"پنجشنبه","Saturday" => "شنبه","Sunday" => "يكشنبه","Monday" => "دوشنبه","Tuesday" => "سه شنبه","Wednesday" => "چهارشنبه","Friday" => "جمعه"); $month = Array("فروردين","ارديبهشت","خرداد","تير","مرداد","شهريور","مهر","آبان","آذر","دي","بهمن","اسفند"); list( $gyear, $gmonth, $gday ) = preg_split ( '/-/', '2004-10-27' ); list( $jyear, $jmonth, $jday ) = gregorian_to_jalali($gyear, $gmonth, $gday); echo "
" . $week["Wednesday"] . " ". $jday . " " . $month[--$jmonth] . " " . $jyear . "
" ?>

هشدار معاونت فرهنگی فدراسیون فوتبال به مدیر عاملان استقلال و پرسپولیس در رابطه با ظاهر بازیکنان دو تيم! مهر

"ظاهر بازیکنان آراسته نباشد با آنها برخورد خواهیم کرد"

معاونت فرهنگی فدراسیون فوتبال با انتشار اطلاعیه هایی به مدیرعاملان دو باشگاه استقلال و پرسپولیس هشدار داد که در صورت تکرار آرایش های ظاهری نامتناسب بازیکنان دو تیم با آنها برخورد خواهد کرد.
به گزارش خبرگزاری "مهر" علیرضا علیپور معاونت فرهنگی فدراسیون فوتبال در نامه های کتبی جداگانه ای به مدیران دو باشگاه استقلال و پرسپولیس در مورد وضعیت ظاهری بازیکنان دو تیم هشدار داده است. در این نامه که با متنی مشترک منتشر شده آمده است:
« برادر عزیز و ارجمند جناب آقای قریب - خطیب
مدیرعامل محترم باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال تهران - پرسپولیس
سلام و علیکم و رحمه الله
با تقدیم سلام و احترام و آرزوی قبولی طاعات و عبادات از آنجاییکه امروز قهرمانان ملی و ورزشکار به عنوان الگوهای برتر مورد توجه و عنایت هزاران جوان و نوجوان می‌باشند و با توجه به مسئولیت خطیر مدیران ، سزاوار است نسبت به رفتارهای اخلاقی و ظواهر رفتاری بازیکنان آن باشگاه عنایت بیشتری مبذول نمایید، تا در آینده شاهد آنچه جناب آقای سیاوش اکبرپور و علی انصاریان در بازی پیروزی و استقلال از خود بروز دادند، نباشیم.


تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

ضمنا متذکر می‌شود در صورت تکرار توسط نمایندگان فدراسیون و ناظر مسابقه از حضور بازیکن خاطی در مسابقه ممانعت شده و باعث جریمه و محرومیت انضباطی خواهد شد، امید است با حسن همکاری و توجه جدی شاهد پیشرفت فرهنگ غنی ایرانی و اسلامی در فوتبال ایران باشیم.
بدیهی است بازیکنان محترم می‌توانند با ارائه ظواهر رفتاری همگون با عرف و فرهنگ ایران اسلامی (موی بلند متعارف) در رشد و ترقی و غنی‌سازی فرهنگ رفتاری جامعه نقش مثبت و مؤثری ایفا نموده و دیگر شاهد آنچه گذشت نباشیم.»

در همين زمينه:

دنبالک:
http://mag.gooya.ws/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/13663

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'هشدار معاونت فرهنگی فدراسیون فوتبال به مدیر عاملان استقلال و پرسپولیس در رابطه با ظاهر بازیکنان دو تيم! مهر' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016