"پنجشنبه","Saturday" => "شنبه","Sunday" => "يكشنبه","Monday" => "دوشنبه","Tuesday" => "سه شنبه","Wednesday" => "چهارشنبه","Friday" => "جمعه"); $month = Array("فروردين","ارديبهشت","خرداد","تير","مرداد","شهريور","مهر","آبان","آذر","دي","بهمن","اسفند"); list( $gyear, $gmonth, $gday ) = preg_split ( '/-/', '2004-10-30' ); list( $jyear, $jmonth, $jday ) = gregorian_to_jalali($gyear, $gmonth, $gday); echo "
" . $week["Saturday"] . " ". $jday . " " . $month[--$jmonth] . " " . $jyear . "
" ?>

گزارش ويژه رويترز از واكنش فدراسيون فوتبال ايران هشدار به وضعيت ظاهري نامناسب بعضي از بازيكنان، ايسنا

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس ورزشي - فوتبال
واكنش فدراسيون فوتبال ايران به وضعيت ظاهري بعضي از بازيكنان مورد توجه رسانه‌ها و خبرگزاري‌هاي جهان قرار گرفته است.
به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، در گزارش ويژه رويترز آمده است:« ايران بازيكنان را از بستن موي دم اسبي و شكل دادن ريش‌هايشان محروم كرده است اين يكي از راه‌هاي مبارزه با گسترش فرهنگ غرب در جامعه‌ي اسلامي است. فدراسيون به بازيكنان هشدار داده كه در صورت سرپيچي از اين دستور از حضور در ديدارهاي فوتبال محروم خواهند شد.
نويد مجد رييس روابط عمومي فدراسيون فوتبال (در گزارش رويترز، آقاي مجد رييس روابط عمومي معرفي شده،
در حالي كه اين عنوان از آن آقاي وزيري است) در اين باره گفت:« بازيكنان فوتبال با موي دم اسبي، كش سر و ريش‌هاي شكل‌دار جريمه يا محروم خواهند شد.»
البته مجد اعلام كرد محروميت در انتظار بازيكنان با موي بلند نيست:« حضرت محمد (ص) هم موي بلند داشت، ما در اين مورد مشكلي نداريم.»

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

روزنامه‌هاي ايراني اخيرا گزارش دادند كه به دو بازيكن ليگ حرفه‌يي ايران به سبب ظاهر نامناسبشان هشدار داده شده است. اما مجد اين خبر را بي‌پايه و اساس مي‌داند. ايراني‌ها عاشق فوتبال هستند و بعضي از بازيكنان اين رشته‌ي ورزشي الگويي براي هواداران جوان اين كشورند. مجد در اين باره گفت:« ما و به ويژه ورزشكارانمان بايد به فرهنگمان احترام بگذاريم.»
پس از انقلاب اسلامي ايران در سال 1979 كوشيده شده است تا از نفوذ فرهنگ غرب كاسته شود و بيشتر به ارزش‌هاي اسلامي پرداخته شود. در ديدار دوستانه ايران و آلمان يكصد و ده هزار تماشاگر در تهران به ورزشگاه رفتند. زنان ايراني نتوانستند از نزديك اين بازي را تماشا كنند. در حالي كه زنان ايران از هواداران پرشور فوتبال هستند.»

در همين زمينه:

دنبالک:
http://mag.gooya.ws/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/13706

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'گزارش ويژه رويترز از واكنش فدراسيون فوتبال ايران هشدار به وضعيت ظاهري نامناسب بعضي از بازيكنان، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016