"پنجشنبه","Saturday" => "شنبه","Sunday" => "يكشنبه","Monday" => "دوشنبه","Tuesday" => "سه شنبه","Wednesday" => "چهارشنبه","Friday" => "جمعه"); $month = Array("فروردين","ارديبهشت","خرداد","تير","مرداد","شهريور","مهر","آبان","آذر","دي","بهمن","اسفند"); list( $gyear, $gmonth, $gday ) = preg_split ( '/-/', '2004-12-20' ); list( $jyear, $jmonth, $jday ) = gregorian_to_jalali($gyear, $gmonth, $gday); echo "
" . $week["Monday"] . " ". $jday . " " . $month[--$jmonth] . " " . $jyear . "
" ?>

مشکل خداداد عزيزي با تيم پاس، صحبت هاي او و احمد صاحبي، سرپرست تيم فوتبال پاس، ايسنا

سرپرست تيم فوتبال پاس:
- خداداد بايد خويشتن دار باشد به حاشيه توجه نكند
- جمع‌بندي باشگاه اين بود كه عزيزي موقتا از باشگاه برود

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: ورزشي - فوتبال

احمد صاحبي، گفت: با خويشتن‌داري همه‌ي مسايل حل مي‌شود و خداداد عزيزي بايد خويشتن‌دار باشد و به حاشيه توجه نكند.

سرپرست تيم فوتبال پاس در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، درباره‌ي مسايل به وجود آمده درباره‌ي كاپيتان اين تيم گفت: هر چقدر ما در اين باره صحبت كنيم به اين مساله دامن زده مي‌شود. من قبلا به صورت كلي صحبت كرده بودم اما هم اكنون مي‌گويم كه عزيزي از پاس نرفته كه برگردد. به كسي مي‌گويند برگرد كه رفته باشد.

وي افزود: مشكل خداداد با پاس بحثي درون خانوادگي است و به زودي اين مشكل با خويشتن‌داري او حل مي‌شود.

صاحبي افزود: خداداد نبايد به حاشيه توجه داشته باشد و اين كه من گفته‌ام كه خداداد (بايد) اصول را رعايت كند درست است چون همه بايد اصول باشگاه را رعايت كنند و من هم موظف به رعايت اين اصول هستم.

وي ادامه داد: معمولا ما بنا نداريم كه هيچ كس را از دست بدهيم چه برسد به خداداد. او سرمايه‌ي فوتبال ايران است و مشكلش در چند روز آينده حل خواهد شد.

صاحبي درباره‌ي ناراحتي خداداد از اين كه به وي گفته‌اند ساكت را بردار و برو، تصريح كرد: آدم از بعضي از كلمات ناراحت مي‌شود اما به اين صورت نبوده كه وي گفته‌اند، ما نگفتيم ساكت را بردار و برو اما جمع‌بندي باشگاه اين بود كه عزيزي به صورت موقت از تيم برود.
----------------

خداداد عزيزي:
- خودم از پاس نرفتم كه به دلخواه خودم برگردم
- من رو راستم اما برابر حرف زور بي‌كار نمي‌نشينم
- جـام فوتبـال خليج فـارس در ايـران برگزار شود


خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: ورزشي - فوتبال


كاپيتان تيم فوتبال پاس تهران، گفت: روز بازي با ابومسلم، مسوولان پاس به من گفتند كه ساكت را بردار و برو و من هم اين كار را انجام دادم. من به دلخواه خود از پاس نرفتم كه به دلخواه خود برگردم.

خداداد عزيزي در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، اظهار داشت: بزرگ‌ترين مشكل حال حاضر پاس اين است كه مسائل خانوادگي باشگاه طي يك دقيقه كل ايران و مطبوعات از آن با خبر مي‌شوند و اين مهم‌ترين مشكلي است كه پاس را امسال به حاشيه برده است.

وي افزود: اينكه سرپرست تيم عنوان كرده كه من هم همانند سايرين بايد اصول و قوائد را رعايت كنم، بهتر است كه وي ابتدا اصول و انضباط را براي ما تعريف كنند تا ببينيم اصول در پاس به چه معنا است، من چهار سال است كه بهترين رابطه را با مدير عامل باشگاه دارم و با وي دوست هستم شايد اين رفاقت و رابطه‌ي خوب با وي باعث حسادت برخي از آقايان شده است.

خداداد افزود: من هيچ بي‌انضباطي در مدت چهار سال حضورم در تيم پاس نداشته‌ام و اميدوارم روزي فرا برسد كه ظاهر و باطن همه‌ي آدم‌هاي دنيا يكي باشد.

عزيزي ادامه داد: در اين چند روز هر كس كه درباره‌ي مشكل من با پاس مي‌پرسيد، مي‌گفتم كه اين يك مشكل خانوادگي است اما بعد از گفت‌وگوهاي آقاي صاحبي با مطبوعات نمي‌توانم ساكت بنشينم و در واقع من آدمي نيستم كه هر كس كه خواست شخصيت من را تخريب كند.

وي به بازي پاس برابر ابومسلم اشاره كرد و افزود: در آن ديدار من به عنوان كاپيتان تيم از بازيكن پاس حمايت كردم و باز هم مي‌گويم من در آن ديدار به هيچ فردي توهين نكردم ولي بعد از آن ديدار به من گفتند كه ساكت را بردار و برو!

عزيزي در ادامه به خبرنگار ايسنا، گفت: در مدت حضورم در پاس با همه رو راست بودم اما آدمي هم نيستم كه در برابر صحبت‌هاي زور، بي‌كار بنشينم. در همه جاي دنيا زماني كه در تيمي مشكل ميان بازيكن و مربي، مربي با مدير و ... رخ مي‌دهد سرپرست نقش ميانجي را ايفا مي‌كند اما مثل اين كه در پاس اين مساله بر عكس شده و سرپرست عليه بازيكن صحبت مي‌كند.

وي افزود: من كماكان پاس را دوست دارم و زماني كه پاس بازنده است من هم بازنده هستم اما وقتي خودشان گفتند سر تمرينات نيا صحيح نيست كه سر خود به سر تمرينات بروم و هم اكنون در خانه نشسته‌ام و در حال نگاه كردن بارش برف هستم.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

ملي‌پوش تيم فوتبال كشورمان در بخش ديگري از گفت‌وگوي خود با ايسنا درباره‌ي ديدار تيم ملي كشورمان برابر پاناما، گفت: پيش از اين بازي همه مي‌گفتند كه با تيم آساني بازي داريم اما پاناما نشان داد كه فوتبالي نشات گرفته از فوتبال آمريكاي جنوبي بازي مي‌كند و فكر مي‌كنم اين ديدار تداركاتي بسيار خوبي براي ما بود.

وي در مورد گروه‌بندي رقابت‌هاي نهايي مقدماتي جام جهاني د‌ر آسيا، تصريح كرد: بازي‌هاي تداركاتي ملاكي بر خوب بودن و بد بودن هيچ تيمي نيست. اينكه كره، آلمان را شكست داده و ژاپن از آلمان شكست خورده دليلي براي ضعيف بودن ژاپن و قوي بودن كره‌ي جنوبي نيست. اما شكي ندارم كه گروه دوم بسيار مشكل‌تر از گروه نخست است و مطمئن هستم كه ما شانس اول صعود هستيم اما اگر بخواهيم همه چيز را به امان خدا رها كنيم به راحتي نمي‌توانيم به جام جهاني صعود كنيم ضمن اين كه با قرعه‌ي بد به بحرين خورديم كه البته اگر بتوانيم به پيروزي برسيم راه بسياري را براي صعود خواهيم پيمود اما اگر شكست بخوريم كار بسيار مشكلي خواهيم داشت.

عزيزي به رقابت‌هاي جام خليج فارس و جعل نام اين رقابتها اشاره كرد و گفت: همانطور كه شما پيشنهاد داديد و پيشنهاد بسيار خوبي است و مي‌توان به جاي جام صلح و دوستي و جام‌هاي ديگر جام خليج فارس در كشور برگزار شود و مطمئن هستم با توجه به ويژگي دكتر دادكان در صورتي كه اين پيشنهاد را به فدراسيون ارايه دهيد، مطمئنا اين پيشنهاد پذيرفته مي‌شود.

در همين زمينه:

دنبالک:
http://mag.gooya.ws/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/15765

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'مشکل خداداد عزيزي با تيم پاس، صحبت هاي او و احمد صاحبي، سرپرست تيم فوتبال پاس، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016