"پنجشنبه","Saturday" => "شنبه","Sunday" => "يكشنبه","Monday" => "دوشنبه","Tuesday" => "سه شنبه","Wednesday" => "چهارشنبه","Friday" => "جمعه"); $month = Array("فروردين","ارديبهشت","خرداد","تير","مرداد","شهريور","مهر","آبان","آذر","دي","بهمن","اسفند"); list( $gyear, $gmonth, $gday ) = preg_split ( '/-/', '2005-01-29' ); list( $jyear, $jmonth, $jday ) = gregorian_to_jalali($gyear, $gmonth, $gday); echo "
" . $week["Saturday"] . " ". $jday . " " . $month[--$jmonth] . " " . $jyear . "
" ?>

در يك ديدار تداركاتي، تيم ملي فوتبال تيم شهاب زنجان را شكست داد، ايسنا

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس ورزشي - فوتبال
تيم ملي فوتبال كشورمان موفق شد در يك ديدار تداركاتي، تيم فوتبال شهاب زنجان را با نتيجه‌ي 4 بر يك شكست دهد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، در اين ديدار كه بعدازظهر امروز (شنبه) در محل كمپ تيم‌هاي ملي برگزار شد، تيم ملي فوتبال با گل‌هاي رضا عنايتي، آرش برهاني، جواد كاظميان و عباس آقايي در برابر تك گل محمد نيك سيرت، به پيروزي دست يافت.
در نيمه نخست اين ديدار تيم ملي كشورمان كه از بازيكنان با تجربه‌تر خود سود مي‌برد، در دقيقه‌ي 43، بر روي يك ضربه سر توسط نيك سيرت از تيم حريف عقب افتاد، اما سه دقيقه بعد آرش برهاني با سانتر خود از جناح راست، عنايتي را در موقعيت گل قرار داد كه او هم از اين موقعيت استفاده كرد و با پاي چپ دروازه‌ي شهاب زنجان را باز كرد.
با شروع نيمه‌ي دوم كه با پنج تعويض براي تيم ملي كشورمان همراه بود، بازيكنان تيم ملي از خستگي بازيكنان حريف استفاده كرده و حملات پردامنه‌اي را بر روي دروازه شهاب زنجان تدارك ديدند.

در دقيقه‌ي 52 جواد كاظميان ضربه محكمي را به سمت دروازه‌ي حريف زد كه دروازه‌بان حريف آن را به صورت ناقص دفع كرد، اما در برگشت، آرش برهاني دروازه‌ي شهاب زنجان را گشود. در دقيقه 58 جواد كاظميان پس از اشتباه مدافع حريف و پس از عبور از مدافعان شهاب زنجان با دروازه‌بان اين تيم تك به تك شد و با ضربه چيپ گل سوم كشورمان را به ارمغان آورد.
در دقيقه‌ي 73 ضربه‌ي زيباي ستار زارع به تيرك افقي برخورد كرد و اين موقعيت تيم ملي به هدر رفت، اما در آخرين لحظات بازي، عباس آقايي با ضربه‌اي محكم گل آخر تيم ملي كشورمان را به ثبت رساند.

تركيب تيم ملي فوتبال ايران:
رحمتي(واعظي)، نصرتي، كاملي مفرد(صادقي)، گل محمدي(كوشكي)، بداوي(زارع)، كاظميان، نكونام(آقايي)، برهاني، جباري، دايي و عنايتي.

تركيب تيم فوتبال شهاب زنجان:
لطفي، سهند رازيان، علي‌رضا محمد، پرپنجي، عاليخاني، رزاق پور، عبداللهي، برمك، باجلان، نيك سيرت و نجفي.

در حاشيه:
×× اين ديدار قرار بود راس ساعت 15 و 30 دقيقه برگزار شود كه با تاخيري 10 دقيقه‌اي همراه بود.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

×× 20 دقيقه پيش از شروع بازي در حالي كه برانكو به زمين نيامده بود، بازيكنان زير نظر حسين فركي تمرينات خود را آغاز كردند و علي دايي آخرين نفر اضافه شده به بازيكنان تيم ملي بود.
×× از دقيقه 25، به دستور برانكو، تمام بازيكنان به جز ايمان مبعلي كه مصدوم بود،‌تمرينات خود را پشت دروازه شهاب زنجان شروع كردند.
×× در اين ديدار بازيكنان تيم ملي كشورمان با سيستم 4،2،3،1 بازي مي‌كردند كه جواد كاظميان و آرش برهاني به دستور سرمربي تيم ملي كشورمان جاي خود را از چپ به راست و بالعكس تغيير مي‌دادند.

در همين زمينه:

دنبالک:
http://mag.gooya.ws/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/17579

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'در يك ديدار تداركاتي، تيم ملي فوتبال تيم شهاب زنجان را شكست داد، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016