"پنجشنبه","Saturday" => "شنبه","Sunday" => "يكشنبه","Monday" => "دوشنبه","Tuesday" => "سه شنبه","Wednesday" => "چهارشنبه","Friday" => "جمعه"); $month = Array("فروردين","ارديبهشت","خرداد","تير","مرداد","شهريور","مهر","آبان","آذر","دي","بهمن","اسفند"); list( $gyear, $gmonth, $gday ) = preg_split ( '/-/', '2004-11-26' ); list( $jyear, $jmonth, $jday ) = gregorian_to_jalali($gyear, $gmonth, $gday); echo "
" . $week["Friday"] . " ". $jday . " " . $month[--$jmonth] . " " . $jyear . "
" ?>

گفت‌وگوي فيفا با وحيد شمسايي: پيشنهاد بالاي مالي اسپارتاك صحت دارد، ايسنا

وحيد شمسايي

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس ورزشي - فوتبال

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، سايت رسمي فيفا، گفت‌وگويي را با “وحيد شمسايي“ ترتيب داده و در مورد ديدار در برابر آرژانتين و مسابقات گذشته‌ي ايران و آينده‌ي اين بازيكن از وي سوالاتي را كرده است كه در پي مي آيد:

*آيا باخت چهار بر صفر درمقابل پرتغال، در روحيه‌ي شما تاثيرگذار بود؟
نه، پرتغال تيم بسيار قدرتمندي است در آن ديدار بسيار خوب بودند. اما مطمئن بوديم كه در برابر كوبا بازي خوبي را از خود به نمايش خواهيم گذاشت.

* پس از گل نخست در دقايق ابتدايي به كوبا، آيا از پيروزي برابر اين تيم مطمئن شديد؟
به ثمر رساندن گل در دقايق نخست مي‌تواند شما را براي انجام هدف‌هاي از پيش تعيين شده كمك كند. اما شما تا زماني كه بازي به پايان نرسد، نمي‌توانيد از پيروزي مطمئن شويد. در ديدار برابر كوبا تا زماني كه سوت پاياني را نشنيده بوديم فشار را تا پايان حفظ كرديم.

* با شش بار عنوان قهرماني در آسيا، ايران به دنبال نشان دادن قدرت خود در جايگاه جهاني است. آيا شما احساس خوبي براي قرار گرفتن در برابر آرژانتين، پرتغال و كوبا در گروه D داريد؟
در گروه بسيار سختي قرار گرفته‌ايم. هر سه حريف ما رقباي قدرتمند و سرسختي هستند كه مي‌دانستيم بايد در برابر آنها قرار گيريم و رويارويي با آنها براي ما بسيار جذاب بود.

* براي پيروزي در برابر آرژانتين چقدر به خودتان شانس مي‌دهيد؟
به طور مشخص آرژانتين يكي از مدعيان كسب قهرماني اين دروه از مسابقات است. اما ما هم تيم قدرتمندي هستيم و شانس بزرگي هستم. زماني كه من در لاتزيو بازي مي‌كردم، با بسياري از بازيكنان تيم‌هاي آرژانتين بازي مي‌كردم و به خوبي با روش بازي اين تيم آشنايي دارم.

* نقطه‌ي قوت آرژانتين و تيم شما در چه منطقه‌اي است؟
آرژانتين از دفاع مستحكمي برخوردار است و آنها به راحتي گل دريافت نمي‌كنند. نقطه‌ي قوت ما هم در تهاجم است و مي‌توانيم در برابر هر تيمي به گل دست پيدا كنيم.

* در صورتي كه شما از اين مرحله صعود كنيد، هدفتان چه خواهد بود؟
ما مي‌خواهيم به جمع چهار تيم برتر دنيا صعود كنيم و در آن مرحله نتيجه‌ي درخشان‌تري را نسبت به جام جهاني 1992 هنگ كنگ به دست آوريم.

* از زماني كه در سال 2003 به لاتزيو پيوستيد، پيشرفت بسيار سريعي را در فوتسال داشتيد. اگر به آن زمان برگرديد چه چيزي براي شما جالب‌تر از باقي مسايل است؟
من خاطرات بسيار خوبي را از زمان حضورم در آنجا دارم. مردم ايتاليا به فوتسال خيلي علاقه‌ دارند و بسيار با من مهربان بودند. ليگ ايتاليا در سطح بسيار بالايي برگزار مي‌شود. به همين خاطر در آن زمان من توانايهايم را بالا بردم. من گل‌هاي بسيار زيادي را به ثمر رسانده‌م و به همين خاطر تماشاگران فوتسال در ايتاليا به من لقب «آقاي گل» داده‌اند.

* چرا به ايران بازگشتيد؟
دليل اصلي بازگشت من به خاطر خانواده‌ام بود. همسرم نتوانست خود را با شرايط آن جا تطبيق دهد. به همين دليل مجبور شدم به ايران بازگردم.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

* آيا در صورت ارايه‌ي پيشنهاد از سوي باشگاه‌هاي اروپايي، اين پيشنهادات را خواهيد پذيرفت؟
من يك بازيكن حرفه‌اي هستم و به بازي در بالاترين سطح علاقه دارم. اگر پيشنهاد خوبي را دريافت كنم، قبول مي‌كنم.

* پيشنهاد مالي بالاي اسپارتاك مسكو تا چه حد صحت دارد، به اين پيشنهاد چه جوابي مي‌دهيد؟
بله، درست است. من بايد با همسرم درباره‌ي اين پيشنهاد صحبت كنم.

* در سن 29 سالگي، چه نقشه‌اي را پس از بازنشستگي داريد؟
هدف اصلي من باقي ماندن در اين رشته است، شايد مربي شوم. اما اگر فرصت خوبي نداشتم، من به خانواده‌ام براي ساختن كارخانه خواهم پيوست.

در همين زمينه:

دنبالک:
http://mag.gooya.ws/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/14891

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'گفت‌وگوي فيفا با وحيد شمسايي: پيشنهاد بالاي مالي اسپارتاك صحت دارد، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016