"پنجشنبه","Saturday" => "شنبه","Sunday" => "يكشنبه","Monday" => "دوشنبه","Tuesday" => "سه شنبه","Wednesday" => "چهارشنبه","Friday" => "جمعه"); $month = Array("فروردين","ارديبهشت","خرداد","تير","مرداد","شهريور","مهر","آبان","آذر","دي","بهمن","اسفند"); list( $gyear, $gmonth, $gday ) = preg_split ( '/-/', '2004-11-17' ); list( $jyear, $jmonth, $jday ) = gregorian_to_jalali($gyear, $gmonth, $gday); echo "
" . $week["Wednesday"] . " ". $jday . " " . $month[--$jmonth] . " " . $jyear . "
" ?>

ضعف های خط دفاع تيم ملی بررسی شد ؛ امروز ايران با ۵ مهاجم حمله می کند، ايران

گروه ورزشی: بازيکنان تيم ملی صبح ديروز تمرين نکردند و همه آنها رأس ساعت۱۲ در هتل لاله گردهم جمع آمدند تا نيمه دوم ديدار مقابل قطر را تماشا کنند. برانکو به هنگام تماشای اين فيلم بيشتر از همه روی گلهای خورده که خط دفاعی روی آنها ضعف نشان داد تأکيد داشت و اشتباهات پوششی بازيکنان از يکديگر را گوشزد کرد. تيم ملی عصر ديروز ساعت۱۹ تا ۲۰‎/۱۵ دقيقه در زمين شماره يک ورزشگاه آزادی تمرين کرد.
> تغيير ترکيب و سيستم
برانکو ايوانکوويچ در گفت وگويی اعلام کرد با ۵مهاجم به مصاف لائوس می رود و سيستم معروف ۱-۳-۲-۴ را در اين بازی کنار می گذارد. برانکو که تيمی از بازيکنان اصلی را در خدمت ندارد در ترکيب امروز مقابل لائوس دست به تغييراتی چند زده است. با توجه به تمرينات تيم ملی تحت رهبری ايوانکوويچ به خوبی می توان فهميد که در بازی امروز اين بازيکنان به ميدان می روند:
ابراهيم ميرزاپور يحيی گل محمدی، محمد نصرتی، علی بداوی و ستار زارع، حسين کعبی، جواد نکونام، علی کريمی، ايمان مبعلی، آرش برهانی و علی دايی، برانکو قصد دارد با آوردن زارع به سمت راست وبردن کعبی به صف جلوتر ودر عين حال بازی دادن به مبعلی و درکنار نکونام، برای استفاده از قدرت شوتزنی و ضربات ايستگاهی اش بتواند ضريب تهاجمی تيم را افزايش دهد. آرش برهانی پس از مدتها دوری از ترکيب ثابت اين شانس را داد تا مجدداً در کنار دايی خودنمايی کند. او موظف است توپهای برگشتی دايی را جمع کند اما نبود خداداد عزيزی در ترکيب اصلی همچنان ادامه دارد.
> فهرست ۲۰ نفره
ليست بيست نفره تيم ملی فوتبال کشورمان برای بازی برابر لائوس از سوی برانکو ايوانکوويچ اعلام شد.
به گزارش خبرگزاری کار ايران (ايلنا) ملی پوشان کشورمان که جهت ديدار در برابر تيم لائوس در آخرين ديدار مرحله برگشت مسابقات دور مقدماتی جام جهانی۲۰۰۶آلمان در اردوی شبانه روزی به سر می برد دوشنبه شب در هتل لاله و پس از صرف شام اسامی بيست بازيکن اصلی تيم ملی را از زبان برانکو ايوانکوويچ شنيدند.
ابراهيم ميرزاپور، مهدی رحمتی، يحيی گل محمدی، محمد نصرتی، اميرحسين يوسفی، سيدمحمد علوی، حسين کعبی، ستار زارع، علی بداوی، جواد نکونام، ايمان مبعلی، خداداد عزيزی، آرش برهانی، مسعود شجاعی، علی کريمی، جواد کاظميان، بيژن کوشکی، رسول خطيبی، علی دايی و عباس آقايی.
نام مهرزاد معدنچی و جلال کاملی مفرد به ترتيب به دليل سرماخوردگی و آسيب ديدگی در تمرينات روزهای اخير حضور مستمر نداشتند به همراه رحمان رضايی، مهدی مهدوی کيا و وحيد هاشميان که برای اين ديدار از اروپا به کشورمان بازنگشته اند از ليست تيم ملی خط خورد.
> سرمربی کره شمالی: ايران بهترين تيم آسيا است
ايسنا ـ کيم جونگ سيک سرمربی تيم ملی فوتبال کره شمالی اميدوار است تيمش در مرحله دوم رقابتهای مقدماتی جام جهانی با ايران همگروه نشود.
وی می گويد: ايران بهترين تيم آسيا است. آنها بسيار سريع بازی می کنند و از آمادگی بالايی برخوردارند. اگر ما با ژاپن و چين همگروه شويم برای صعود به جام جهانی مشکلی نداريم اما بعد از مطالعات فراوان متوجه شديم ايران بهتر از سايرين است.
> تلويزيون عراق: لائوس جشن صعود ايران را کامل می کند
ايپنا ـ مفسر ورزشی تلويزيون العراقيه گفت: ايران در بازی مقابل لائوس می خواهد خاطره ديدار با مالديو را زنده کند. لائوسی ها برای تکميل جشن ايرانی ها به تهران سفر کرده اند.
اين مفسر در ادامه افزود: ايرانی ها به قدری از صعود خود به دور بعدی مسابقات اطمينان دارند که بازيکنانی مثل مهدوی کيا، هاشميان و رضايی را همراه ندارند با اين وجود علی دايی می تواند تعداد گلهای خودش را به مرز يکصد برساند.
وی با اشاره به قدرت دريبل زنی علی کريمی خاطرنشان کرد: اين مسابقه برای او مثل يک ديدار دستگرمی است.
> سرمربی لائوس: برای اعاده حيثيت به ايران آمده ايم
ايپنا ـ بونلاپ سرمربی تيم ملی لائوس پيش از بازی امشب مقابل ايران گفت: شاگردان من همانطور که اردن را تحت فشار قراردادند توانايی اين را دارند مقابل ايران هم پرفروغ ظاهر شوند و اين موضوع به هيچ عنوان دور از دسترس نخواهدبود.
بونلاپ گفت: تيم ما مقابل ايران از پيش بازنده نيست و برای انجام يک بازی زيبا و اعاده حيثيت به تهران آمده ايم.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

> در يک صورت ايران صعود نمی کند
فدراسيون بين المللی فوتبال، فيفا رسماً اعلام کرد در رقابتهای مقدماتی جام جهانی تفاضل گل گروهی مطرح نيست و بازی مستقيم تيم ها به هنگام برابری امتياز ملاک صعود قرارمی گيرد. در اين صورت حتی پيروزی يک برصفر ايران مقابل لائوس صعود کشورمان را به مرحله بعدی مسابقات قطعی می کند و پيروزی پرگل اردنی ها مقابل قطر نيز بی تأثير خواهدشد زيرا نتيجه بازی و تفاضل گل های ايران و اردن در بازی مستقيم با يکديگر در مجموع دو ديدار رفت و برگشت ۲بريک به سود ايران است.
تنها شانس اردنی ها توقف ايران مقابل لائوس است.

در همين زمينه:

دنبالک:
http://mag.gooya.ws/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/14497

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'ضعف های خط دفاع تيم ملی بررسی شد ؛ امروز ايران با ۵ مهاجم حمله می کند، ايران' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016