"پنجشنبه","Saturday" => "شنبه","Sunday" => "يكشنبه","Monday" => "دوشنبه","Tuesday" => "سه شنبه","Wednesday" => "چهارشنبه","Friday" => "جمعه"); $month = Array("فروردين","ارديبهشت","خرداد","تير","مرداد","شهريور","مهر","آبان","آذر","دي","بهمن","اسفند"); list( $gyear, $gmonth, $gday ) = preg_split ( '/-/', '2004-12-13' ); list( $jyear, $jmonth, $jday ) = gregorian_to_jalali($gyear, $gmonth, $gday); echo "
" . $week["Monday"] . " ". $jday . " " . $month[--$jmonth] . " " . $jyear . "
" ?>

"نويدکيا" تمريناتش را با تيم بوخوم آلمان از امروز آغاز کرد، ايرنا و ايران ورزشي

محرم نويدکيا

برلين ، خبرگزارى جمهورى اسلامى ۲۳ / ۰۹ / ۸۳
نشريه ورزشى کيکر چاپ آلمان نوشت : "محرم نويدکيا" بازيکن سابق باشگاه
سپاهان اصفهان که با عقد قراردادى۳ ساله به تيم بوخوم آلمان پيوسته است
پس از رهايى از بند مصدوميت از امروز تمريناتش را آغاز کرد.
اين نشريه روز دوشنبه افزود : "نويدکيا" که از ناحيه زانو دچار مصدوميت
شده بود ، در طول۶ ماه گذشته دوران نقاهت را مىگذراند.
باشگاه بوخوم با وجود مصدوميت "نويدکيا" با وى قرارداد سه ساله منعقد
کرد.
اين ملىپوش فوتبال ايران ، در رقابت هاى فوتبال مقدماتى بازىهاى المپيک
۲۰۰۴ آتن از ناحيه زانو دچار مصدوميت شده بود.
--------------------

ملاقات كوتاه نويدكيا و مهدوى كيا بعد از پيروزى هامبورگ
محرم دوشنبه در تمرين بوخوم

ايران ورزشي

هنوز يادمان نرفته كه در تيم ملى اميد كاپيتان بود و در تيم ملى بزرگسالان بازيكن فيكس برانكو ايوانكوويچ، ولى مثل اينكه خيلى ها يادشان نيست كه در تيم فصل دوم رقابت هاى بوندس ليگاى آلمان يك بازيكن ايرانى آماده حضور در تركيب تيم بوخوم است و براى بازگشت لحظه شمارى مى كند.بعد از آن آسيب ديدگى لعنتى و آن انتقال پر سر و صدا كه ابتدا شكايت و بعد رضايت سپاهانى ها را در برداشت در مونيخ جراحى شد اما هيچ كدام از همبازيانش در تيم ملى كه همان ايام در مونيخ بودند براى ملاقات با همبازى بيمار خود از برانكو اجازه مرخصى چند دقيقه يى نگرفتند.بعد از فيزيوتراپى در مونيخ به بوخوم رفت. به شهرى كوچك در جنوب آلمان كه با اصفهان يا همان نصف جهان زمين تا آسمان فرق مى كند. فيزيوتراپى را ادامه داد و حالا بيش از يك ماه است كه روزى سه جلسه كار با توپ را زير نظر ماساژور لبنانى تيم آغاز كرده است. سرگرمى خاصى ندارد. اوقات فراغتى هم برايش باقى نمانده.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

روزى ۶ ساعت تمرين مى كند. سه ساعت از صبح كه به طور اختصاصى فيزيوتراپى مى كند و سه ساعت در بعدازظهر كه با توپ مى دود. در منزلش امكان تماشاى تلويزيون ايران وجود ندارد او بايد شبكه هاى آلمانى را ببيند تا زبان اين كشور را ياد بگيرد. خودش كه مى گويد: زبان سختى است ولى چند كلمه يى ياد گرفته ام. آن هم براى خالى نبودن عريضه!شنبه هم مثل همه بازيهاى خانگى تيم بوخوم به استاديوم رفته بود و اين بار كنار دست مدير برنامه هايش ۲۵ دقيقه تماشاگر بازى مهدى مهدوى كيا بود و البته ۶۵ دقيقه هم نظاره گر نيمكت نشينى اش!! بعد از بازى به كنار اتوبوس هامبورگ رفت و دقايقى كوتاه با مهدوى كيا احوالپرسى و گفت و گو كرد. درباره وضعيت همديگر پرسيدند و براى هم آرزوى موفقيت كردند.خبر تازه تر اينكه از امروز تا شنبه هفته آينده در تمرينات تيم بوخوم حاضر مى شود و پا به پاى بقيه تمرين مى كند. او ديگر مصدوم نيست و سرمربى بوخوم قصد دارد در صورت آمادگى از او در پست هافبك نفوذى استفاده كند.يكشنبه هفته آينده به ايران مى آيد و مى خواهد در صورت امكان باز هم از دسترس خبرنگاران خارج باشد تا مبادا حرفى بزند كه برايش دردسر درست كند. او دو هفته يى در اصفهان است و طبق برنامه يى كه مربيان بوخوم داده اند تمرين مى كند. بعد از آن بايد عازم آلمان شود تا همراه با ساير نفرات تيم بوخوم به منطقه «ما به آ» اسپانيا برود. هنوز معلوم نيست كه بوخوم در اسپانيا با چه تيم هايى بازى مى كند اما به نظر مى رسد كه در نيم فصل دوم بايد منتظر يك ايرانى در تيم بوخوم آلمان باشيم.آرام آرام مى آيد. محرم نويدكيا را مى گوييم كه به زودى در بوندس ليگا براى خودش برو بيايى راه مى اندازد.

در همين زمينه:

دنبالک:
http://mag.gooya.ws/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/15491

فهرست زير سايت هايي هستند که به '"نويدکيا" تمريناتش را با تيم بوخوم آلمان از امروز آغاز کرد، ايرنا و ايران ورزشي' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016