"پنجشنبه","Saturday" => "شنبه","Sunday" => "يكشنبه","Monday" => "دوشنبه","Tuesday" => "سه شنبه","Wednesday" => "چهارشنبه","Friday" => "جمعه"); $month = Array("فروردين","ارديبهشت","خرداد","تير","مرداد","شهريور","مهر","آبان","آذر","دي","بهمن","اسفند"); list( $gyear, $gmonth, $gday ) = preg_split ( '/-/', '2005-01-26' ); list( $jyear, $jmonth, $jday ) = gregorian_to_jalali($gyear, $gmonth, $gday); echo "
" . $week["Wednesday"] . " ". $jday . " " . $month[--$jmonth] . " " . $jyear . "
" ?>

خداحافظي جعفر كاشاني از پرسپوليس! ايسنا

جعفر كاشاني

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس ورزشي - فوتبال
جعفر كاشاني سخنگو، عضو هيات مديره و رييس سازمان فوتبال باشگاه پيروزي (پرسپوليس) از سمت خود كناره‌گيري كرد.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، كاشاني كه به عنوان يكي از اعضاي فعال هيات مديره در زمان مديريت اكبر غمخوار و به عنوان تئورسين فوتبال پرسپوليس در مديريت جديد باشگاه پرسپوليس شناخته شده بود،‌ به دلايل نامعلومي همكاريش را با اين باشگاه قطع كرد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

باشگاه پيروزي كه در فصل جاري رقابت‌هاي ليگ برتر از بحران‌هاي مالي و برنامه‌ريزي زيادي عبور كرده شايد با خروج جعفر كاشاني كه به عنوان مدير فوتبال نقش بسزايي در تلطيف شرايط ايفا مي‌كرد، در بحراني جديد گرفتار شود كه تاثيرات زيادي بر شرايط آينده‌ي تيم و برنامه‌هاي باشگاه خواهد داشت.

كاشاني در گفت‌وگو با ايسنا اظهار داشت: يك عمر با كمال صداقت در باشگاه پيروزي فعاليت كردم و در حال حاضر نيز به دليل خستگي امكان ادامه‌ي حضور براي من دشوار شده است كه اميدوارم ديگران به خوبي برنامه‌ها را پيگيري كنند.

وي افزود: اميدوارم همه‌ي اعضا در كارها صداقت داشته باشند و وفا به عهده و حفظ حرمت ديگران را رعايت كنند. از اين پس خارج از چارت مديريتي باشگاه به عنوان يك هوادار هر كمكي از دستم برآيد انجام خواهم داد.

در همين زمينه:

دنبالک:
http://mag.gooya.ws/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/17453

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'خداحافظي جعفر كاشاني از پرسپوليس! ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016