"پنجشنبه","Saturday" => "شنبه","Sunday" => "يكشنبه","Monday" => "دوشنبه","Tuesday" => "سه شنبه","Wednesday" => "چهارشنبه","Friday" => "جمعه"); $month = Array("فروردين","ارديبهشت","خرداد","تير","مرداد","شهريور","مهر","آبان","آذر","دي","بهمن","اسفند"); list( $gyear, $gmonth, $gday ) = preg_split ( '/-/', '2005-01-25' ); list( $jyear, $jmonth, $jday ) = gregorian_to_jalali($gyear, $gmonth, $gday); echo "
" . $week["Tuesday"] . " ". $jday . " " . $month[--$jmonth] . " " . $jyear . "
" ?>

فريدون زندى دوشنبه در كمپ پا به توپ مى شود، ايران ورزشي

فريدون زندى

يكشنبه هفته آينده، همان روزى است كه مدت ها فريدون زندى و تيم ملى انتظارش را مى كشيدند. وقتى داستان تكرارى سفر زندى به ايران باعث موج منفى در برخى از رسانه هاى داخلى مى شد، كمتر كسى فكرش را مى كرد كه در نهايت اين داستان مثل فيلم هاى ايرانى تمام شود! يعنى در آخر دو طرف به هم برسند ولى اينطور شدو با تلاش هاى گسترده برانكو و فدراسيون فوتبال، پايان اين داستان روز يكشنبه هفته آينده روى صحنه خواهد رفت. فريدون زندى در اين روز و در حركتى كه كمتر يا اصلاً در تاريخ فوتبال ايران روى نداده، وارد ايران مى شود. در اين سفر، محمدرضا فاضلى مدير برنامه لژيونرهاى ايرانى، زندى را همراهى خواهد كرد.فريدون بعد از بازى يكشنبه آينده كايزرسلاترن، سريعاً شهر لاترن را ترك مى كند و به خانه نزد خانواده اش مى رود. بعد از خداحافظى از خانواده، او به شهر فرانكفورت مى رود تا از طريق فرودگاه اين شهر مستقيماً به تهران بيايد. بليت اين سفر هنوز رزرو نشده اما در آخرين تماس هاى فدراسيون، زندى مطلع شده كه بليت اش در چند روز آينده ok خواهد شد.پيشتر قرار بود خانواده زندى هم او را در اين سفر همراهى كنند، اما به خاطر كسالت پدر و مادرش او مجبور است بدون آنها و با دوست نزديكش فاضلى، راه ايران را در پيش گيرد. برنامه فريدون در كشور مشخص است.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

او در هتل المپيك همراه ملى پوشان سكونت مى كند و از روز دوشنبه صبح تمرينات خود را براى بازى با بوسنى آغاز خواهد كرد.برنامه فريدون بعد از اين بازى هنوز معلوم نيست. شايد با چند روز مرخصى به آلمان برود و دوباره به ايران بازگردد يا شايد تا بازى بحرين همراه ساير ملى پوشان باشد.تنها برنامه رسانه يى او هم اين است كه در تلويزيون حاضر شود و پاسخگوى سؤالات باشد.

در همين زمينه:

دنبالک:
http://mag.gooya.ws/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/17380

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'فريدون زندى دوشنبه در كمپ پا به توپ مى شود، ايران ورزشي' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016