"پنجشنبه","Saturday" => "شنبه","Sunday" => "يكشنبه","Monday" => "دوشنبه","Tuesday" => "سه شنبه","Wednesday" => "چهارشنبه","Friday" => "جمعه"); $month = Array("فروردين","ارديبهشت","خرداد","تير","مرداد","شهريور","مهر","آبان","آذر","دي","بهمن","اسفند"); list( $gyear, $gmonth, $gday ) = preg_split ( '/-/', '2005-01-07' ); list( $jyear, $jmonth, $jday ) = gregorian_to_jalali($gyear, $gmonth, $gday); echo "
" . $week["Friday"] . " ". $jday . " " . $month[--$jmonth] . " " . $jyear . "
" ?>

ليگ برتر: توقف استقلال تهران و پيروزي پرگل پاس، ايسنا

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس ورزشي - فوتبال
هفته‌ي شانزدهم رقابت‌هاي ليگ برتر، عصر امروز با برگزاري پنج ديدار پيگيري شد.
به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، در مهم‌ترين و حساس‌ترين ديدار از اولين هفته‌ از دور برگشت رقابت‌هاي ليگ برتر، دو تيم استقلال اهواز و استقلال تهران در ورزشگاه تختي اهواز به مصاف هم رفتند.
استقلال تهران در اين ديدار با ارايه‌ي يك بازي تهاجمي، در دقيقه 8 با گل رضا عنايتي از حريف خود پيش افتاد، اما بازيكنان تيم استقلال اهواز به ترتيب با دو گل احمد آل نعمه و رضا جلالي ثابت در دقيقه 23 و 25 علاوه بر جبران گل خورده، استقلال تهران را در شرايط شكست قرار دادند، اما مجددا رضا عنايتي در دقيقه 40 گل تساوي را به ثمر رساند تا ديدار دو تيم استقلال اهواز و استقلال تهران با قضاوت فريدون اصفهانيان با نتيجه‌ي 2 بر 2 به پايان برسد.
پاس تهران نيز با سرمربي جديد خود «مصطفي دنيزلي» در ورزشگاه دستگردي به مصاف برق شيراز رفت و توانست با نتيجه‌ي پرگل پنج بر يك اين تيم شيرازي را شكست دهد.
ديدار تيم‌هاي پگاه گيلان و پيكان نيز با پيروزي 3 بر دو تيم پيكان به پايان رسيد. اين اولين پيروزي تيم پيكان پس از 16 هفته برگزاري رقابت‌هاي ليگ برتر بود.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

اين ديدار به قضاوت خداداد افشاريان و در ورزشگاه شهيد عضدي رشت انجام شد.
ابومسلم خراسان نيز در ورزشگاه تختي مشهد، 3 بر 2 از سد ذوب‌آهن اصفهان گذشت و ديدار تيم‌هاي سپاهان اصفهان و سايپاي كرج نيز با پيروزي دو بر يك سپاهان، پايان يافت.
در پايان بازي‌هاي انجام شده‌ي امروز، تيم فولاد خوزستان با يك بازي كمتر و با 31 امتياز در رده‌ي اول جدول رده‌بندي حضور دارد.
ذوب‌آهن اصفهان با 29 امتياز دوم است و تيم پيروزي تهران با 28 امتياز و يك بازي كمتر در جايگاه سوم قرار گرفته است. ابومسلم خراسان و استقلال تهران نيز به ترتيب با 27 و 26 امتياز در جايگاه چهارم و پنجم حضور دارند.
دو ديدار باقيمانده هفته شانزدهم، فجر شهيد سپاسي - ملوان انزلي و پيروزي - فولاد خوزستان روز يكشنبه بيستم دي برگزار مي شود.

در همين زمينه:

دنبالک:
http://mag.gooya.ws/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/16643

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'ليگ برتر: توقف استقلال تهران و پيروزي پرگل پاس، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016