"پنجشنبه","Saturday" => "شنبه","Sunday" => "يكشنبه","Monday" => "دوشنبه","Tuesday" => "سه شنبه","Wednesday" => "چهارشنبه","Friday" => "جمعه"); $month = Array("فروردين","ارديبهشت","خرداد","تير","مرداد","شهريور","مهر","آبان","آذر","دي","بهمن","اسفند"); list( $gyear, $gmonth, $gday ) = preg_split ( '/-/', '2005-01-25' ); list( $jyear, $jmonth, $jday ) = gregorian_to_jalali($gyear, $gmonth, $gday); echo "
" . $week["Tuesday"] . " ". $jday . " " . $month[--$jmonth] . " " . $jyear . "
" ?>

گزارشي از پنجمين مرحله از تمرينات تيم ملي فوتبال و صحبت هاي فرکي، ايسنا

پنجمين مرحله از تمرينات تيم ملي فوتبال؛
غيبت عزيزي و علوي

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس ورزشي - فوتبال
پنجمين مرحله از تمرينات تيم ملي فوتبال عصر امروز در محل كمپ تيمهاي ملي برگزار شد.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، تمرين امروز كه حدود 80 دقيقه طول كشيد، با گرم كردن تمرينات كششي توسط حسين فركي مربي تيم ملي به مدت ده دقيقه شروع شد و سپس با نظر برانكو ايوانكوويچ با پرسينگ و بازي من تو من ادامه يافت.

تمرين شوت به دروازه، پاسكاري تك ضرب بازيكنان به مدت 15 دقيقه، سانت به سوي دروازه و بازي تمريني از جمله برنامه‌هاي عصر امروز بود.

در پايان بازيكنان تيم ملي در دو تيم سبز و مشكي به انجام يك بازي تمريني پرداختند.

در تمرين امروز 20 نفر از بازيكنان دعوت شده به اردوي تيم ملي حضور داشتند.

همچنين خداداد عزيزي به علت مصدوميت مچ پا و محمد علوي به علت مصدوميت ناحيه پشت ران در تمرين حضور نداشتند.
-------------

نيكبخت دوشنبه‌ به تيم ملي ملحق مي‌شود
حسين فركي:
به غيبت لژيونرها عادت كرده‌ايم
چهار روز آخر تمرينات كمك زيادي به تيم مي‌كند

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس ورزشي - فوتبال
در حالي كه تيم ملي فوتبال خود را براي حضور قدرتمندانه‌تر در مسابقات مقدماتي جام جهاني 2006 آلمان آماده مي‌كند مصدوميت‌هاي بازيكنان و شرايط بد آب و هوايي مشكلاتي را ايجاد كرده است، مربي تيم ملي در اين رابطه گفت: چهار روز آخر تمرين در جزيره كيش كمك زيادي به تيم مي‌كند.
حسين فركي در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، اظهار كرد: با توجه به شرايط بد آب و هوايي كه پيش روست چهار روز آخر اردو در جزيره‌ي كيش كمك زيادي به تيم ملي مي‌كند و از لحاظ مصدومان تيم بايد جلسه‌اي با پزشك تيم گذاشته و به طور دقيق از وضعيت اعضاي تيم مطلع شويم.
وي در مورد عدم حضور لژيونرها و صدمات احتمالي به تيم ملي گفت: طبيعي است كه اگر آنها حضور داشتند شرايط ايده‌آل‌تري بود البته اين مساله چيز تازه‌اي نيست و در گذشته هم سابقه داشته است، غيبت لژيونرها هم آن طوري نيست كه با ديگر اعضاي تيم از لحاظ هماهنگي مشكل داشته باشند و با چند جلسه تمرين به فرم خوب خود خواهند رسيد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

مربي تيم ملي همچنين در مورد فريدون زندي يادآور شد: از مصدوميت وي اطلاع چنداني ندارم و در اين رابطه برانكو به طور كامل آگاه است اما قرار شده پيش از ديدار با تيم ملي بوسني به تيم اضافه شود. عليرضا نيكبخت واحدي هم وضعيت مصدوميتش بهتر شده و دوشنبه‌ي هفته‌ي آينده 12 بهمن ماه به ديگر اعضا تيم ملحق مي‌شود.
فركي پيرامون حضور رحمان رضايي، مهدي مهدوي‌كيا، وحيد هاشميان، علي كريمي، حسين كعبي تصريح كرد: هنوز به طور قطعي مشخص نيست كه اين افراد چه زماني به تيم اضافه شوند اما در هر صورت ما خوشحال مي‌شويم كه اين بازيكنان را پيش از بازي با تيم ملي بوسني داشته باشيم. اين امر بستگي به باشگاه‌هاي آنها دارد و ما رايزني‌هاي خود را براي حضور زودتر آنها در تيم انجام داده‌ايم.
وي اظهار داشت: حميد شفيعي بازيكن جوان تيم ذوب‌آهن به دليل مصدوميت در تمرينات حاضر نشد طي صحبتي كه با برانكو ايوانكوويچ انجام داده مقرر شده به اردو نيايد و در تيم باشگاهي خود تمرين كند.

در همين زمينه:

دنبالک:
http://mag.gooya.ws/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/17413

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'گزارشي از پنجمين مرحله از تمرينات تيم ملي فوتبال و صحبت هاي فرکي، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016