"پنجشنبه","Saturday" => "شنبه","Sunday" => "يكشنبه","Monday" => "دوشنبه","Tuesday" => "سه شنبه","Wednesday" => "چهارشنبه","Friday" => "جمعه"); $month = Array("فروردين","ارديبهشت","خرداد","تير","مرداد","شهريور","مهر","آبان","آذر","دي","بهمن","اسفند"); list( $gyear, $gmonth, $gday ) = preg_split ( '/-/', '2005-01-04' ); list( $jyear, $jmonth, $jday ) = gregorian_to_jalali($gyear, $gmonth, $gday); echo "
" . $week["Tuesday"] . " ". $jday . " " . $month[--$jmonth] . " " . $jyear . "
" ?>

پدر زندى در گفت و گوى اختصاصى با "ايران ورزشى": "سفر فريدون به ايران قطعى است"

فكرش را بكنيد؛ فريدون زندى با آن قد و قامت استاندارد، موهاى قهوه يى كه مثل چادرى پيشانى اش را پوشانده، در كمپ تيم ملى با ملى پوشان در حال تمرين است. اين آرزوى هر ايرانى است كه يكى از بهترين هافبك هاى بوندس ليگا كه يك ايرانى الاصل است، با چنين ويژگى هايى در خدمت تيم ملى و سرمربى آن باشد. انتظار ديدن چنين صحنه غير تكرارى و جذابى، زياد به درازا نمى كشد. همان طور كه وحيد هاشميان بعد از مدت ها دوباره به تيم ملى بازگشت و فوتبالى ها زياد دورى او را احساس نكردند.
امروز همه مى توانند دوربين هاى خود را براى ماه فوريه آماده كنند تا در كمپ تيم ملى با فريدون زندى عكس يادگارى بگيرند و يا در دفترچه امضاهاى خود يك جاى خالى براى امضاى لاتين او بگذارند.
قطعى است كه اين اتفاق رخ مى دهد. ديگر هيچ مانعى براى سفر فريدون به ايران نيست. حتى ميل هايى كه از سر عقده گشايى در وب سايت زندى ايجاد ترس مى كند، ديگر هيچ اثرى ندارد. او تصميم خودش را گرفته، حتى اگر مخالفان بخواهند برايش مشكل تراشى كنند. حتى اينترنت خانه را قطع كرده تا زمان سفر به ايران، آن پيغام هاى لعنتى را نخواند، پيغام هايى كه بوى مرگ مى دهد.
زندى تصميمش را گرفته. او در ماه فوريه (بهمن) در روزى كه هنوز تاريخش دقيق نيست به ايران سفر مى كند تا بعد از يك سال، اولين تمرين خود را همراه با تيم ايران انجام دهد. هافبك لاترن براى بازى مقابل بوسنى به ايران نمى آيد اما احتمالاً در اردوى قبل از اين ديدار حاضر است. پدرش پرويز مى گويد: «سفر فريدون قطعى است. او اين خبر را به برانكو داده. از اين تصميمش مطمئن است. فريدون آدمى است كه يك بار تصميم مى گيرد و يك بار جواب قطعى مى دهد. اگر مشكل مصدوميت برايش پيش نيايد، ان شاءالله ماه فوريه به همراه من، مادرش و برادرش كوروش به ايران مى آيد تا بعد از چند جلسه تمرينى تصميم نهايى اش را بگيرد.»

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

تماس با مهدوى كيا هم البته روى تصميم زندى تأثير ندارد. او براى آشنايى با جو تيم ملى و شناخت سطحى از بازيكنان قرار است پيش از سفر به ايران، با او صحبت كند. محمودرضا فاضلى مدير برنامه هاى مهدوى كيا كه همكارى نزديكى با فدراسيون فوتبال دارد مدام با فريدون در تماس است. فاضلى شماره مهدوى كيا را در اختيار زندى گذاشته تا او با ذهنيتى مثبت به ايران بيايد. پرويز زندى مى گويد: «فرى از طريق فاضلى، خبر سفرش را به برانكو و فدراسيون ايران داده. او تصميم گرفته تا قبل از سفرش به ايران با خبرنگاران صحبت نكند اما به محض ورود به كشور، حتماً خيلى از سؤالات بى جواب را جواب مى دهد. بد نيست بدانيد كه خانواده زندى پس از ورود به ايران، قبل از هر كارى به ايران ورزشى مى آيند. پدر زندى در تمام اين مدت، همه روزنامه هاى ورزشى را براى فدراسيون ترجمه مى كرده و انگار ايران ورزشى چشم اين بازيكن را گرفته. پرويز زندى به همراه فريدون ديروز گفتند به محض ورود به ايران، قبل از هر كارى به دفتر روزنامه ايران ورزشى در خيابان آپادانا بيايند. او از قول فريدون مى گويد:« منتظر ما باشيد. قبل از هر جايى خانواده زندى اول به ايران ورزشى مى آيد. من از همين جا قولش را مى دهم. به اميد ديدار... »

در همين زمينه:

دنبالک:
http://mag.gooya.ws/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/16442

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'پدر زندى در گفت و گوى اختصاصى با "ايران ورزشى": "سفر فريدون به ايران قطعى است"' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016