"پنجشنبه","Saturday" => "شنبه","Sunday" => "يكشنبه","Monday" => "دوشنبه","Tuesday" => "سه شنبه","Wednesday" => "چهارشنبه","Friday" => "جمعه"); $month = Array("فروردين","ارديبهشت","خرداد","تير","مرداد","شهريور","مهر","آبان","آذر","دي","بهمن","اسفند"); list( $gyear, $gmonth, $gday ) = preg_split ( '/-/', '2005-01-05' ); list( $jyear, $jmonth, $jday ) = gregorian_to_jalali($gyear, $gmonth, $gday); echo "
" . $week["Wednesday"] . " ". $jday . " " . $month[--$jmonth] . " " . $jyear . "
" ?>

مصاحبه مطبوعاتي مصطفي دنيزلي سرمربي جديد پاس: كاري مي كنم كه مردم ايران و تركيه به من افتخار كنند، ايپنا

قرارداد همكاري ميان باشگاه پاس و دنيزلي رد و بدل مي شود، دستان سردار آجورلو مدير عامل باشگاه پاس و مصطفي دنيزلي سرمربي جديد تيم پاس تهران كه يكديگر را به گرمي مي فشارد و ثبت بي وقفه اين تصاوير توسط عكاس هايي كه خود يك لحظه آرام و قرار ندارند و مدام جاي خود را عوض مي كنند تا از زواياي مختلف اين شروع دوباره را ثبت كنند.
* پس از دقايقي سردار آجورلو به همه خبرنگاران خوش آمد گفت :
از اينكه شما را در جلسه مطبوعاتي پاس مي بينمْ خوشحالم، اميدوارم اين انتخاب هم به سود پاس باشد و هم به نفع فوتبال ما.
* سردار آجورلو تريبون را در اختيار دنيزلي قرار داد تا مربي ترك هم به نوبه خود به حاضران در جلسه خوش آمد بگويد.
دنيزلي : از زماني كه به ايران آمدمْ محبت ديدم و لطف و مهرباني ، سردار آجورلو و ديگر عزيزان بسيار با محبت هستند من از همه شما تشكرمي كنم و قصد دارم با يك انرژي جديد كار خود را شروع كنم، احساس غرور مي كنم كه در يك باشگاه بزرگ ايراني مشغول به فعاليت هستمْ باشگاهي ايراني و البته مسلمان.
دنيزلي ضمن تأكيد بر مسأله همدلي و همفكري ادامه داد: همدلي و همفكريْ اصولي كه درروابط متقابل تعريف مي شود و همه ما بايد به آن توجه كنيمْ وجود اين روابط دو طرفه صميميت و دوستي ها را به ارمغان خواهد آورد، كار من فقط و فقط فوتبال است، هدف اصلي من قرار دادن موفقيت در اولويت كارهاست هدفي كه اميدوارم همه ما براي رسيدن به آن تلاش كنيم، باز هم تشكر مي كنم و در خدمت شما خواهم بود.
* اولين سوال را خبرنگاري از خبرگزاري آناتولي تركيه پرسيد:
آقاي دنيزلي با شروع همكاري شما و پاس آيا بازيكني از تركيه ترانسفر خواهد شد؟
ترانسفر بحث مهمي است و ما به آن نياز داريم اما در حال حاضر نمي توانم در اين خصوص اظهار نظر كنم ما اين هفته با تيم برق شيراز روبرو مي شويم، ديداري كه قصد دارم در آن همه چيز را تحت كنترل بگيرم بعد از تماشاي اين ديدار و آناليز بازي به كمبودها و نياز ها پي مي برم و اگر اين كمبود در بحث بازيكن به ذهنم رسيد با مدير عامل باشگاه در ميان مي گذارم تا با همفكري تصميم بگيريم.
* خبرنگار راديو تركي استانبولي :
آقاي دنيزلي! شما گفتيد در پاس سه هدف داريدْ قهرماني در جام باشگاه‌هاي آسيا و آن دو هدف ديگر را ذكر نكرديد؟
اهداف من كاملا مشخص است ، گمان مي كردم كه خودتان آن دو هدف ديگر را مي دانيد اما اشكالي ندارد من سه هدف مهم دارم ْ موفقيت در مسابقات ليگ برتر ،ْ جام حذفي و جام باشگاه‌هاي آسيا كه اتفاقا سومي از همه مهم تر است.
* خبرنگار راديو تركي استانبولي در خصوص مسأله جذب اسپانسر از تركيه پرسيد:
- مسأله اسپانسر كاملا شخصي است ْ يعني اين تصميم كه بخواهم از اسپانسري از تركيه صحبت كنم مربوط به من مي شود اگر شرايط را مهيا ببينم ، بد نيست رابطه خوبي ميان تجار تركيه اي و باشگاه پاس برقرار شود، به طور كلي مسأله اسپانسر موضوعي سود بخش است اما بايد بگويم اين مسأله سود بخش براي من در درجه دوم اهميت قرار دارد.
* آيا اسپانسري در ذهن داريد؟
بلهْ اما از نام بردن اسپانسرهايي كه به همكاري با آنها فكر مي كنم خود داري مي كنم .
* خبرنگار واحد مركزي خبر :
آقاي سردار آجورلو! شما از تفكر تحول گرا صحبت كرديد و البته ما را نيز به مشاركت فراخوانديد آيا پاس همه امكانات مورد نياز را در اختيار دنيزلي قرار خواهد داد، ضمن اينكه در مورد مبلغ قرارداد توقع داريم شما مبلغ را اعلام كنيد؟
سردار آجورلو : ابتدا سوال دوم شما را پاسخ مي دهم، دوستان در نهاد تصميم گيري فدراسيون فوتبال به اين جمع بندي رسيده اند كه مبلغ قرارداد محفوظ بماند، جمع بندي و تصويب اين مسأله به قانون تبديل شده است ، قانوني كه به طور قطع ما در باشگاه پاس خود را ملزم به اطاعت از آن مي دانيم.
*اما در ديگر كشورها مبلغ قرارداد را اعلام مي كنند؟
- اين سوال را از نهاد تصميم گيرنده بپرسيد ، از اينها گذشته ما و دنيزلي به اين جمع بندي رسيده ايم كه عدد قرارداد محفوظ بماند.
* اما خبرنگار مردم سالاري هم اصرار داشت تا مبلغ قرارداد دنيزلي با پاس فاش شود.
سردار آجورلو نيز در ادامه تأكيد كرد: ببينيدْ با عنايت به اين مسأله كه در سال پاسخگويي قرار داريم اگر اين سوال را بازهم بپرسيد پاسخگو خواهم بود ، عدد قراردادها در جايي ديگر بنام فدراسيون فوتبال ثبت مي شود و البته اين رقم ها ميان بازيكن و باشگاه ، مربي و باشگاه محفوظ است ، بالطبع ما در پاس هم به اين قانون پايبند خواهيم بود ،. اما مسائلي كه در محافل ورزشي داخلي و خارجي مطرح شده و اتفاقا حكايت از رقم هاي نجومي دارد هم جاي تامل و تشكر دارد، تامل از اين حيث كه سرمربي جديد پاس را در اين حد از گمانه زني ها مي دانند و به همه ثابت شد كه دنيزلي مربي بزرگي است.
و البته تشكر مي كنم، تشكر از كساني كه تا اين حد نسبت به اخبار و اتفاقات پاس حساسيت به خرج مي دهند و در نهايت بايد بگويم قرارداد ما با بضاعت فوتبال ما همخواني دارد و ما از اصول تعادل و منطق فراتر نرفته ايم.
* اما خبرنگار روزنامه 90 از دنيزلي گلايه داشت:

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

آقاي دنيزلي شما مربي وقت شناسي هستيد اما امروز جلسه مطبوعاتي با 20 دقيقه تأخير برگزار شد و سئوال دوم اينكه بر چه اساسي پاس را انتخاب كرديد؟
- از شما تشكر مي كنم هم به خاطر لطفي كه به من داريد و هم به خاطر توجه به نظمي كه از آن صحبت كرديد، شما حق داريد اما باور كنيد من خودم را براي ساعت 11 مهيا كرده بودم نه ساعت 10:30، دنيزلي همچنان مي خندد و در ادامه مي گويد اين مسائل پيش مي آيد اما مي خواهم نكته اي را خاطر نشان كنم اگر از اين به بعد دنيزلي به شما گفت كه امروز تيم پاس ساعت 2 بعد ازظهر تمرين دارد مطمئن باشيد كه راس ساعت 2 بعد از ظهر بازيكنان در زمين خواهند بود و حتي 5 دقيقه تأخير هم براي من پذيرفتني نيست و اما در خصوص انتخاب پاس ، من به اندازه كافي از اين تيم شناخت دارمْ فو تبال ايران را هم مي شناسم ْ هدف من ارتقا سطح فوتبال پاس است، البته دستيابي به اين مهم در پروسه اي سنگين انجام خواهد شد و اميدوارم در اين مسير همه عزيزان و در راس آنها سردار آجورلو مرا ياري كند ، من براي شناخت بيشتر از پاس و كمك كردن به اين تيم به كمك همه شما نياز دارم و البته خودم از هيچ تلاش و كوششي دريغ نمي كنم .
* خبرنگار روزنامه جهان فوتبال پرسيد: آقاي دنيزلي تا به حال از مسئولان باشگاه پاس پرسيده ايد كه چرا در اين فصل تيم به نتايج خوبي دست نيافته است؟
من نسبت به شرايط پاس شناخت دارم، اين شرايط ممكن است در همه جاي دنيا اتفاق بيافتد جا دارد از مربيان و كادر فني قبلي تيم پاس تشكر كنم، به خوبي مي دانم كه چقدر زحمت كشيده اند تا پاس را قهرمان سومين دوره ليگ برتر كنند ، آنها يقينا مشكلاتي داشتند كه نتوانستند با اين تيم نتيجه بگيرند من براي جبران همين كاستي هاست كه به پاس آمده ام.
* خبرنگار ايرنا در خصوص مدت قرارداد دنيزلي و احتمال تحقق اهداف او در پاس پرسيد؟
مدت قرارداد من يك سال و نيم است مدتي كه مي تواند براي 5 سال و حتي 10 سال هم تمديد شود در خصوص احتمال تحقق اهدافي كه بدنبالش هستيم نيز بايد بگويم، مهم اين است كه كار را هدفمند دنبال كنيم و روي اهداف بالا تمركز داشته باشيمْ ، گاه قهرمان مي شويم و گاهي هم.....، اما اگر در نهايت تلاش خود را به كار گيري ديگر افسوس چيزي را نخواهي خورد حسرت براي كساني است كه تلاش نمي كنند .
* خبرنگار ايلنا : آقاي دنيزلي با پاس آشنا شده ايد؟
پاس ْ فوتبال خوبي دارد، از نظر جسماني و تكنيك كمبود وجود دارد، اما با تمرين و كار بيشتر به طور قطع اين مسأله هم حل خواهد شد بازيكنان پاس چون به اهداف بالا فكر مي كنند بايد مثل حرفه اي ها رفتار كنند اين سيستم فكري را در پاس جا مي اندازم.
دنيزلي در پايان گفت: من يك مربي ترك هستم ،به حساسيت شما ايراني ها در بحث نتيجه آگاهي دارم ، خوشحال كردن شما با قهرماني جام باشگاه‌هاي آسيا آرزوي من است، من در قبال مردم خودم و كشورم تعهد دارم و قصد دارم كار ي كنم كه مردم هر دو كشور از حضور دنيزلي در پاس خوشحال باشند و به آن افتخار كنند.
در پايان اين مصاحبه مطبوعاتي سعيد آجورلو، دبير جلسه ضمن عذرخواهي از خبرنگاران بدليل كمبود وقت اظهار داشت: آوردن دنيزلي به پاس كار بزرگي است كه مي تواند آغاز تحولي جديد در فوتبال باشگاهي و حتي ملي در عرصه مربيگري باشد كه در اين راه باشگاه پاس به حمايت و پشتيباني شما عزيزان مطبوعاتي نياز دارد و پيشنهادها و راهكارهاي شما را با جان و دل پذيرا خواهد بود.

در همين زمينه:

دنبالک:
http://mag.gooya.ws/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/16530

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'مصاحبه مطبوعاتي مصطفي دنيزلي سرمربي جديد پاس: كاري مي كنم كه مردم ايران و تركيه به من افتخار كنند، ايپنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016