"پنجشنبه","Saturday" => "شنبه","Sunday" => "يكشنبه","Monday" => "دوشنبه","Tuesday" => "سه شنبه","Wednesday" => "چهارشنبه","Friday" => "جمعه"); $month = Array("فروردين","ارديبهشت","خرداد","تير","مرداد","شهريور","مهر","آبان","آذر","دي","بهمن","اسفند"); list( $gyear, $gmonth, $gday ) = preg_split ( '/-/', '2004-11-28' ); list( $jyear, $jmonth, $jday ) = gregorian_to_jalali($gyear, $gmonth, $gday); echo "
" . $week["Sunday"] . " ". $jday . " " . $month[--$jmonth] . " " . $jyear . "
" ?>

بازگشت احمد رضا عابدزاده: به عنوان مربي در استقلال اهواز فعاليت مي‌كنم، ايسنا

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس ورزشي - فوتبال
مربي جديد تيم فوتبال استقلال اهواز گفت: با شرايط و جو كلي تيم استقلال اهواز آشنايي كامل دارم و با همكاري ساير اعضاي كادر فني تنها به موفقيت استقلال اهواز مي‌انديشم.
احمدرضا عابدزاده در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، اظهار كرد: استقلال اهواز از بهترين و باسابقه‌ترين تيم‌هاي ايران است و از اين كه مي‌توانم نقشي هر چند كوچك را در اين تيم داشته باشم، خوشحالم.
وي در مورد مدت قرارداد خود و شرايط اين قرارداد با استقلال اهواز گفت: قرارداد سفيدي را با مسوولان اين تيم امضا كرده و در كمترين زمان ممكن با استقلال اهواز به توافق رسيدم.
عابدزاده در مورد همكاري خود با استقلال اهواز تصريح كرد: تنها به عنوان كمك مربي و مربي دروازه‌بان در اين تيم حضور خواهم داشت و به عنوان بازيكن، به عضويت اين تيم درنيامده‌ام.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

وي درباره‌ي انتخاب استقلال اهواز گفت: شفيع‌زاده از مديران دلسوز باشگاه‌هاي كشور است. من با وي همشهري هستم و اين نكته را نيز نبايد فراموش كرد كه استقلال اهواز از خطه‌ي جنوب است و من نيز وابسته به اين منطقه هستم.
عابدزاده در پايان اظهار اميدوراي كرد كه با شرايط موجود و مساعدت مسوولان باشگاه استقلال اهواز اين تيم، در ديدارهاي آينده در ليگ برتر موفق ظاهر شده و به مكان‌هاي بالاي جدول صعود كند.

در همين زمينه:

دنبالک:
http://mag.gooya.ws/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/14938

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'بازگشت احمد رضا عابدزاده: به عنوان مربي در استقلال اهواز فعاليت مي‌كنم، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016