"پنجشنبه","Saturday" => "شنبه","Sunday" => "يكشنبه","Monday" => "دوشنبه","Tuesday" => "سه شنبه","Wednesday" => "چهارشنبه","Friday" => "جمعه"); $month = Array("فروردين","ارديبهشت","خرداد","تير","مرداد","شهريور","مهر","آبان","آذر","دي","بهمن","اسفند"); list( $gyear, $gmonth, $gday ) = preg_split ( '/-/', '2004-12-26' ); list( $jyear, $jmonth, $jday ) = gregorian_to_jalali($gyear, $gmonth, $gday); echo "
" . $week["Sunday"] . " ". $jday . " " . $month[--$jmonth] . " " . $jyear . "
" ?>

ديدار برانكو با ماگات و توماس دال؛ فركي: برانكو با پاسخ نهايي زندي به ايران بازمي‌گردد، ايسنا

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس ورزشي - فوتبال
مربي تيم ملي فوتبال كشورمان، گفت: از سوم بهمن و پس از پايان هفته‌ي هجدهم ليگ برتر، دور جديد تمرينات تيم ملي براي ديدار با بوسني هرزگوين، يك تيم داخلي و بحرين شروع خواهد شد.
حسين فركي در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، درباره‌ي شايعه‌ي ديدار با اشتورم گراتس اتريش در جزيره كيش، اظهار داشت: تا آنجا كه اعضاي كادر فني خبر دارند انجام چنين ديداري صحت ندارد اما با يك تيم داخلي از دسته‌ي اول و بوسني پيش از ديدار برابر بحرين بازي تداركاتي انجام خواهيم داد.
وي افزود: در حال آماده كردن مقدمات انجام اردوي كيش پيش از سفر به بحرين هستيم و سعي خواهيم كرد كه از كيش به منامه سفر كنيم اما اگر اين امر محقق نشد از تهران به منامه پرواز خواهيم كرد.
فركي درباره‌ي احتمال استفاده از بازيكنان لژيونر تيم ملي در ديدار برابر بوسني هرزگوين، به ايسنا گفت: برانكو در تلاش است پس از سفر دو هفته‌اي خود به كرواسي، سفري را به آلمان داشته باشد تا بتواند نظر مثبت مسوولان باشگاه‌هاي آلماني كه بازيكنان ما در آن‌ها حضور دارند را براي حضور اين بازيكنان سه روز پيش از انجام ديدار برابر بحرين جلب كند ضمن آن كه برانكو با فريدون زندي جلسه‌اي را خواهد داشت و به احتمال زياد پاسخ نهايي او را براي پيوستن به تيم ملي دريافت خواهد كرد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

وي در پاسخ به اين پرسش كه آيا احتمال استفاده از بازيكناني همچون باقري، پاشازاده و ... در تيم ملي وجود دارد، به ايسنا گفت: در اين باره تا پيش از دعوت از بازيكنان كادر فني و در راس آن برانكو تصميم نهايي را اتخاذ خواهند كرد.
وي ادامه داد: چند بازيكن از بازيكنان حاضر در ليگ نظر كادر فني را به خود جلب كرده‌اند و احتمال دعوت از آنها نيز با نظر مثبت كادر فني وجود دارد.
فركي در پايان تصريح كرد: به دليل فاصله‌ي زياد ميان بازي‌هاي مقدماتي جام جهاني ما مي‌توانيم براي انجام هر ديدار ليست جديدي را ارايه كنيم.

در همين زمينه:

دنبالک:
http://mag.gooya.ws/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/16092

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'ديدار برانكو با ماگات و توماس دال؛ فركي: برانكو با پاسخ نهايي زندي به ايران بازمي‌گردد، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016