"پنجشنبه","Saturday" => "شنبه","Sunday" => "يكشنبه","Monday" => "دوشنبه","Tuesday" => "سه شنبه","Wednesday" => "چهارشنبه","Friday" => "جمعه"); $month = Array("فروردين","ارديبهشت","خرداد","تير","مرداد","شهريور","مهر","آبان","آذر","دي","بهمن","اسفند"); list( $gyear, $gmonth, $gday ) = preg_split ( '/-/', '2005-01-12' ); list( $jyear, $jmonth, $jday ) = gregorian_to_jalali($gyear, $gmonth, $gday); echo "
" . $week["Wednesday"] . " ". $jday . " " . $month[--$jmonth] . " " . $jyear . "
" ?>

حمايت فيليكس ماگات سرمربي بايرن مونيخ از وحيد هاشميان، هاشميان: گفته بودم كه خودم را اثبات مي‌كنم، ايسنا

فيليكس ماگات و وحيد هاشميان

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس ورزشي - فوتبال
سرمربي تيم فوتبال بايرن مونيخ با رد هر گونه انتقال وحيد هاشميان، از اين بازيكن ايراني حمايت كرد.
به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، به نقل از روزنامه‌ي كيكر آلمان، فيليكس ماگات در اين باره گفت: «وحيد در تمرينات زمستاني كه در دوبي برگزار كرديم بسيار خوب كار كرد.»
ماگات در پاسخ به سوالي مبني بر اين كه آيا هاشميان براي ماندن در بايرن شانس دارد يا خير، اظهار داشت: «همه شانس دارند. به عنوان نمونه هاشميان در اردوي دوبي بسيار تاثيرگذارتر و بهتر از شش ماهه‌ي نخست حضورش در بايرن تمرين كرد.»
هاشميان كه تا تابستان سال 2007 با بايرن قرارداد دارد، چندي پيش پيشنهاد دو ميليون يورويي بوخوم را رد كرده بود. همچنين او از تيم‌هاي هرتابرلين، بورسيامونشن گلادباخ و كلن نيز پيشنهاداتي داشته اما پاسخ به اين پيشنهادات را به پايان فصل موكول كرده بود.
--------------

وحيد هاشميان: گفته بودم كه خودم را اثبات مي‌كنم

بازيكن ايراني تيم فوتبال بايرن مونيخ آلمان، پس از حمايت فيليكس ماگات از وي، گفت: پيش از اين نيز گفته بودم كه با گذشت زمان مي‌توانم خود را اثبات كنم و شكر خدا در اردوي دوبي توانسته‌ام تمرينات خوبي را پشت سر بگذارم.
وحيد هاشميان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، درباره‌ي وضعيت خود و تيم فوتبال بايرن مونيخ در اردوي دوبي، اظهار داشت: اردوي نه روزه‌اي را در شهر دوبي برگزار كرده‌ايم كه دو روز از آن باقي مانده و در نخستين ديدار خود در اين اردو توانستيم انرژي كوتبوس را شكست دهيم كه در اين ديدار، ماگات در دو نيمه دو تركيب متفاوت را به زمين فرستاد.
وي اين تمرينات را نسبتا پرفشار دانست و افزود: تمرينات خوبي را انجام مي‌دهيم اما فشار صد در صد به بازيكنان وارد نمي‌شود، من هم تمرينات خوبي را در اين مدت با ساير بازيكنان بايرن انجام داده‌ام و به غير از سرماخوردگي كه در چند روز آينده رفع مي‌شود، مشكلي ندارم و وضعيت بسيار خوبي دارم.


تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

هاشميان درباره‌ي شايعات چند وقت اخير درباره‌ي قرار گرفتن نام اين بازيكن در ليست فروش بايرن مونيخ، به ايسنا گفت: من در بايرن جز بازيكنان جديد هستم و همانطور كه گفتم براي جا افتادن در تركيب تيم به زمان نياز دارم و قرار گرفتن نام من در ليست فروش بايرن شايعه است چرا كه من تا سال 2007 با اين تيم قرارداد دارم اما در پايان فصل شرايط را ارزيابي مي‌كنم و تصميم مي‌گيرم كه آيا ماندن من در اين تيم به سود من است يا به ضرر من و در نهايت پاسخ نهايي را اعلام مي‌كنم.
مهاجم تيم ملي كشورمان از گفت‌وگوي تلفني خود با برانكو خبر داد و اضافه كرد: امروز قرار است برانكو سر تمرينات بايرن حاضر شود اما هنوز صحبتي با مسوولان باشگاه براي پيوستن من به تيم ملي پيش از ديدار با بوسني انجام نداده است.
خبرنگار ايسنا از هاشميان درباره‌ي پاسخ نهايي فريدون زندي سوال كرد كه وي از جواب زندي ابراز بي‌اطلاعي كرد.

در همين زمينه:

دنبالک:
http://mag.gooya.ws/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/16800

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'حمايت فيليكس ماگات سرمربي بايرن مونيخ از وحيد هاشميان، هاشميان: گفته بودم كه خودم را اثبات مي‌كنم، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016