"پنجشنبه","Saturday" => "شنبه","Sunday" => "يكشنبه","Monday" => "دوشنبه","Tuesday" => "سه شنبه","Wednesday" => "چهارشنبه","Friday" => "جمعه"); $month = Array("فروردين","ارديبهشت","خرداد","تير","مرداد","شهريور","مهر","آبان","آذر","دي","بهمن","اسفند"); list( $gyear, $gmonth, $gday ) = preg_split ( '/-/', '2005-01-26' ); list( $jyear, $jmonth, $jday ) = gregorian_to_jalali($gyear, $gmonth, $gday); echo "
" . $week["Wednesday"] . " ". $jday . " " . $month[--$jmonth] . " " . $jyear . "
" ?>

برانکو: شکست بحرین مقابل تیم ملی نروژ نشان دهنده ضعف بحرین نیست بلکه یک موفقیت است، مهر

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان شکست بحرین مقابل تیم ملی نروژ را واقعیت تیم ملی این کشور ندانست و گفت : این تمام توان فوتبال بحرین نبود و ما هوشیارانه به مصاف آنها خواهیم رفت.
برانکو ایوانکوویچ درگفت و گو با خبرنگار "مهر" ضمن بیان این مطلب افزود : تیم ملی بحرین در حالی به مصاف نروژ رفت که چند بازیکن لژیونرش که در قطر بازی می کننددر این دیدارحضور نداشتند. به نظر من مسابقه دیروز بحرین و نروژ هیچ شاخصی برای سنجش ارزش های واقعی بحرین محسوب نمی شود .


تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

برانکو ادامه داد: تیم ملی نروژ یکی ازقویتری تیم های اروپاست که در تمام ادوار گذشته جام جهانی و جام ملتهای اروپا حضوری پررنگ داشته است. بحرین در برابر تیمی یک بر صفر شکست خورد که هم به لحاظ قدرت بدنی و هم به لحاظ اعتبار در اروپا و جهان به چشم می آید. از این رو مسابقه دیروز بحرین و نروژ برای تیم ملی بحرین و سرمربی این تیم یک موفقیت به شمار می رود. با این حال ما نباید چارچوب احتیاط را رعیت نکنیم. قطعا تنها هدف ما رد این بازی پیروزی و کسب سه امتیاز خواهد بود.
سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان در پایان با ابراز رضایت از تمرینات چند روز اخیر ملی پوشان ابراز امیدواری کرد که این تیم بتواند در اولین دیدارش بحرین را با تمام قدرتش شکست دهد.

در همين زمينه:

دنبالک:
http://mag.gooya.ws/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/17443

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'برانکو: شکست بحرین مقابل تیم ملی نروژ نشان دهنده ضعف بحرین نیست بلکه یک موفقیت است، مهر' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016