"پنجشنبه","Saturday" => "شنبه","Sunday" => "يكشنبه","Monday" => "دوشنبه","Tuesday" => "سه شنبه","Wednesday" => "چهارشنبه","Friday" => "جمعه"); $month = Array("فروردين","ارديبهشت","خرداد","تير","مرداد","شهريور","مهر","آبان","آذر","دي","بهمن","اسفند"); list( $gyear, $gmonth, $gday ) = preg_split ( '/-/', '2004-11-15' ); list( $jyear, $jmonth, $jday ) = gregorian_to_jalali($gyear, $gmonth, $gday); echo "
" . $week["Monday"] . " ". $jday . " " . $month[--$jmonth] . " " . $jyear . "
" ?>

بهترين تيم ملي تاريخ فوتسال ايران به دنبال بهترين مقام در جام جهاني تايوان، ايسنا

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس ورزشي - فوتبال
جام جهاني تايوان بهترين فرصت براي درخشش تيم ملي فوتسال كشورمان است، تيمي كه در سال‌هاي اخير رشد قابل توجهي يافته و در يك سال گذشته تيم‌هاي بزرگي را مغلوب خود كرده است، اين بار تركيب نسل طلايي فوتسال چون شمسايي، حيدريان، داداشي و هاشم زاده با بازيكنان جوان و با انگيزه‌اي مانند فخيم و حنيفي اميد زيادي براي كسب مقامي در خور نام فوتسال ايران دارد. در راس كادر فني، محمد حسن انصاري فرد سرمربي تيم ملي فوتسال ايران نيز بسيار اميد دارد تا با هدايت وي بهترين تيم تاريخ فوتسال ايران به باارزش‌ترين و بزرگ‌ترين افتخار تاريخ خود نيز دست پيدا كند.
سرمربي تيم ملي فوتسال كشورمان پيش از سفر به تايوان با اشاره به قطعي بودن حضور ايران در جمع شش تيم برتر جام جهاني گفت: با تلاش مضاعف و مقداري شانس توانايي حضور در جمع چهار تيم مرحله‌ي پاياني را نيز داريم.
محمد حسن انصاري فرد در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشي ايسنا، رقابت‌هاي جام جهاني را بسيار دشوار و غير قابل پيش بيني خواند و اظهار داشت: در درجه‌ي اول براي صعود از گروه خود تلاش خواهيم كرد و به طور يقين با صعود به مرحله‌ي بعد، بازيكنان با اعتماد به نفس بيشتري بازي مي‌كنند و از آن مرحله به بعد تنها تلاش و شانس مي‌تواند تيم‌هاي پيروز را مشخص كند.
وي در مورد بازي‌هاي ايران در گروه مرگ نيز تصريح كرد: ديدارهاي ايران برابر آرژانتين و پرتغال به هيچ عنوان قابل پيش بيني نيست و نتيجه‌ي اين بازي‌ها در ميدان رقم مي‌خورد زيرا در اين دو ديدار هر اتفاقي ممكن است رخ دهد.
سرمربي تيم ملي فوتسال در مورد نتايج اخير پرتغال و آرژانتين در بازي‌هاي تداركاتي اظهار داشت: پرتغال در ديدارهاي دوستانه خود نتايج خوبي گرفت و در مورد بازي ضعيف آرژانتين برابر تايلند و استراليا نيز بايد يادآوري كرد كه آنها در اين دو بازي از لژيونرهاي خود استفاده نمي‌كردند، اين در حالي است كه يازده بازيكن اصلي آرژانتين لژيونر هستند و در اين دو بازي حاضر نبودند.
وي افزود: با چنين وضعيتي، ايران بازي‌هاي سختي برابر اين تيم‌ها خواهد داشت اما ما نيز شناخت كاملي از حريفان داريم و به برتري در برابر پرتغال و آرژانتين اميد زيادي داريم. به طور قطع تيم اول اين گروه يكي از چهار تيم مرحله‌ي پاياني جام جهاني است.
انصاري فر در مورد برنامه‌هاي تداركاتي ايران در كشور تايوان پيش از آغاز رقابت‌هاي جام جهاني نيز خاطرنشان كرد: همواره بازي‌هاي نخست تيم‌ها در جام جهاني دشوار است و ايران نيز در ديدار نخست خود به مصاف پرتغال مي‌رود و به همين دليل دو بازي تداركاتي در برابر تايوان و منتخب دانشگاه‌هاي اين كشور براي تيم ملي فوتسال ايران در نظر گرفته شده است تا بازيكنان در شرايط مسابقه قرار بگيرند. در اصل ديدار برابر پرتغال سومين بازي ما در جام جهاني است و اين موضوع مي‌تواند به افزايش روحيه و هماهنگي بازيكنان كمك شاياني داشته باشد.
انصاري فرد در مورد آمادگي و هماهنگي بازيكنان تيم ملي فوتسال نيز تصريح كرد: ملي‌پوشان ايران در حد بسيار خوب و بالايي از هماهنگي و آمادگي قرار دارند، ‌البته پيش از اردوي كيش و با توجه به مصدوميت ناگهاني زارع كه باعث شد اين بازيكن، جام جهاني را از دست بدهد روحيه‌ي بازيكنان مقداري پايين آمد اما پس از اين اردو بار ديگر آنها پر روحيه و بانشاط شدند ودر حال حاضر با انگيزه بسيار بالا و توانايي خوبي در حال تمرين هستند.
---------------------------------

ملي‌ پوشان فوتسال پيش از جام جهاني؛
كاظم محمدي:
تيم آرژانتين با 11 لژيونر مي‌آيد
نبايد هيچ تيمي را دست كم گرفت

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس ورزشي - فوتبال
ملي‌پوش فوتسال، حريف اصلي ايران در مرحله‌ي گروهي را تيم آرژانتين دانست.
كاظم محمدي در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، با بيان اين مطلب افزود: ايران در مرحله‌ي گروهي با تيم‌هاي قدرتمندي بايد روبرو شود. از بين اين حريفان تيم آرژانتين به خاطر يازده لژيونر در ايتاليا و اسپانيا از حريفان ديگر قوي‌تر است.
وي افزود: فيلم بازي پرتغال را در كيش مرور كرديم. اين تيم خلاقيت زيادي در بازي ندارد و بيشتر حركات آنها سرعتي، تك ضرب و جابجايي‌هاي عالي است.
محمدي اضافه كرد: اگر بتوانيم سرعت پرتغال را بگيريم، در ادامه كار مي‌توان نتيجه مورد نظر را به دست آورد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

وي با بيان اين مطلب كه نبايد هيچ تيمي را دست كم گرفت، افزود: در جام جهاني نبايد حريفي را ضعيف در نظر گرفت، زيرا بهترين تيم‌هاي جهان با تمرينات چند ساله سعي مي‌كنند حضور خوبي در مسابقات داشته باشند.
محمدي با اشاره به بازي‌هاي ضعيف آرژانتين در مسابقات چهار جانبه برزيل، گفت: مربيان بزرگ در بازي‌هاي تداركاتي به بازيكنان عالي خود استراحت مي‌دهند، آرژانتين نيز در اين تورنمنت از نفرات اصلي و لژيونر خود استفاده نكرده بود و اين مسابقات را نمي‌توان ملاك ضعيف بودن آرژانتين قرار داد.
عضو تيم ملي فوتسال در مورد شرايط آمادگي خود و ديگر نفرات تيم گفت: بازيكنان تيم ملي از نظر روحي و رواني و جسماني از وضعيت خوبي برخوردارند و با انجام تمرينات خوب و با نشاط، خود را به شرايط آمادگي نزديك مي‌كنند و تا شروع مسابقات مي‌توانند به مرز آمادگي مطلوب برسند.

در همين زمينه:

دنبالک:
http://mag.gooya.ws/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/14388

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'بهترين تيم ملي تاريخ فوتسال ايران به دنبال بهترين مقام در جام جهاني تايوان، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016