"پنجشنبه","Saturday" => "شنبه","Sunday" => "يكشنبه","Monday" => "دوشنبه","Tuesday" => "سه شنبه","Wednesday" => "چهارشنبه","Friday" => "جمعه"); $month = Array("فروردين","ارديبهشت","خرداد","تير","مرداد","شهريور","مهر","آبان","آذر","دي","بهمن","اسفند"); list( $gyear, $gmonth, $gday ) = preg_split ( '/-/', '2005-01-08' ); list( $jyear, $jmonth, $jday ) = gregorian_to_jalali($gyear, $gmonth, $gday); echo "
" . $week["Saturday"] . " ". $jday . " " . $month[--$jmonth] . " " . $jyear . "
" ?>

با ارسال دعوتنامه رسمى به باشگاه بوخوم محرم نويدكيا به تيم ملى دعوت شد، ايران ورزشي

هيچ كس فكرش را نمى كرد كه محرم نويدكيا قبل از بازگشت دوباره به ميادين رسمى و به اين زودى به تيم ملى دعوت شود اما برانكو ايوانكوويچ كه اعتقاد خاصى به اين بازيكن خوش نقش دارد او را رسماً به تيم ملى دعوت كرد.
نويدكيا على رغم عمل جراحى سنگينى كه در مونيخ داشت هرگز از ذهن سرمربى كروات ايران پاك نشد چرا كه خلأ اين هافبك توانمند و ظاهراً بى جانشين هنوز هم در تيم ملى احساس مى شود.
برانكو در سفرى كه براى مذاكره با فريدون زندى به آلمان داشت يك تماس تلفنى هم با محرم نويدكيا برقرار كرد تا از آخرين وضعيت او مطلع شود. برانكو در همين گفت و گوى تلفنى از شاگرد جوانش خواست تا براى بازى با بوسنى به اردوى تيم ملى بيايد. و حالا خبر مى رسد كه كميته روابط بين الملل فدراسيون فوتبال به درخواست برانكو ايوانكوويچ سه روز پيش با ارسال دعوتنامه رسمى به باشگاه بوخوم آلمان خواهان حضور محرم نويدكيا در اردوى تيم ملى ايران شده است.
هدف برانكو از دعوت نويدكيا را بايد يك برنامه ريزى ويژه براى بازيهاى بعدى دانست. ايوانكوويچ با دعوت از نويدكيا قصد دارد وضعيت فيزيكى و فنى او را از نزديك ببيند تا بداند كه تا چه اندازه مى تواند روى اين بازيكن در مسابقات مقدماتى جام جهانى ۲۰۰۶ حساب باز كند. ايجاد هماهنگى دوباره بين نويدكيا و ساير ملى پوشان از ديگر اهداف برانكو براى دعوت از نويدكيا است.

نويدكيا به اسپانيا رفت
نويدكيا به مدت پنج ماه تمرينات فيزيوتراپى را در مونيخ و بوخوم پشت سرگذاشته و از يك ماه پيش كار با توپ زير نظر ماساژور لبنانى را آغاز كرد. محرم كه بعد از پايان نيم فصل اول در تمرينات يك هفته يى تيم بوخوم حاضر شده بود توانست نظر مساعد پيتر نويرورر سرمربى بوخوم را براى حضور در اردوى اسپانيا جلب كند.
محرم بعد از سفر دوازده روزه به ايران راهى آلمان شد و در دور جديد تمرينات تيم بوخوم كه از روز يكشنبه هفته گذشته آغاز شد شركت كرد. اولين جلسه تمرين اختصاص به تست پزشكى داشت. بوخومى ها روز پنجشنبه عازم منطقه «ماربلا» اسپانيا شدند تا در اردوى ده روزه ضمن تمرين، چند بازى تداركاتى را هم برگزار كنند. بوخوم در اسپانيا به مصاف اندرلشت بلژيك، اونتر هاخينگ و اشتوتگارت آلمان مى رود و يك بازى هم با تيم «واكر بورگهاوزن» برگزار مى كند. همبازيان نويدكيا در بازگشت به آلمان يك بازى خيرخواهانه را در پيش رو دارند. تيم بوخوم ۲۷ دى ماه براى كمك به زلزله زدگان شرق آسيا به مصاف دويسبورگ مى رود و بعد از آن آماده حضورى بهتر در نيم فصل دوم رقابت هاى بوندس ليگا مى شود.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

نويدكيا كه به گفته خودش يك ماه ديگر آماده همراهى تيم بوخوم در رقابت هاى بوندس ليگا مى شود احتمال دارد در بازهاى دوستانه يى كه تيمش در اسپانيا و آلمان انجام مى دهد براى دقايقى به ميدان برود.
محرم كه قبل از عمل جراحى قرارداد سه ساله يى با باشگاه امضا كرده بود على رغم مصدوميت يكى از بازيكنان مورد اطمينان پيتر نويرورر محسوب مى شود. سرمربى بوخوم كه بازى هاى نويدكيا در تيم ملى ايران و باشگاه سپاهان را به دقت زير نظر گرفته بود منتظر است تا بازيكن ايرانى تيمش هر چه سريعتر به آمادگى آرمانى برسد.
نويدكيا در بوخوم دو رقيب كاملاً جدى دارد.از او در سيستم ۱-۳-۲-۴ به عنوان هافبك نفوذى پشت سر تك مهاجم استفاده مى شود و اين در حالى است كه برانكو ايوانكوويچ در همين سيستم از نويد كيا به عنوان يكى از دو هافبك تدافعى تيم ملى استفاده مى كند.
نويدكيا در مأموريت جديدى كه پيتر نويرورر برايش در نظر گرفته بايد با داريوژ ووژ، كاپيتان ۳۴ ساله تيم بوخوم رقابت كند. ووژ كه سال آينده از دنياى فوتبال خداحافظى مى كند در اكثر بازيهاى نيم فصل اول تعويض مى شد و جاى خود را به يك بازيكن كروات مى داد. در واقع نويدكيا براى قرار گرفتن در تركيب اصلى تيم كار تقريباً سختى دارد.

در همين زمينه:

دنبالک:
http://mag.gooya.ws/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/16654

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'با ارسال دعوتنامه رسمى به باشگاه بوخوم محرم نويدكيا به تيم ملى دعوت شد، ايران ورزشي' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016