"پنجشنبه","Saturday" => "شنبه","Sunday" => "يكشنبه","Monday" => "دوشنبه","Tuesday" => "سه شنبه","Wednesday" => "چهارشنبه","Friday" => "جمعه"); $month = Array("فروردين","ارديبهشت","خرداد","تير","مرداد","شهريور","مهر","آبان","آذر","دي","بهمن","اسفند"); list( $gyear, $gmonth, $gday ) = preg_split ( '/-/', '2005-01-30' ); list( $jyear, $jmonth, $jday ) = gregorian_to_jalali($gyear, $gmonth, $gday); echo "
" . $week["Sunday"] . " ". $jday . " " . $month[--$jmonth] . " " . $jyear . "
" ?>

خداداد به اردوي تيم ملي پيوست، عزيزي: به بازي با بوسني نمي‌رسم، ايسنا

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس ورزشي - فوتبال
بازيكن تيم ملي فوتبال ايران با اشاره به مصدوميت خود گفت: به احتمال فراوان به بازي با بوسني و هرزگوين نمي‌رسم.

خداداد عزيزي كه پس از استراحت پنج روزه به اردوي تيم ملي پيوسته است در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، ‌اظهار داشت: هفته‌ي گذشته كه دچار مصدوميت كوچكي از ناحيه‌ي مچ پا شده بودم چند روزي را با اجازه‌ي مربيان استراحت كردم و امروز نيز به بازيكنان ديگر ملحق شده‌ام و به احتمال فراوان به بازي با تيم بوسني نخواهم رسيد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

وي افزود: تمام تلاش خود را به كار خواهم گرفت تا در بازي‌هاي آينده در تركيب ايران قرار بگيرم ولي با وجود مصدوميتي كه دچار آن شده‌ام براي بازي‌هاي آينده كمي ترديد دارم.

عزيزي با اشاره به نفرات دعوت شده به تيم ملي گفت: تمام بازيكناني كه به تيم ملي دعوت شده‌اند با انگيزه‌ي كامل تمرين مي‌كنند تا بتوانند در تركيب اصلي قرار بگيرند. اين مي‌تواند عامل موفقيت تيم ما در بازي‌هاي آينده باشد.

وي افزود: ما در مقابل بحرين بازي مشكلي خواهيم داشت ولي به نظر من مي‌توانيم با تمركز كامل اين بازي را به سود خود به پايان برسانيم. با پيروزي در مقابل اين تيم خوب عربي نصف راه صعود به جام جهاني را طي خواهيم كرد.

بازيكن تيم ملي فوتبال در پايان تاكيد كرد: بايد تمام امكانات براي صعود به كار گرفته شود تا بعد از عدم موفقيت در دوره‌ي قبلي به جام جهاني صعود كنيم.

در همين زمينه:

دنبالک:
http://mag.gooya.ws/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/17628

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'خداداد به اردوي تيم ملي پيوست، عزيزي: به بازي با بوسني نمي‌رسم، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016