"پنجشنبه","Saturday" => "شنبه","Sunday" => "يكشنبه","Monday" => "دوشنبه","Tuesday" => "سه شنبه","Wednesday" => "چهارشنبه","Friday" => "جمعه"); $month = Array("فروردين","ارديبهشت","خرداد","تير","مرداد","شهريور","مهر","آبان","آذر","دي","بهمن","اسفند"); list( $gyear, $gmonth, $gday ) = preg_split ( '/-/', '2005-01-26' ); list( $jyear, $jmonth, $jday ) = gregorian_to_jalali($gyear, $gmonth, $gday); echo "
" . $week["Wednesday"] . " ". $jday . " " . $month[--$jmonth] . " " . $jyear . "
" ?>

تمرينات تيم ملي فوتبال پيگيري شد، ميرزاپور: تمام دردها به سراغم آمده است! ايسنا

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس ورزشي - فوتبال
تمرينات تيم ملي فوتبال كشورمان امروز پيگيري شد.
به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، تمرينات تيم فوتبال كشورمان عصر امروز همچنان با غيبت 9 بازيكن لژيونر، محمد علوي و خداداد عزيزي با حضور 20 بازيكن در محل كمپ تيم‌هاي ملي برگزار شد و ابراهيم ميرزاپور نيز به دليل مصدوميت زير نظر «آندرياس ادم» (فيزيوتراپ) تمرينات خود را انجام داد.
در تمرينات عصر امروز بازيكنان كشورمان به مدت 80 دقيقه زير نظر مربيان به مرور كارهاي تاكتيكي پرداختند.
در نخستين بخش تمرينات، بازيكنان به مدت 15 دقيقه زير نظر حسين فركي به دويدن دور زمين و انجام كارهاي كششي پرداختند. سپس به صورت دو به دو به پاسكاري تك ضرب مشغول شدند.
پس از آن دروازه‌بانان تيم ملي كه با حضور مهدي واعظي تعدادشان به 3 نفر رسيده بود درون دروازه‌ها قرار گرفتند و سانترها و شوت‌هاي بازيكنان را مهار كردند. در اين بخش محمد محمدي، مهدي واعظي و علي دايي بهتر از سايرين نشان دادند. در پايان تمرين بازيكنان به دو گروه تقسيم شدند و به بازي درون گروهي در زميني كوچك‌تر از ابعاد استاندارد پرداختند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

** به گفته پزشك تيم ملي فوتبال كشورمان محمد علوي به دليل پارگي جزيي در عضله‌ي پايش قادر به همراهي تيم ملي كشورمان در تمرينات نخواهد بود و تنها زير نظر فيزيوتراپ به صورت انفرادي تمرين خواهد كرد.
به گفته دكتر خانلري وضعيت ابراهيم ميرزاپور به مراتب بهتر از روز گذشته است و اين بازيكن با تصميم كادر فني مي‌تواند تيم ملي كشورمان را در برابر بحرين همراهي كند. اما حضور يا عدم حضور وي در ديدار برابر بوسني منوط به تمرينات چند روز آينده خواهد بود.

** ابراهيم ميرزاپور در گفت‌وگو با ايسنا درباره‌ي وضعيت خود گفت: مجبور هستم تا برطرف شدن كامل مصدوميتم زير نظر فيزيوتراپ آلماني تمريناتم را انجام دهم. اكنون از دست چپ مصدوميت خفيفي دارم اما پس از انجام تمرينات بر روي برف در دو روز گذشته مصدوميت كهنه پاي راستم تشديد شده و اين از شانس بد من است كه تمام دردها در اين برهه‌ي زماني به سراغم آمده است.

در همين زمينه:

دنبالک:
http://mag.gooya.ws/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/17459

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'تمرينات تيم ملي فوتبال پيگيري شد، ميرزاپور: تمام دردها به سراغم آمده است! ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016