"پنجشنبه","Saturday" => "شنبه","Sunday" => "يكشنبه","Monday" => "دوشنبه","Tuesday" => "سه شنبه","Wednesday" => "چهارشنبه","Friday" => "جمعه"); $month = Array("فروردين","ارديبهشت","خرداد","تير","مرداد","شهريور","مهر","آبان","آذر","دي","بهمن","اسفند"); list( $gyear, $gmonth, $gday ) = preg_split ( '/-/', '2004-11-16' ); list( $jyear, $jmonth, $jday ) = gregorian_to_jalali($gyear, $gmonth, $gday); echo "
" . $week["Tuesday"] . " ". $jday . " " . $month[--$jmonth] . " " . $jyear . "
" ?>

علي كريمي: جوانان با انگيزه‌اي داريم، غيبت لژيونرها را بزرگ نكنيد، ايسنا

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس ورزشي
بازيكنان جوان و ذخيره تيم، انگيزه بالايي براي پيروزي برابر لائوس دارند.
علي كريمي در آستانه‌ي ديدار ايران برابر لائوس در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا) اظهار كرد: روند تمرينات بسيار منسجم و منظم است و همه‌ي بازيكنان با روحيه و انگيزه‌ي بالايي تمرينات را به بهترين شكل انجام مي‌دهند.
وي در خصوص عدم حضور لژيونرها در اين ديدار گفت: لژيونرها بازيكنان بزرگي هستند، ولي نبايد غيبت آنها را بزرگ جلوه داد و موجب پايين آمدن انگيزه‌ي جوانان شويم. ما بايد به اين فكر باشيم كه جانشينان لژيونرها بهترين بازي خود را انجام مي‌دهند و به تيم ملي فوتبال كشورشان كمك خواهند كرد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

كريمي در مورد آمادگي خود خاطرنشان كرد: از لحاظ بدني كاملا آماده‌ام و با انجام تمرينات منظم و منسجم در اين اردو وضعيت بهتري پيدا كرده‌ام و تنها به ديدار با لائوس مي‌انديشم. با انگيزه‌ و تواني كه در كل تيم وجود دارد، يك بازي عالي را به نمايش خواهيم گذاشت.
وي درباره تيم ملي لائوس يادآور شد: در فوتبال چيزي قابل پيش‌بيني نيست و نبايد هيچ تيمي را دست كم گرفت، اما ما براي برد به ميدان مي‌رويم و هر تيمي كه بازي خوبي را ارايه كند، بي‌ترديد نتيجه‌ي آن را خواهد گرفت.

در همين زمينه:

دنبالک:
http://mag.gooya.ws/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/14468

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'علي كريمي: جوانان با انگيزه‌اي داريم، غيبت لژيونرها را بزرگ نكنيد، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016