد از اين تجربيات درس بگيريم ولي با اين وجود ما تمام فكر خود را معطوف به بازي‌هاي فعلي و آينده خواهيم كرد. زيرا هر مسابقه‌اي شرايط و نتايج مربوط به خود را دارد.

در همين زمينه:

دنبالک:
http://mag.gooya.ws/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/17633

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'مهدوي‌كيا، هاشميان و مجيدي هم به جمع غايبان پيوستند، برانكو: لژيونرها به بازي با بوسني نمي‌رسند! ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016