"پنجشنبه","Saturday" => "شنبه","Sunday" => "يكشنبه","Monday" => "دوشنبه","Tuesday" => "سه شنبه","Wednesday" => "چهارشنبه","Friday" => "جمعه"); $month = Array("فروردين","ارديبهشت","خرداد","تير","مرداد","شهريور","مهر","آبان","آذر","دي","بهمن","اسفند"); list( $gyear, $gmonth, $gday ) = preg_split ( '/-/', '2005-01-02' ); list( $jyear, $jmonth, $jday ) = gregorian_to_jalali($gyear, $gmonth, $gday); echo "
" . $week["Sunday"] . " ". $jday . " " . $month[--$jmonth] . " " . $jyear . "
" ?>

تيم ملي با كويت ديدار مي‌كند، نشست صاحبنظران و كارشناسان فوتبال، ايسنا

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس ورزشي - فوتبال
اولين جلسه ارائه پيشنهادات و راهكارهاي صعود تيم ملي فوتبال كشورمان به مرحله‌ي نهايي مسابقات جام جهاني 2006 آلمان امروز برگزار شد.
به گزارش ايسنا، در اين جلسه كه با حضور دكتر دادگان رئيس، ناصر نوآموز نائب رئيس، پهلوان دبيركل فدراسيون فوتبال و صاحبنظران و كارشناسان فوتبال كشور تشكيل شد پيشنهادات و اظهارنظرهاي مطرح شد.
دكتر دادگان هدف از تشكيل اين جلسه را تبادل نظر در مورد موفقيت تيم ملي و استفاده از راهكارها و پيشنهادهاي كارشناسان عنوان كرد و با بيان اينكه «فوتبال امروز در دنيا جزئي از زندگي مردم است و علاقمندان بسياري را دارد» گفت: از شما مي‌خواهم با همكاري يكديگر و با ارائه نظرها و پيشنهادها تا زمان باقيمانده به اولين بازي تيم ملي مقابل بحرين و بالا بودن سطح توقع مسئولين و مردم كه به حق است، اشكالات را به حداقل برسانيم.
دكتر دادگان همچنين تاكيد كرد كه اين جلسات استمرار خواهد داشت.
حسن حبيبي در ادامه نشست با بيان اينكه «بيشتر به كار در زمين فوتبال راغب است تا سخنراني» ادامه داد: «برنامه‌ريزي كادر اداري و كادر فني بايد كاملاð هماهنگ باشد و لازم است آنها را تقويت كرد. ضمناð رسانه‌ها و روزنامه‌ها نيز نقش بسيار مهمي دارند و بايد از آنها خواست تا جايي كه مي‌توانند تيم ملي را حمايت كنند.»
وي افزود: مشكلات حاشيه‌اي را بايد ريشه‌كن كرد تا مانند گذشته مشكل‌ساز نشوند.
در ادامه‌ علي پروين با يادآوري اين نكته كه علاقه و توقع عمومي نسبت به فوتبال در ايران بالاست و فدراسيون فوتبال كار سختي دارد، گفت: بايد با يكدلي و همدلي دست به دست هم دهيم و ياور تيم ملي باشيم.
وي از فدراسيون خواست تا با زير نظر گرفتن تيمهاي هم گروه توسط كادرهاي فني مجرب اطلاعات كافي را در اختيار تيم ملي قرار دهد و گفت: اگر لازم است حتي بازيهاي ليگ برتر را در مواقع لزوم تعطيل كنيد.
دكتر ذوالفقارنسب تشكيل سه كادر فني قوي را براي زير نظر گرفتن تيمهاي هم گروه ايران ضروري دانست و با بيان اينكه برانكو ظرفيت مشاور پذيري را دارد، درخواست كرد كه در رفع اشكالات با ايشان مشورت شود.
وي نقش مطبوعات را نيز بسيار تأثير پذير دانست و گفت: مطبوعات، تيم ملي را بيش از گذشته ياري دهند.
در ادامه، رضائيان مدير عامل عامل فولاد خوزستان گفت: جو تيم ملي را بايد طوري به وجود آورد كه بازيكنان احساس خطر نكنند و اين تفكر نيز در آنها به وجود نيايد كه تيم ملي براي آنها هميشگي است. ضمن اينكه باشگاهها بايد دست به دست هم دهند و تيم ملي را كمك كنند.
سپس پرويز زاهدي روزنامه نگار باسابقه كشور تاكيد كرد: تيم ملي از نظر روحي رواني و اخلاقي نياز به رسيدگي بيشتري دارد. تيم ملي ايران داراي بازيكنان با استعداد جوان و باتجربه زيادي است و دليلي ندارد كه دچار مسائل حاشيه‌اي در ميدان شويم. ضمن اينكه فوتبال يك فن است و ما از نظر فني هيچ چيز كم نداريم. بايد براي پيشرفت هرچه بهتر برنامه‌ريزي اصولي كنيم.
زاهدي در خاتمه تشكيل تيم ملي ب را ضروري دانست و در عين حال وجود اشكال در خط دفاع را بيان كرد و گفت: از اين مشكل نبايد به سادگي گذشت و برانكو بايد اين اشكالات را به حداقل برساند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

پهلوان دبيركل فدراسيون فوتبال در پايان اين نشست با ابراز خوشحالي از فوايد بدست آمده از اين جلسه و اهميت صعود به جام جهاني؛ وفاق، همدلي و همياري را مهمترين عامل صعود به جام جهاني دانست و گفت: گذشتن از منافع شخصي و پرداختن به منافع ملي و سرلوحه قرار دادن آن بسيار پراهميت است.

در پايان اين نشست مطالب ذيل مطرح شد:
- گردهمايي براي زير نظر گرفتن تيمهاي هم گروه ايران از بين كارشناسان در حال شكل‌گيري است كه به زودي اعلام خواهد شد.
- تيم ملي ب در حال تشكيل است و در مسابقات كشورهاي اسلامي شركت خواهد كرد.
- از هفته هجدهم ليگ برتر به مدت 21 روز ليگ برتر تعطيل مي‌شود و تيم ملي پس از يك بازي با كويت در آن كشور و بازي با بوسني در تهران به منامه سفر خواهد كرد و بيش از 40 ساعت نيز در بحرين نخواهد ماند.
- در دو سال گذشته تيمهاي ملي ايران 48 اعزام داشته‌اند كه هيچ اشكالي از نظر اداري و فني نيز پيش نيامده است.
- ستادي براي خروج تيم ملي كشورمان در بازيهاي مقدماتي جام جهاني كشورهاي ميزبان و ورود تيمهاي ميهمان به كشور تشكيل خواهد شد.

در همين زمينه:

دنبالک:
http://mag.gooya.ws/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/16367

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'تيم ملي با كويت ديدار مي‌كند، نشست صاحبنظران و كارشناسان فوتبال، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016