"پنجشنبه","Saturday" => "شنبه","Sunday" => "يكشنبه","Monday" => "دوشنبه","Tuesday" => "سه شنبه","Wednesday" => "چهارشنبه","Friday" => "جمعه"); $month = Array("فروردين","ارديبهشت","خرداد","تير","مرداد","شهريور","مهر","آبان","آذر","دي","بهمن","اسفند"); list( $gyear, $gmonth, $gday ) = preg_split ( '/-/', '2004-11-30' ); list( $jyear, $jmonth, $jday ) = gregorian_to_jalali($gyear, $gmonth, $gday); echo "
" . $week["Tuesday"] . " ". $jday . " " . $month[--$jmonth] . " " . $jyear . "
" ?>

گزارش ويژه‌ي گلف نيوز از علي دايي: پس از جام جهاني آلمان از فوتبال خداحافظي مي‌كنم، ايسنا

علي دايي


خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس ورزشي - فوتبال
علي دايي مي‌خواهد پس از رقابت‌هاي جام جهاني 2006 آلمان از جهان فوتبال خداحافظي كند.
به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، در گزارش ويژه‌ي گلف نيوز آمده است:« علي دايي هفدهم نوامبر نخستين بازيكن جهان لقب گرفت كه بيش از صد گل در ديدارهاي ملي به ثمر رساند. او ركورد هشتاد و چهار گل پوشكاش و هفتاد و هفت گل پله را پشت سر گذاشت. دايي پس از دريافت جايزه‌ي ويژه‌ي خود از دستان محمد بن همام در مراسم افتتاحيه‌ي Soccerex 2004 گفت:« هيچ برنامه‌اي براي خداحافظي‌ام ندارم. به زودي اين كار را انجام نخواهم داد. سخت تمرين مي‌كنم تا در بهترين شرايط باشم. فوتبال تمام زندگي و شور و اشتياق من است، اكنون كار ديگري نمي‌توانم انجام بدهم جز اين كه به آن فكر كنم. ركوردها به طور معمولي براي من مهم نيستند. مهم اين است كه برافراشته شدن پرچم ايران را ببينم. اين ركورد و اين پاداش كه امروز دريافت كردم به من و هموطنانم لذت بزرگي چشاند.»

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

علي دايي هم تيمي‌هايش را فراموش نكرده است و بدون كمك آنها او نمي‌توانست به ركورد يكصد گل ملي برسد:« آنها هم شايسته‌ي قدرداني هستند. تمام بازيكنان ايران از من حمايت كردند.»
دايي نخستين گلي كه براي ايران در سال 1993 برابر چين تايپه به ثمر رساند را به ياد دارد. او در اين باره گفت:« لحظه‌ي ويژه‌اي بود. راه طولاني را از آن زمان پيموده‌ام مي‌خواهم اكنون به جام جهاني آلمان بيانديشم و به ايران كمك كنم تا به اين رقابت‌ها برسد و پس از آن كفش‌هايم را آويزان مي‌كنم.»

در همين زمينه:

دنبالک:
http://mag.gooya.ws/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/15015

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'گزارش ويژه‌ي گلف نيوز از علي دايي: پس از جام جهاني آلمان از فوتبال خداحافظي مي‌كنم، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016