"پنجشنبه","Saturday" => "شنبه","Sunday" => "يكشنبه","Monday" => "دوشنبه","Tuesday" => "سه شنبه","Wednesday" => "چهارشنبه","Friday" => "جمعه"); $month = Array("فروردين","ارديبهشت","خرداد","تير","مرداد","شهريور","مهر","آبان","آذر","دي","بهمن","اسفند"); list( $gyear, $gmonth, $gday ) = preg_split ( '/-/', '2004-12-07' ); list( $jyear, $jmonth, $jday ) = gregorian_to_jalali($gyear, $gmonth, $gday); echo "
" . $week["Tuesday"] . " ". $jday . " " . $month[--$jmonth] . " " . $jyear . "
" ?>

هاشميان: توپ طلا حق مسلم علي كريمي است، ما نبايد بترسيم؛ تيم‌هاي آسيايي بايد هراس داشته باشند، ايسنا

كساني كه از فوتبال اطلاع ندارند صحبت از رفتن من از بايرن مي‌كنند

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: ورزشي - فوتبال

مهاجم تيم ملي فوتبال كشورمان، گفت: قدرت تيم ملي فوتبال ايران بر هيچ يك از تيم‌هاي آسيايي پوشيده نيست و ما از هيج تيمي وحشت نداريم بلكه ساير تيم‌ها بايد از رويارويي با ما هراس داشته باشند.

وحيد هاشميان در گفت‌وگو با خبرنگار فوتبال خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، اظهار داشت: تيم ملي ايران هم از ژاپن قدرتمندتر است و هم از كره‌ي جنوبي. در صورتي كه ما بتوانيم در سه ديدار خانگي خود به پيروزي دست پيدا كنيم و در يك ديدار خارج از خانه نيز سه امتياز را كسب كنيم و دچار غرور نشده و حاشيه‌هايي كه بعضا وجود داشته از بين برود صعود به جام جهاني حتمي است و من نسبت به صعود ايران كمترين شك و ترديدي ندارم.

وي درباره‌ي انتخاب بهترين بازيكن سال آسيا، گفت: توان بازيكنان ايراني در آسيا زبانزد است و اين حق مسلم علي كريمي است كه به دليل درخشش در جام ملت‌هاي آسيا به عنوان بازيكن سال آسيا انتخاب شود اما اگر او به اين عنوان نرسد به خاطر توان بيشتر ديگر كانديداها نيست بلكه تنها به دليل عدم وجود نفوذ ايران در كنفدراسيون فوتبال آسيا و فيفا خواهد بود.




تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

هاشميان در مورد شرايط خود در بايرن مونيخ و وضعيت اين تيم در بوندس‌ليگا، تصريح كرد: اين هفته با نورنبرگ به تساوي رسيديم در صورتي كه مي‌توانستيم با كسب سه امتياز اين ديدار قهرماني خود را در نيم فصل تثبيت كنيم اما اين تساوي باعث شد با توجه به برد شالكه آنها با ما هم امتياز شوند اما بايرن هم اكنون به دليل تفاضل گل بهتر در صدر جدول قرار دارد.

وي افزود: تمام بازيكناني كه در بوندس‌ليگا بازي مي‌كنند آرزو دارند كه روزي تيمي همانند بايرن مونيخ آنها را خريداري كنند چون تمام بازيكنان اين تيم بازيكنان ملي‌پوش كشورهاي مختلف هستند و تمرينات بايرن همانند ديدار رسمي است اما نمي‌دانم چرا پس از اين كه چهار تا بازي از تركيب خارج شدم برخي از كساني كه از فوتبال اطلاع چنداني ندارند صحبت از خارج شدن من از بايرن مي‌كنند در حالي كه اين گفته‌ها صحت ندارد.

در همين زمينه:

دنبالک:
http://mag.gooya.ws/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/15273

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'هاشميان: توپ طلا حق مسلم علي كريمي است، ما نبايد بترسيم؛ تيم‌هاي آسيايي بايد هراس داشته باشند، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016