"پنجشنبه","Saturday" => "شنبه","Sunday" => "يكشنبه","Monday" => "دوشنبه","Tuesday" => "سه شنبه","Wednesday" => "چهارشنبه","Friday" => "جمعه"); $month = Array("فروردين","ارديبهشت","خرداد","تير","مرداد","شهريور","مهر","آبان","آذر","دي","بهمن","اسفند"); list( $gyear, $gmonth, $gday ) = preg_split ( '/-/', '2004-12-20' ); list( $jyear, $jmonth, $jday ) = gregorian_to_jalali($gyear, $gmonth, $gday); echo "
" . $week["Monday"] . " ". $jday . " " . $month[--$jmonth] . " " . $jyear . "
" ?>

برانکو: پاناما همان‌ بحرين‌ بود و با همان‌ سبک‌ و سياق‌ بازي! خبر ورزشي

* به‌ چيزى‌ که‌ مى‌خواستم‌ در بازى‌ با پاناما رسيدم‌ شانس‌ پرسپوليس‌ و سايپا يکسان‌ بود


اکنون‌ وقت‌ انتقاد نيست، وقت‌ حمايت‌ کورکورانه‌ هم‌ نيست. بايد با تيم‌ملى‌ مدارا کرد زيرا اين‌ تيم‌ تمام‌ آرزوهاى‌ فوتبالى‌ ماست. تمام‌ آرزوى‌ يک‌ ملت. ما مى‌خواهيم‌ تيم‌ملى‌ را در جام‌جهانى‌ ببينيم. يک‌ بازى‌ معيار کافى‌ براى‌ تحليل‌ تيم‌ملى‌ نيست. بايد مدارا کرد و از آن‌ بالاتر بايد صبر کرد تا برانکو کارش‌ را انجام‌ دهد. ديگر همه‌ ما خوب‌ مى‌دانيم‌ که‌ برانکو کارش‌ را بلد است‌ پس‌ کار او را بيش‌ از پيش‌ مشکل‌ نکنيم!
ما از او رفتن‌ به‌ جام‌جهانى‌ مى‌خواهيم‌ و او هم‌ اين‌ رويداد بزرگ‌ را به‌ ما خواهد داد، مطمئن‌ باشيد.
نقطه‌ قوت‌ تيم‌ملى‌ در بازى‌ با پاناما چه‌ بود؟
6 بازيکن‌ اصلى‌مان‌ را در اختيار نداشتيم‌ و از 8 بازيکن‌ اميد استفاده‌ کرديم‌ و در ضمن‌ شجاعى‌ و رحمتى‌ را هم‌ روى‌ نيمکت‌ مى‌توان‌ به‌ اين‌ نفرات‌ اميد اضافه‌ کرد. به‌ هر حال‌ مى‌خواستيم‌ وضعيت‌ جارى‌ خودمان‌ را با حريفى‌ که‌ ناشناخته‌ است‌ محک‌ بزنيم‌ و بتوانيم‌ خيلى‌ سريع‌ آن‌ حريف‌ را شناسايى‌ کنيم‌ و نوع‌ بازيمان‌ را ادامه‌ دهيم. در زمان‌ و شرايط‌ سخت‌ بايد عليه‌ تيم‌ چرک‌ و کثيف‌ که‌ مى‌تواند هر موقع‌ براى‌ ما حادثه‌آفرين‌ باشد خودمان‌ را ارزيابى‌ کنيم. پاناما همان‌ بحرين‌ بود و با همان‌ سبک‌ و سياق‌ بازي! آنها تيمى‌ متعادل‌ از آمريکاى‌ مرکزى‌ بودند و بازيکنانشان‌ بسيار دونده‌ و درگيرانه‌ بازى‌ مى‌کردند. اين‌ تيم‌ توانست‌ جاماييکا را 1-2 شکست‌ دهد. آرايش‌ خوبى‌ از تيم‌ پاناما در زمين‌ ديدم. به‌ لحاظ‌ تاکتيکى‌ من‌ از بازيکنانم‌ راضى‌ هستم‌ و شاخص‌ بازى‌ ما اين‌ بود که‌ فقط‌ گذاشتيم‌ پاناما در طول‌ 90 دقيقه‌ 2 موقعيت‌ گل‌ به‌ دست‌ بياورد که‌ يکى‌ از آنها هم‌ ضرب‌ کاشته‌ بود اما هدف‌ اصل‌ من‌ در اين‌ بازى‌ محک‌ زدن‌ بازيکنانم‌ بود. آنها در زمينهاى‌ گل‌ و نامطلوب‌ روز پنجشنبه‌ بازى‌ کرده‌ بودند و همه‌ خوب‌ مى‌دانند بعد از 48 ساعت‌ انجام‌ يک‌ بازى‌ سنگين‌ و دوستانه‌ نمى‌تواند کيفيتى‌ براى‌ ما داشته‌ باشد و اين‌ نشان‌ مى‌دهد من‌ به‌ دنبال‌ چيز ديگرى‌ هستم. مى‌خواستم‌ پتانسيل‌ بازيکنانم‌ را در زمان‌ خستگى‌ بسنجم‌ و ببينم‌ عملکرد آنها در اين‌ زمان‌ چگونه‌ است. از لحاظ‌ منطقى‌ آنها چه‌ رفتارى‌ را نشان‌ مى‌دهند. در کل‌ بررسى‌ خوبى‌ بود و من‌ به‌ خواسته‌ام‌ در بازى‌ با پاناما رسيدم.
پس‌ در اين‌ بازى‌ به‌ دنبال‌ گل‌ نبوديد؟


تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

به‌ طور حتم‌ به‌ دنبال‌ گل‌ بودم‌ اما اين‌ ديدار دوستانه‌ بود و هدف‌ ما در بازى‌ با پاناما چيز ديگرى‌ بود.
نقطه‌ ضعف‌ تيم‌ ما چه‌ بود؟
طبيعى‌ است‌ در هر مسابقه‌اى‌ حتى‌ زمان‌ برد ضعفهايى‌ وجود خواهد داشت. اين‌ بازى‌ شرايطى‌ را برايم‌ به‌ وجود آورد تا ضعفها را ببينم‌ و روى‌ آنها فکر و تعمق‌ کنم. البته‌ فکر نمى‌کنم‌ ضعفهاى‌ مستقيمى‌ داشته‌ باشيم‌ اما نکات‌ خوبى‌ را شناختم. تاکتيکى‌ که‌ من‌ از بازيکنان‌ خواسته‌ بودم‌ به‌ خوبى‌ اجرا شد و شاهد چند کار زيبا، ترکيبى‌ و پاسکارى‌هاى‌ متعدد در تيم‌ بوديم. 4، 5 شانس‌ گل‌ هم‌ داشتيم‌ در اين‌ زمان‌ طبيعى‌ بود و نمى‌توانستيم‌ روى‌ فرم‌ واقعى‌ باشيم. به‌ دليل‌ خستگى‌ از بازيکن‌ واکنش‌ سريع‌ کم‌ ديده‌ شد. اما در کل‌ راضى‌ هستم. به‌ خصوص‌ از دفاع‌ تيم‌ که‌ به‌ خوبى‌ نکات‌ را رعايت‌ کردند و جاى‌ خالى‌ را هم‌ به‌ خوبى‌ پر کردند.
اما برخى‌ها اعتقاد داشتند ضعف‌ ما در خط‌ دفاع‌ بود؟
من‌ اين‌ طور فکر نمى‌کنم، اين‌ بازيکنان‌ سازماندهى‌ خوبى‌ در دفاع‌ داشتند اما اين‌ را فراموش‌ نکنيد آنها در کنار هم‌ بازى‌ نمى‌کنند و در باشگاههاى‌ خود سبکهاى‌ مختلف‌ دفاعى‌ را ياد گرفته‌اند.
از بازى‌ با هندوراس‌ خبر داريد؟
ما مى‌خواستيم‌ هندوراس‌ را جانشين‌ پاناما کنيم‌ اما خودمان‌ پاناما را انتخاب‌ کرديم.
ماجراى‌ بازى‌ با بوسنى‌ به‌ کجا کشيد؟
ما به‌ شدت‌ دنبال‌ اين‌ بازى‌ هستيم‌ و در اين‌ بازى‌ سعى‌ام‌ بر اين‌ است‌ که‌ از حداکثر بازيکنانم‌ استفاده‌ کنم‌ زيرا آنها با تمام‌ نفرات‌ اصلى‌ خود به‌ اين‌ باز نمى‌آيند.
بازى‌ پرسپوليس- سايپا چطور بود؟
يک‌ مسابقه‌ واقعى‌ از هر دو تيم‌ شاهد بوديم‌ که‌ بازيکنان‌ دو تيم‌ انگيزه‌ زيادى‌ داشتند و من‌ شانس‌ هر دو تيم‌ را يکسان‌ ديدم.

در همين زمينه:

دنبالک:
http://mag.gooya.ws/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/15750

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'برانکو: پاناما همان‌ بحرين‌ بود و با همان‌ سبک‌ و سياق‌ بازي! خبر ورزشي' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016