"پنجشنبه","Saturday" => "شنبه","Sunday" => "يكشنبه","Monday" => "دوشنبه","Tuesday" => "سه شنبه","Wednesday" => "چهارشنبه","Friday" => "جمعه"); $month = Array("فروردين","ارديبهشت","خرداد","تير","مرداد","شهريور","مهر","آبان","آذر","دي","بهمن","اسفند"); list( $gyear, $gmonth, $gday ) = preg_split ( '/-/', '2005-01-26' ); list( $jyear, $jmonth, $jday ) = gregorian_to_jalali($gyear, $gmonth, $gday); echo "
" . $week["Wednesday"] . " ". $jday . " " . $month[--$jmonth] . " " . $jyear . "
" ?>

تیم ملی فوتبال ژاپن برای بازی مقابل ایران در آلمان اردو می زند؛ ژاپني‌ها با سه فروند هواپيما در تهران، مهر و ايسنا



تیم فوتبال ژاپن دور دوم از تمرینات آماده سازی خود را از روز گذشته در یوکوهاما آغاز کرد.
به گزارش خبرنگار " مهر" به نقل از سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا، تیم ژاپن در چارچوب آماده سازی برای دیدار مقابل کره شمالی در تاریخ 9 فوریه (21 بهمن ماه) روز گذشته در دیداری تدارکاتی مقابل یک تیم مدرسه فوتبال صف آرایی کرد . این دیدار در 4 وقت 30 دقیقه ای به انجام رسید. ژاپن در دو نیمه اول به پیروز ی3 بر صفر رسید و در دو نیمه دوم با نتیجه 5 بر صفر ، حریف خود را از پیش رو برداشت. زیکو در این دیدار از سیستم 2-5-3 استفاده کرد و نفرات اصلی خود را برای بازی مقابل قزاقستان که روز شنبه برگزار می شود ،زیر نظر گرفت.
سابورو کاواگوچی رییس فدراسیون فوتبال ژاپن تصریح کرد تیم ملی این کشور به منظور آماده سازی برای دیدار مقابل ایران به مدت یک هفته در کشور آلمان اردو خواهد زد. اردوی تمرینی در آلمان از آن جهت انتخاب شده که بیشتر لژیونرهای فوتبال ژاپن در کشورهای اروپایی توپ می زنند.
----------------

تيم ملي فوتبال ژاپن با سه فروند هواپيما در تهران؛
ژاپني‌ها به دنبال استفاده از تجربيات آلماني‌ها
نگراني ژاپني‌ها براي حضور زنان در ورزشگاه آزادي

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس ورزشي - فوتبال
تيم ملي فوتبال ژاپن و هواداران اين تيم روز اول فروردين ماه با سه فروند هواپيماي اختصاصي وارد تهران خواهد شد.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، فدراسيون فوتبال ژاپن اقدامات خود براي حضور پرقدرت در مرحله‌ي نهايي مسابقات مقدماتي جام جهاني را آغاز كرده است.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

تيم ملي فوتبال ژاپن چهار روز پيش از دومين ديدار خود در چارچوب رقابت‌هاي مقدماتي جام جهاني 2006 آلمان با يك پرواز اختصاصي به كشورمان سفر كرده و تمرينات خود را در تهران پيگيري خواهد كرد.

همچنين 600 تن از هواداران ژاپني با دو هواپيماي ديگر وارد كشورمان خواهند شد.

بنابراين گزارش، تعداد 2000 ژاپني مقيم ايران نيز براي حضور در ورزشگاه آزادي اعلام آمادگي كرده‌اند كه با توجه به ممنوع بودن حضور بانوان در ورزشگاه آزادي مسوولان فدراسيون ژاپن در حال هماهنگي با مسوولان فدراسيون آلمان هستند تا بتوانند از تجربيات حضور بانوان آلماني در كشورمان استفاده كرده تا اجازه‌ي تماشاگران ژاپني را براي ورود به ورزشگاه آزادي كسب كنند.

ديدار تيمهاي ملي ايران و ژاپن روز پنجم فروردين 84 در ورزشگاه آزادي تهران برگزار خواهد شد.

در همين زمينه:

دنبالک:
http://mag.gooya.ws/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/17457

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'تیم ملی فوتبال ژاپن برای بازی مقابل ایران در آلمان اردو می زند؛ ژاپني‌ها با سه فروند هواپيما در تهران، مهر و ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016