"پنجشنبه","Saturday" => "شنبه","Sunday" => "يكشنبه","Monday" => "دوشنبه","Tuesday" => "سه شنبه","Wednesday" => "چهارشنبه","Friday" => "جمعه"); $month = Array("فروردين","ارديبهشت","خرداد","تير","مرداد","شهريور","مهر","آبان","آذر","دي","بهمن","اسفند"); list( $gyear, $gmonth, $gday ) = preg_split ( '/-/', '2004-10-26' ); list( $jyear, $jmonth, $jday ) = gregorian_to_jalali($gyear, $gmonth, $gday); echo "
" . $week["Tuesday"] . " ". $jday . " " . $month[--$jmonth] . " " . $jyear . "
" ?>

راينر سوبل سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس: با تمام كادر پرسپوليس هماهنگم، ايسنا

رگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس ورزشي - فوتبال
سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس تهران گفت: روند صعودي تيم كه از ديدار برابر شموشك شروع شد و در بازي مقابل استقلال ادامه داشت را در بازي روز جمعه تداوم خواهيم داد.
راينر سوبل در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، اظهار داشت: پس از بازي در برابر استقلال تمرينات خود را به صورت منظم پيگيري كرديم و هم اكنون مي‌توان گفت شرايط تيمي چند درصد به نسبت ديدار برابر استقلال بهتر شده است و اميد بسيار زيادي به كسب سه امتياز بازي روز جمعه در برابر سپاهان داريم.
وي افزود: در تمرينات اين هفته روي نقاط ضعفي را كه در بازي برابر استقلال داشتيم كار كرديم و در پي رفع آن برآمديم و براي بازي اين هفته با سپاهان مشكلي نداريم.
سوبل در مورد ميزان شناختش از تيم فولاد مباركه سپاهان اصفهان اظهار كرد: چند بازي اين تيم را برابر حريفان و بازي هفته‌ي گذشته آنها برابر پاس را مشاهده كرده‌ايم و با نقاط ضعف و قوت آنها به طور نسبي آشنايي داريم و مي‌دانيم كه آنها از مهاجمان و هافبك‌هاي بسيار خوب و سريعي بهره‌ مي‌برند و حريف دست و پا بسته اي نيستند اما به قدرت تيمم اطمينان دارم و مطمئن هستم در صورتي كه بازيكنان همان بازي برابر استقلال را انجام دهند و شانس با ما همراه باشد پيروزي در اين ديدار حتمي خواهد بود.
وي درباره‌ي بازيكنان مصدوم تيمش، خاطر نشان كرد: مصدوميت جوچي به طور كامل رفع شده است و مي‌توانيم از او در بازي روز جمعه استفاده كنيم. كاظميان نيز تمرينات خود را نيز آغاز كرده و به احتمال بسيار زياد او نيز مي‌تواند در ديدار اين هفته ما را همراهي كند اما به دليل اينكه او تازه از مصدوميت رهايي پيدا كرده ريسك نمي‌كنيم و به جواد يك هفته‌ي ديگر زمان مي‌دهيم.
سرمربي تيم پرسپوليس درباره‌ي بازيكنان جوان تيم و همچنين جوانگرايي در پرسپوليس، گفت: بازيكنان جوان بسيار خوبي همچون اولادي، خرسندي، رضاپور و ... در تيم ما وجود دارند و سعي دارم به طور آهسته با ميدان دادن به اين جوانان بازيكنان تازه نفس‌تري را در اختيار داشته باشم.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

سوبل در پاسخ به اين سوال ايسنا كه پرسيده بود «آيا كسب تساوي در برابر استقلال حضور شما را تا پايان فصل در پرسپوليس تضمين مي‌كند يا خير» گفت: در هيچ كجاي دنيا مرسوم نيست كه با كسب يك پيروزي يا يك تساوي حكم ابقا يك مربي را صادر كند، در عين حال نيز رسم نيست كه با يك شكست مربي را بركنار كنند. من با مسوولان و كادر فني پرسپوليس به طور كامل هماهنگ هستم و با تمام توان براي موفقيت اين تيم پرطرفدار تلاش خواهم كرد.
وي در باره‌ي انتقادات بازيكنان از وي به پروين گفت: اين صحبت‌ها تنها براي بر هم زدن جو مثبت كنوني پرسپوليس انجام مي‌شود و مايل نيستم به اين شايعات دامن بزنم.
با اضافه شدن دروازه‌بان ملي‌پوش مقدونيه به پرسپوليس، يكي از دروازه‌بان‌هاي كنوني اين تيم بايد از ليست اين تيم جدا شود، اما آيا اين نفر داوود فنايي است. سوبل در اين باره نيز تصريح كرد: نظر خود را به باشگاه اعلام كرد‌ه‌ام و از شما مي‌خواهم تا لحظه‌ي اعلام تصميم نهايي باشگاه منتظر باشيد.

در همين زمينه:

دنبالک:
http://mag.gooya.ws/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/13597

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'راينر سوبل سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس: با تمام كادر پرسپوليس هماهنگم، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016