"پنجشنبه","Saturday" => "شنبه","Sunday" => "يكشنبه","Monday" => "دوشنبه","Tuesday" => "سه شنبه","Wednesday" => "چهارشنبه","Friday" => "جمعه"); $month = Array("فروردين","ارديبهشت","خرداد","تير","مرداد","شهريور","مهر","آبان","آذر","دي","بهمن","اسفند"); list( $gyear, $gmonth, $gday ) = preg_split ( '/-/', '2004-11-16' ); list( $jyear, $jmonth, $jday ) = gregorian_to_jalali($gyear, $gmonth, $gday); echo "
" . $week["Tuesday"] . " ". $jday . " " . $month[--$jmonth] . " " . $jyear . "
" ?>

جواد نكونام: لائوس براي اعاده‌ي حيثيت به ايران مي‌آيد، ايسنا

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس ورزشي - فوتبال
عضو تيم ملي فوتبال كشورمان گفت: در فوتبال روز دنيا ديگر هيچ تيمي از پيش بازنده نيست و دست كم گرفتن هر حريفي عواقب سختي را براي آن تيم در نظر خواهد داشت.
جواد نكونام در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، با بيان اين مطلب اظهار كرد: در فوتبال امروز هيچ تيمي از قبل بازنده يا برنده نيست و نتيجه در زمان بازي رقم مي‌خورد و نبايد هيچ تيمي را ضعيف دانست. درست است كه سطح فوتبال كشور لائوس نسبت به ايران پايين‌تر است، اما نبايد بازيكنان مغرور شوند و اين تيم را بازنده مطلق بدانند زيرا آنها براي دفاع از حيثيت خود، با تمام وجود مقابل ايران بازي مي‌كنند و اصولا تيم‌هاي ضعيف مقابل تيم‌هايي كه از آنها قوي‌تر هستند، سعي مي‌كنند بهترين بازي را انجام دهند.
بازيكن مياني تيم ملي ايران افزود: تمام بازيكنان ايران در بازي روز چهارشنبه، فقط به بازي خود فكر مي‌كنند و آنها قصد دارند با انجام يك بازي خوب، نتيجه مورد نظر را گرفته و مردم را شاد كنند.
نكونام در مورد غيبت سه لژيونر تيم در بازي مقابل لائوس گفت: رضايي، هاشميان و مهدوي‌كيا بازيكنان بزرگ و تاثيرگذار هستند. ولي به نظر من با اعتماد به بازيكنان جوان و خوب تيم ملي مي‌توان در بازي روز چهارشنبه نتيجه لازم را به دست آورد و فكر نمي‌كنم تيم دچار مشكل خاصي شود.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

نكونام در مورد وضعيت آمادگي بازيكنان تيم ملي و خود به خبرنگار ايسنا، گفت: چون دركوران مسابقات ليگ برتر هستيم، بازيكنان از آمادگي خوبي برخوردار هستند و من هم از آمادگي خوبي دارم؛ بر اين اساس سعي مي‌كنم در مقابل لائوس بازي خوب و جذابي را به معرض نمايش بگذاريم تا بتوانيم با خيالي آسوده به مرحله‌ي بعد صعود كنيم.
نكونام در پايان در مورد تمرينات تيم ملي اظهار كرد: تمرينات منظم و شادابي را طي روزها‌ي گذشته انجام داده‌ايم و مربيان توانسته‌اند از لحاظ تاكتيكي به خواسته‌هاي خود دست پيدا كنند ضمن آن كه بازيكنان با تمام وجود تمرين كرده تا خود را به مرز آمادگي برسانند.

در همين زمينه:

دنبالک:
http://mag.gooya.ws/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/14472

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'جواد نكونام: لائوس براي اعاده‌ي حيثيت به ايران مي‌آيد، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016