"پنجشنبه","Saturday" => "شنبه","Sunday" => "يكشنبه","Monday" => "دوشنبه","Tuesday" => "سه شنبه","Wednesday" => "چهارشنبه","Friday" => "جمعه"); $month = Array("فروردين","ارديبهشت","خرداد","تير","مرداد","شهريور","مهر","آبان","آذر","دي","بهمن","اسفند"); list( $gyear, $gmonth, $gday ) = preg_split ( '/-/', '2005-01-26' ); list( $jyear, $jmonth, $jday ) = gregorian_to_jalali($gyear, $gmonth, $gday); echo "
" . $week["Wednesday"] . " ". $jday . " " . $month[--$jmonth] . " " . $jyear . "
" ?>

تدابیرویژه فدراسیون فوتبال بحرین برای دیدار با ایران، مهر

* استخدام چهار تئوریسین بزرگ فوتبال اروپا توسط بحرینی ها
* اختلاف بین سرمربی و فدراسیون فوتبال

فدراسیون فوتبال بحرین برای جلوگیری از شکست مقابل ایران چهار تئوریسین بزرگ فوتبال اروپا را فرا خواند تا با آنالیز دیدارهای گذشته تیم ملی کشورمان اطلاعات لازم را در اختیار سرمربی این تیم قرار دهد.
به گزارش خبرنگار " مهر" به نقل از منابع موثق در بحرین دوشنبه هفته گذشته اعضای فدراسیون فوتبال بحرین برای تصمیم گیری در مورد مسابقات مقدمماتی جام جهانی و به ویژه دیدار با ایران و ژاپن تصمیم گرفتند چهارتئوریسین بزرگ فوتبال اروپا را به خدمت بگیرند.
در این جلسه که بدون حضور سرمربی تیم ملی بحرین انجام شد تصمیم گرفته شد که بازی 10 تیم ملی فوتبال ایران و تیم ملی فوتبال ژاپن در جام ملت های آسیا و مسابقات مقدماتی جام جهانی دراختیار کارشناسان فوق قرارگیرد و آنها با توجه به آنالیز بازیها برای مقابل با ایران و ژاپن برنامه ریزی کنند.
مقامات فدراسیون فوتبال بحرین به شدت نگران آن هستند تیم سرحال و آماده ایران بتواند دراولین دیدار خود آرزوی های کوچک بحرین را برای حضور در جام جهانی برباد دهد.
به گزارش خبرنگار " مهر" ولیعهد بحرین مرتبا درجریان وضعیت تمرینات و آمادگی تیم ملی کشورش قراردارد. کارشناسانی که درکنار مربی تیم ملی بحرین او را یاری می دهند از ضعف دفاع این تیم در دفع توپ های هوایی و ضربات ایستگاهی و عدم نظم تیمی بحرین در برگشت توپ به شدت به مربی این کشور هشدار داده اند این موضع باعث اختلاف مربی تیم ملی بحرین با اعضای فدراسیون این کشور شد به طوری که وی تهدید به استعفا کرده بود.
مربی تیم بحرین اعتقاد دارد می تواند بر تیم ملی ایران با استفاده از به هم ریختگی در تاکتیک تیمی ، حداقل این تیم را متوقف سازد. او معتقد است تیم ایران بیشتر به خلاقیت های بازیکنان حرفه ای خود اتکا دارد و نظم تیمی کمتر در آن دیده می شود.


تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

آنچه که ازمنامه و ازاردوی تیم ملی بحرین گزارش می شود وحشت این تیم ازرویارویی با دوابرقدرت فوتبال آسیاست . مقامات فوتبال بحرین اعتقاد دارند تیم ایران به مراتب از تیم ژاپن خطرناکتر است. و پیروزی بر ایران راه بحرین را برای رسیدن به جام جهانی هموار می کند.
باخت دیشب تیم بحرین به نروژ و آنهم با بازیکنان ذخیره و عدم وجود یک روح منسجم تیمی درقرمزپوشان بحرینی مقامات فدراسیون فوبتال بحرین را بر آن داشته تا کنترل ببیشتری بر تیم خود داشته باشند.
یکی از ابزارهای روحیه بخشیدن به تیم ملی بحرین دیدن رایگاه این بازی است که بزودی توسط این مقامات اعلام خواهد شد.
یکی از ورزشی نویسان رسانه های بحرین به خبرنگارما گفت : تیم ملی فوبتال بحرین بزودی مهمترین دیدار خوددر تاریخ فوتبال بحرین را با ایران برگزار می کند. حتی اگر تیم ما به جام جهانی برود و با برزیل هم دیدرا بکند دیدار باایران از همه آنها مهمتراست. این تیم اگردرمقابل ایران متوقف شود امیدی به صعود نخواهد داشت.
این نویسنده بحرنی ادامه داد: بازیکنان بحرینی بدانند پشت سر تیم ملی ایران یک سازمان انسجام یافته قرارگرفته است که نمی خواهد تراژدی دوره گذشته جام جهانی را تکرار کند.

در همين زمينه:

دنبالک:
http://mag.gooya.ws/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/17444

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'تدابیرویژه فدراسیون فوتبال بحرین برای دیدار با ایران، مهر' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016