"پنجشنبه","Saturday" => "شنبه","Sunday" => "يكشنبه","Monday" => "دوشنبه","Tuesday" => "سه شنبه","Wednesday" => "چهارشنبه","Friday" => "جمعه"); $month = Array("فروردين","ارديبهشت","خرداد","تير","مرداد","شهريور","مهر","آبان","آذر","دي","بهمن","اسفند"); list( $gyear, $gmonth, $gday ) = preg_split ( '/-/', '2004-10-31' ); list( $jyear, $jmonth, $jday ) = gregorian_to_jalali($gyear, $gmonth, $gday); echo "
" . $week["Sunday"] . " ". $jday . " " . $month[--$jmonth] . " " . $jyear . "
" ?>

حسين فركي: نيمكت نشيني ملاك دعوت و يا عدم دعوت به تيم ملي نيست، ايسنا

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس ورزشي - فوتبال
مربي تيم ملي فوتبال كشورمان، گفت: كادر فني تيم ملي هيچ بازيكني را به صورت تحميلي نخواهد پذيرفت و هيچ بازيكني را هم بنا به تشخيص افراد غير كادر فني كنار نخواهد گذاشت.
در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، اظهار داشت: كادر فني تيم ملي نسبت به نتايج به دست آمده مسووليت دارد. بنابراين هيچ فردي خارج از كادر فني نمي‌تواند در انتخاب بازيكن اظهار نظر كند و در تيم ملي فوتبال كشورمان نيز نفر نخست سرمربي است كه اين كار را انجام مي‌دهد.
وي با بيان اين كه دخالت در كادر فني و تحميل بازيكن در هيچ جاي جهان مرسوم نيست، افزود: اين كادر فني است كه با در نظر گرفتن تمام جوانب و در جهت موفقيت و مصالح ملي اقدام به اين كار مي‌كند و مطمئن باشيد هيچ كس تصميمي را نخواهد گرفت كه بر ضرر خودش تمام شود و در اين ارتباط تنها كادر فني مسووليت انتخاب بازيكن را بر عهده دارد.
فركي به اجماع رسانه‌ها و نظرات مطبوعات درباره‌ي چند بازيكن در گذشته اشاره كرد و گفت: در چند سال گذشته بعضا در رسانه‌ها بازيكناني را مطرح مي‌كردند كه اين افراد شايسته‌ي دعوت هستند و در آن زمان كادر فني هست كه بايد تشخيص دهد كه چه بازيكني بايد دعوت شود و هيچ كس در اين باره مسووليتي ندارد كه بخواهد اظهار نظر كند.
وي ادامه داد: بايد در تشكيلات فوتبال ايران، اين فرهنگ القا شود كه هر كس بايد در جايگاه و مسووليت و شرح وظايف خويش اظهار نظر كند دقيقا همانطور كه كادر فني نمي‌تواند در بسياري از امور مربوط به فوتبال نظر بدهد.
مربي تيم ملي فوتبال كشورمان با اشاره به سلايق متفاوت مردم، رسانه‌ها و ... گفت: اين مساله نشان دهنده‌ي كار مشكل كادر فني است اما به طور كلي كادر فني هيچ بازيكني را از هر شخصي به صورت تحميلي نخواهد پذيرفت بلكه بر اساس مصالح ملي و تشخيص خودمان و ارزيابي بازيكنان در طول اردوهاي تيم ملي، مسابقات ليگ و دسته اول اقدام به گزينش بازيكن مي‌كنيم.
فركي در پاسخ به اين سوال ايسنا كه پرسيده بود «نيمكت نشيني يك بازيكن آيا تاثيري در انتخاب وي دارد يا خير»، گفت: اين مساله هيچ گونه ارتباطي به دعوت بازيكن ندارد. دو بحث براي عدم انتخاب بازيكن وجود دارد كه يكي بحث فني است و يك بحث انضباطي.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

وي اضافه كرد: ممكن است باشگاهي يك بازيكن را تنبيه كرده باشد و كادر فني تيم ملي نيز تشخيص دهد كه در حمايت از باشگاه بازيكن را به طور موقت گزينش نكند اما دليل بر اين نمي‌شود كه ما از آن بازيكن شايسته چشم پوشي كنيم چون اين در جهت حفظ مصالح ملي كشور نيست.
فركي ادامه داد: برخي از بازيكنان هستند كه براي كادر فني شناخته شده هستند اما بنا به دلايلي در باشگاه‌هاي خود كمتر مورد استفاده قرار مي‌گيرند و كادر فني نهايتا در مورد آن‌ها تصميم‌گيري مي‌كند.

در همين زمينه:

دنبالک:
http://mag.gooya.ws/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/13775

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'حسين فركي: نيمكت نشيني ملاك دعوت و يا عدم دعوت به تيم ملي نيست، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016