"پنجشنبه","Saturday" => "شنبه","Sunday" => "يكشنبه","Monday" => "دوشنبه","Tuesday" => "سه شنبه","Wednesday" => "چهارشنبه","Friday" => "جمعه"); $month = Array("فروردين","ارديبهشت","خرداد","تير","مرداد","شهريور","مهر","آبان","آذر","دي","بهمن","اسفند"); list( $gyear, $gmonth, $gday ) = preg_split ( '/-/', '2005-01-11' ); list( $jyear, $jmonth, $jday ) = gregorian_to_jalali($gyear, $gmonth, $gday); echo "
" . $week["Tuesday"] . " ". $jday . " " . $month[--$jmonth] . " " . $jyear . "
" ?>

هاشميان: برانكو مى خواهد از بازى بوسنى در اردو بمانم، ايران ورزشي

على كريمى در اردوى بايرن

بايرن مونيخ همچنان در دبى است. اگر وسعتان مى رسد و بيكار هستيد سرى به تمرينات اين تيم بزنيد. وحيد هاشميان مهاجم ايرانى تيم بايرن كه روز گذشته با ايران ورزشى صحبت مى كرد از تمرينات تيمش راضى بود و همه چيز را عالى توصيف كرد. هاشميان گفت: «اينجا وضعيت خوبى دارم. دو سه روز پيش على كريمى به هتل ما آمد و مدتى را در اردوى بايرن بسر برد. با على كريمى صحبت هايى داشتيم كه بيشتر به آينده فوتبال او مربوط مى شد. فرهاد مجيدى هم قرار است در روزهاى آينده به اردوى ما بيايد.»
هاشميان با ابراز خوشحالى و تشكر از اين دو گفت: «معلوم است. اگر آنها هم به آلمان بيايند من به آنها سر خواهم زد.»تيم بايرن مونيخ ديروز به مصاف انرژى كوتبوس رفت و چهارشنبه با آيندهوون هلند در دبى ديدار مى كند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

هاشميان درباره روزهاى آينده و حضورش در اردوى تيم ملى مى گويد: «برانكو قرار است به دبى بيايد و با ماگات در مورد بازيهاى تيم ملى و وضعيت من صحبت كند. او دلش مى خواهد من از بازى بوسنى در تيم ملى باشم و تا بازى با بحرين در اردوى ايران بمانم اما بايد ديد مسؤولان باشگاه چه مى گويند. به هرحال برنامه بازيهاى ما معلوم است و آنها هستند كه مى توانند تصميم بگيرند.»طبق آخرين خبر امروز هم ممكن است بايرن با الاهلى بازى كند. به قول دوستان تيم هاشميان مقابل تيم كريمى! چه شود!

در همين زمينه:

دنبالک:
http://mag.gooya.ws/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/16762

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'هاشميان: برانكو مى خواهد از بازى بوسنى در اردو بمانم، ايران ورزشي' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016